مقالات ایمیل مارکتیگ

  • 25 نکته مهم در مورد ایمیل مارکتینگ (اینفوگرافی)

    ایمیل مارکتینک یکی از بهترین روش ها برای بازاریابی و تبلیغات در دنیای امروز استاز طریق ایمیل مارکتینگ می توانید فرآیند تولید سرنخ های بازاریابی و فروش را به بهترینشکل رهبری کنید و سیستم مدیریت سرنخ ها را راه اندازی نمایید. در اینحا ما 25 نکته مهماز ایمیل مارکتینگ را به شما معرفی خواهیم کرد. این نکات می تواند در همه کسب و کارهاصنایع و شرکت ها بهترین کارایی برای سیستم بازاریابی و فروش داشته باشد

  • پائین آمدن نرخ اسپم یا بالا رفتن نرخ باز شدن ایمیل

    تحقیقات نشان می دهد مشتریان ایمیل مارکتینگ اکثر توجه خود را روی نرخ اسپم و بانس مشتریان خود می گذارند که اگر پائین باشند احساس آرامش و رضایت از ایمیل مارکتینگ خود دارند زیرا تنها نکته مهم برای  بازاریابان این است که سیستم ارسال ایمیلشان از قوانین تبعیت کند بنابراین به کیفیت لیست ایمیل ها و این که چه کسانی چه ایمیل هایی را باز می کنند و دیگر نکات توجه زیادی نمی شود. اینکه اسپم شما پائین باشد نکته ی بسیار بسیار مهمی است و اصولا نرخ اسپم پائین نشانه سلامت ایمیل مارکتینگ شماست اما نشانه موفقیت آن نیست. ایمیل مارکتینگ زمانی موفق است که در کنار اسپم پائین، نرخ باز شدن ایمیل هایش بالای 20  درصد و نرخ کلیک ایمیل ها یک سوم نرخ باز شدن آن ها باشد. در این مقاله تاکید ما بر نکات کلیدی و ساده ای است که به شما کمک می کنند نرخ باز شدن ایمیل هایتان را به طرز چشم گیری بالا رود. شاید بارها این نکات را مطالعه کرده باشید اما آنقدر تاثیرگذار هستند که شاید حتی ده مرتبه تکرار و مطالعه آنها نیاز است، به نکات زیر دقت کنید نکاتی که می دانم بارها خوانده اید اما بدانید هنوز هم خیلی ها حتی به یک مورد آن عمل نمی کنند، پس اگر در کمپین های خود تنها به یک الی دو مورد از نکات کلیدی عمل شود چندین قدم از رقبای خود جلو تر خواهید رفت:

    در ایمیل ارسالی تان در مورد کل مشتریان و یا کل لیست تان صحبت نکنید و در آن فقط نام دریافت کننده ایمیل را مورد خطاب قراردهید. با این کار مخاطب شما ترقیب به باز کردن ایمیل شما می شود.)این همان شخصی سازی ایمیل با استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ می باشد که در مقالات  قبل مفصل راجع به آن صحبت شده است(

     

    1- برای وقت مشتری خود ارزش قائل شوید و از گزافه گویی در ایمیلتان خودداری کنید و توضیحات کلی را  در آن قرار دهید.

     

    2- سعی کنید ایمیلتان برای مشتریانتان سودمند باشد، طوری نباشد که فقط نفع شما در آن مطرح باشد،  بهتر است ایمیلتان به گونه ایی باشد که مشتری شما احساس کند دوست او هستید نه یک بازاریاب اینترنتی.

     

    3- در ایمیل خود برای جلب اعتماد مشتریانتان، نام حقیقی و آدرس خود را قرار دهید. اعتماد مشتری از ارکان مهم ایمیل مارکتینگ به شمار می رود

     

    4- طریقه ی اشتراک گذاشتن ایمیلتان را به مشتریان خود یاد دهید تا کسانی که در این زمینه اطلاعات  زیادی ندارند بتوانند ایمیل شما را به دوستان و آشنایان خود ارسال کنند، با این کار سرنخ های شما بیشتر خواهند شد

     

    5- در ایمیل ارسالی تان وعده هایی دهید که می توانید آن ها را عملی کنید، تنها در این صورت است که  اعتماد مشتریانتان به شما زیاد می شود

     

    6- سعی کنید از Call-to-Action ها در ایمیل های خود استفاده کنید به طور مثال ساده ترین CTA ها "مشاهده وب سایت" و یا "دریافت فایل pdf ... " و یا "اشتراک رایگان ..." می باشند

     

    7- با استفاده از پنل ایمیل خود، در زمینه کسب و کارتان آموزش هایی را به طور خلاصه و رایگان در اختیار  مشتری قرار دهید، مداوم فقط تبلیغات خود را برای مشتری ارسال نکنید.

