چگونه گزارش ها را تجزیه و تحلیل کنم ؟

Overview tab یا تب گزارش هفتگی :

Total emails sent یا کل ایمیل های ارسال شده تعداد کل مشترکینی که خبرنامه های شما برایشان ارسال شده است را نشان می دهد.

Opened یا باز شده نشان می دهد که چه تعداد از مشترکین خبرنامه را باز کرده اند. معیار باز شدن در میلرلایت این است که تصاویر کامل لود شوند.اگر بر روی اعداد نمایش داده شده به عنوان تعداد مشترکینی که باز کرده اند کلیک کنید، می توانید مشاهده کنید که کدام مشتریان چند بار خبرنامه شما را باز کرده اند و یا بر روی لینک های آن کلیک کرده اند.

Clicked یا کلیک شده تعداد مشترکینی که بر روی لینک های موجود در خبرنامه کلیک کرده ند را نشان می دهد.

Bounced به این معنا است که ایمیل شما به آدرسی مشخص ارسال شده است اما میل سروری که مسئول دریافت ایمیل شما و ارسال آن به گیرنده می باشد آن را برگشت زده است و می گوید نمی تواند آن را به دست گیرنده برساند. لطفا لینک تفاوت بین Soft Bounce و Hard Bounce را در اینجا مشاهده کنید.

Unsubscribed یا لغو اشتراک مشترکینی را نشان می دهد که بر روی لینک لغو اشتراک و یا همان "Unsubscribed" کلیک کرده اند و نمی خواهند ایمیل از جانب شما دریافت کنند.

Spam complaints یا گزارشات اسپم مشترکینی را نشان می دهند که ایمیل های شما را اسپم کرده اند (قابل ذکر است که میلرلایت گزارشات اسپم را فقط تا سقف 1.0 % اجازه می دهد.)

Link activity tab یا تب فعالیت لینک ها :

Link در این ستون می توانید تمامی لینک هایی که در خبرنامه هایتان وجود دارند را مشاهده کنید.

Unique clicks این ستون نشان می دهد جه تعداد از مشترکین هر لینک را کلیک کرده اند. (هر مشترک فقط یکبار شمارش می شود)

Total clicks این ستون نیز مجموع کل کلیک ها را نشان می دهد.

Subscriber activity tab یا تب فعالیت مشترکین :

این تب به شما این امکان را می دهد تا تمام مشترکین خود و فعالیت هایشان را مشاهده کنید. این که هر کدام چند بار خبرنامه را باز کرده اند و یا بر روی لینک ها کلیک کرده اند.در این قسمت انتخابگر show به شما این امکان را می دهد که این مشترکین را مشاهده کنید : تمام مشترکین (All)، آنهایی که باز کرده اند (Opened)، آنهایی که کلیک کرده اند (Clicked)، آنهایی که لغو اشتراک کرده اند (Unsubscribed)، آنهایی که هرگز باز نکرده اند (Not opened)، آنهایی مه فیس بوک دارند (liked on Facebook)، و آنهایی که اسپم کرده اند (Spam Complaints).

Bounce summary tab یا تب خلاصه بونس :

این تب تمامی آدرس ایمیل هایی که Bounce شده اند را نشان می دهد. توضیح اینکه بونس چیست و تفاوت soft bounce و hard bounce را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

نویسنده : مهشید جز عباسچیان

با سیستم خودکار سازی، بیشترین نرخ ایمیل مارکتینگ را داشته باشید

با استفاده از فرآیند خودکارسازی و قدرتمند ما، سیستم خودکار خودتان را برای ارسال ایمیل بسازید. اگر از ویرایشگر تصویری که در اختیارتان قرار میدهیم استفاده کنید؛ سریعتر از همیشه کارهایتان را پیش خواهید برد. حتی وقتی خوابیده اید؛ مخاطبان شما درگیر کسب و کارتان خواهند بود.

 
 

با سیستم خودکار سازی، بیشترین نرخ ایمیل مارکتینگ را داشته باشید.

با استفاده از فرآیند خودکارسازی و قدرتمند ما، سیستم خودکار خودتان را برای ارسال ایمیل بسازید. اگر از ویرایشگر تصویری که در اختیارتان قرار میدهیم استفاده کنید؛ سریعتر از همیشه کارهایتان را پیش خواهید برد. حتی وقتی خوابیده اید؛ مخاطبان شما درگیر کسب و کارتان خواهند بود.

 

بینظیر ترین ابزار ایمیل مارکتینگ برای تجارت الکترونیک

دوران کپی-پیست کردن اطلاعات محصول در خبرنامه ایمیلی آن هم برای هزاران بار پیاپی، به سر رسیده! با استفاده از گزینه Product Wizard ما، اطلاعات همه محصولات را به راحتی وارد کنید. فقط با یک کلیک، فرآیند مورد نظر انجام شده است.

 

اتصال رایگان با محبوبترین پلتفرم تجارت الکترونیک جهان

Sender.net زندگی شما را راحتتر میکند.

سایت sender.net را با پلتفرم سایتتان یکپارچه کنید؛ ایمیل هایی برای ارسال به کسانی که سبد خریدشان را نیمه کاره رها کرده اند تنظیم کنید؛ ایمیل های مشتریان را ذخیره کنید و روند کاری خودکاری بر مبنای رفتار مشتریان ایجاد و ذخیره کنید.

اگر میخواهید امکانات سفارشی در سایتتان ایجاد کنید؛ با استفاده از API ها (رابط های نرم افزاری) این کار به راحتی امکان پذیر است.

مجموعه ما شامل

Responsive image
Responsive image
Responsive image
Responsive image
Responsive image

قیمت نرم افزار ایمیل مارکتینگ سندر

ماهانه

9

ارسال تا 60 000 ایمیل در ماه

پیش پرداخت

30

0.3 ct به اضای هر ایمیل

ماهیانه

9

ارسال تا 60 000 ایمیل در ماه

پیش پرداخت

30

0.3 به اضای هر ایمیل

طرح گسترده تری احتیاج دارید؟

Image

توماس
پشتیبان مشتری

سلام سارا!

من توماسم و از تیم پشتیبانی سندر باهاتون تماس میگیرم.

چجوری میتونم کمکتون کنم؟

Image

سارا

درحال نوشتن ...

به مشکل خاصی برخورد کرده اید؟

ما در تیم پشتیبانی از مشتریان، آماده و مشتاقیم که در کارهای روزمره تان به شما کمک کنیم؛ پس برای تماس با ما تردید نکنید! قرار نیست مثل بقیه سایتها وقتی دنبال یک جواب سرراست و صریح میگردید؛ شما را به یک صفحه «پرسش و پاسخهای رایج» هدایت کنیم. ما به خوبی میدانیم که گاهی وقتها به کسی احتیاج دارید که جواب سوالاتتان را مستقیما بدهد؛ و تیم پشتیبانی sender همیشه برای کمک به شما آماده است.

مشتریان ما چه می گویند؟

من عاشق امکان پشتیبانی سندرم و تا حالا چند بار خدمات به دردبخور، سریع و عالی ازشون دریافت کردم. علاوه بر اون؛ خبرنامه ها هم خیلی سریع توی ایمیل نمایش داده میشن.

راندا دیویس، از شرکت

AV and Beyond

Image

این شرکت ها به ما اعتماد کرده اند