     

    8- خط موضوع یا subject line جز بخش های مهم یک ایمیل تبلیعاتی می باشد.  باید برای انتخاب موضوع وقت صرف کنید و از جمله بندی هایی استفاده کنید که مشتری را تشویق به بازکردن ایمیل شما کند. خودتان را جای مشتری بگذارید، ایمیل های رقبای خود و در کل هر ایمیلی که خودتان راغب به باز کردن آن می شوید را نگاهی بیندازید، ببینید از چه مدل جمله بندی برای موضوعات خود استفاده می کنند. بعد از آن برای یک خبرنامه دو مدل موضوع انتخاب کنید، بار اول خبرنامه را با موضوع مدل اول به 5 نفر ارسال کنید و مجددا همان خبرنامه را با موضوع مدل دوم به همان 5 نفر ارسال کنید. با مقایسه نتایج این دو ارسال که می توانید در پنل ایمیل مارکتینگ خود مشاهده کنید،  موضوع پرطرف دار تر را پیدا خواهید کرد.

     

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز هشتم)

         
     

        به صورت دستی اقدام کنید
     
    لطفا توجه کنید این یک اخطار جدی است، خرید ایمیل، جمع آوری ایمیل از طریق ابزارهای نرم افزار را فراموش کنید، این ها نتیجه ای برای شما در بر نخواهد داشت جزء هزینه و بدنامی نام کسب و کار شما 
    برگه های نمایشگاه های که شرکت کرده اید، فاکتور، اطلاعات تماسی که کارکنان بخش فروش در اختیار دارند، ایمیل های که به شیوه های مختلف از مشتریان خود گرفته اید و ... به صورت دستی این ها را وارد یک فایل اکسل کرده و مرتب سازی نمایید. با یک گشت و گذار ساده بین مستندات و اطلاعات شرکت تان به عدد مناسبی از ایمیل ها خواهید رسید.
     
    در مرحله بعد فرم های را آماده کرده و در اختیار نقاط تماس شرکت قرار دهید، منشی، کارمندان فروش، بخش حسابداری و از آنها بخواهید که اطلاعات کسانی را که تماس می گیرند را در این فرم ها یاداشت کنند.
    ممکن است این شیوه به نظر سخت بیاید اما قطعا کارآمد خواهد بود. یک گام بهتر از هیچ گام است. پس اولین قدم را اینگونه برای تکمیل لیست ایمیل ها خود بردارد. 
     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز هفتم)

         
        در ایمیل ها چه چیزی می خواهید بگویید
     
    70 درصد آموزش یا محتوای رایگان و 30 درصد معرفی محصول، این اصل را در نظر داشته باشید و براساس این اصل تمام موضوعاتی که به نظرتان می رسد را روی یک کاغذ یاداشت کنید:
    • مقالات آموزش در حوزه کاری خودتان
    • تجربه موفق مشتریان و تاثیرات مثبت محصولات و خدمات شما
    • قرعه کشی
    • معرفی محصولات جدید
    زمانبدی حدودی خبرنامه ارسالی و توان خود را برای تولید مطالب در نظر بگیرید، دقت کنید که اگر خبرنامه شما جذاب و شامل اطلاعات مفید نباشد بعد از چند بار ارسال توسط مشترکین شما دیگر باز نخواهد شد.
    پس مطمئن شوید که چیز ارزشمند و جذابی را برای مشترکین خود می خواهید ارسال کنید.
    مثلا اگر شما یک آژانس مسافرتی هستید می توانید هفته ای یکی از هتل که در تورها استفاده می کنید را معرفی کنید و یا اگر یک شرکت دکوراسیون هستید هفتگی تصاویری از پروژه های خود را برای مشترکین خود ارسال کنید.
    بیشتر فکر کنید قطعا شما ایده های خلاقانه تری برای محتوای ایمیل های خود داشته باشید.
    در مسیر تدوین محتوای ایمیل های سعی کنید به سوالات زیر با صداقت و تدبیر جواب دهید:
    • چرا باید مشترکین دوست داشته باشند مطالب شما را دریافت کنند؟
    • چه اطلاعاتی می تواند برای مشترکین من مفید باشد ؟
    • چه هدفی را شما در ایمیل های ارسال دنبال می کنید؟
    پاسخ واقع بینانه به این سوالات مسیر شما را در مورد چگونگی طراحی محتوای ایمیل ها منطقی تر خواهد کرد.
     
     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز ششم)

       
        ساختار لیست خود را مشخص کنید

     
    خوب تبریک می گویم، شما اولین گام را انجام دادید. 
    اولین مساله این است که شما ساختار لیست خود را از نظر گروه بندی و فیلدهای هر شخص مشخص نمایید. این مساله دقیقا به نوع کسب و کار شما و نیازمندیهای شما بر می گردد. مثلا شما می توانید موضوعات مختلف برای گروه بندی لیست خود داشته باشید، مشتریان، نمایشگاه 1، اعضای خبرنامه وب سایت و ....
    و از طرف دیگر تصمیم گیری در مورد اینکه چه اطلاعاتی برای هر شخص می خواهید در لیست خود ذخیره نمایید. مثلا عنوان(آقای یا خانم)، نام، نام خانوادگی، اسم شرکت، شماره تلفن و ...
    مشخص کردن این اطلاعات به دو دلیل مهم می باشد، اول اینکه شما با این اطلاعات می توانید ایمیل های ارسالی خود را شخصی سازی کنید، شخصی سازی ایمیل های به میزان قابل توجه نرخ باز شدن ایمیل ها را افزایش می دهد و دوم اینکه شما می توانید براساس گزارشات نرم افزار ایمیل مارکتینگ، اکسپورتی از اطلاعات را گرفته و در اختیار تیم فروش خود قرار دهید به عنوان مثلا فرض کنید در ایمیل ارسال خود محصول جدی را معرفی نموده‌اید شما می توانید لیست افرادی که روی محصول جدید شما در متن ایمیل ها کلیک کرده اند را اکسپورت کرده و در اختیار تیم فروش خود قرار دهید، وجود نام، نام خانوادگی و شماره تلفن در این لیست به کارمندان فروش شما برای تماس با این افراد ضرور می باشد.
     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز پنجم)

       
    اولین گام: انتخاب نرم افزار ایمیل مارکتینگ  

    ابزار ما برای اجرای ایمیل مارکتینگ چیست؟ آیا با جیمیل یا یاهو می
     
    شود ایمیل مارکتینگ انجام داد؟ یا مثلا گروه های یاهو؟ آهان با این نرم
     
    افزارهای ویندوزی که قابلیت ارسال ایمیل را دارند، با آنها که حتما می
     
    شود؟ شما برای شروع ایمیل مارکتینگ نیاز دارید که یک نرم افزار ایمیل
     
    مارکتینگ حرفه ای خریداری کنید
     
    به عنوام مثال نرم افزار MailChimp یکی از نرم افزارهای این حوزه 3.5
     
    میلیون مشتری دارد که در ماه بیش از 4 میلیارد از طریق این نرم افزار
     
    ارسال می کنند.
     
    سوال اینجاست اصلا چرا ما باید برای شروع کار یک نرم افزار ایمیل
     
    مارکتینگ باید خریداری کنیم؟
     
    این نرم افزارهای کارهای زیادی را برای شما انجام می دهند که هر
     
    کدام آنها برای اجرای فرایندهای ایمیل مارکتینگ شما نیاز است مثلا :
     
    • زیرساخت های فنی پیچیده ای دارند که احتمال اسپم شدن ایمیل
     
    های ارسال شما را کمتر می کنند
     
    • از سرعت ارسال بالای برخوردار هستند مثلا از طریق این نرم افزارهای
     
    شما می توانید 50.000 ایمیل را در کمتر از 1 دقیقه ارسال کنید
     
    • به شما امکان شخصی سازی ایمیل ها را می دهند
     
    • فرم اشتراک را در اختیار شما قرار می دهند تا از طریق آن لیست خود
     
    را جمع آوری کنید
     
    • به شما سابقه کاملی از ایمیل های ارسالی به یک شخص را ارائه
     
    می دهند

    • عملیات سالم نگهداری لیست ایمیل  را به صورت مرتب برای شما
     
    انجام می دهند
     
    • و از همه مهمتر اینکه به شما گزارشات کاملی از ایمیل های ارسالی
     
    را ارائه می کنند، چند نفر ایمیل شما را باز کرده، چند نفر اسپم کرده،
     
    چند نفر روی لینک ها شما کلیک کرده، چه کسانی رو یک لینک خاص
     
    کلیک کرده اند و ....
     
    همه این امکانات، ضرورت های شما برای اجرای یک فرایند ایمیل
     
    مارکتینگ مناسب است. 

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز چهارم)

        اصلی که نباید فراموش کنیم:
    احترام به مخاطبین  

    ایمیل مارکتینگ به معنای ارسال ایمیل به هر لیست ایمیل ی که ما پیدا می کنیم یا می خریم نیست، اولین اصل در ایمیل مارکتینگ احترام به مخاطب است، هر چیزی که این اصل را رعایت نکند اسپمینگ بوده و علاوه بر اینکه غیرقانونی می باشد، جز هزینه چیزی برای شما در بر نخواهد داشت.
    پس پیش از شروع نگاه خود را در این حوزه تغییر دهید، احترام به مخاطب اصل اول ایمیل مارکتینگ است
    سوال اینجاست ما به چه کسانی می توانیم ایمیل ارسال کنیم؟
    برای ارسال ایمیل به هر شخص، شما باید اجازه آن شخص را داشته باشد، این اجازه از طرق زیر می تواند حاصل شود:
    از طریق فرم اشتراک در خبرنامه در وب سایت شما
    افرادی که در سایت شما ثبت کرده اند و شما در هنگام ثبت نام به آنها گفته اید که برایشان خبرنامه ارسال می کنید
    کسانی که در نمایشگاه ها، کنفرانس ها و یا محل شرکت شما فرم های شما را پر کرده اند
    کسانی که در طول چند سال گذشته از شما خرید کرده اند یا تمایل به خرید دارند.
    پس این مسیر را فراموش کنید که من لیست های مختلف را خریداری خواهم کرد و به آنها ایمیل تبلیغاتی خواهم فرستاد، آن لیستی که شما می خواهید بخرید قبل از شما توسط صدها نفر دیگر نیز خریداری شده است.
    آنها به سادگی و با یک نگاه بد به کسب و کار شما ایمیل های ارسالی توسط شما را اسپم خواهند کرد.
    اعتبار خود را به واسطه عدم احترام به مخاطبین خدشه دار نکنید.
     
     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز سوم)

    با 50.000 تومان نمی شود

    3000.000 ایمیل فرستاد

     
    ارسال ایمیل به 3000.000 ایرانی فقط با 50.000 تومان! مقداری فکر کنید؟ ببینید آیا شدنی است، بارها با آدم های مختلفی صحبت کرده ام که در تله این پیام های نادرست تبلیغاتی افتاده اند و هیچ نتیجه ای جز افسوس برایشان حاصل نشده است. تازه اگر شخصی پیدا شود که این کار را با این هزینه انجام دهد! تحقیقات نشان می دهد که ارسال 3.5 میلیون ایمیل اسپم فقط منجر به 28 خرید می شود!
    در بهینه ترین حالت ارسال واقعی 10.000 ایمیل از زیرساخت های صحیح ارسال 3200 تومان هزینه دارد یعنی ارسال 3000.000 ایمیل فقط از نظر زیرساختی 960.000 تومان هزینه در بر خواهد داشت. 
    پس چگونه شخصی مدعی می شود که با 50.000 تومان برای شما 3000.000 ایمیل خواهد فرستاد و چگونه شما باور می کنید؟
    اگر از طریق گروه های یاهو یا گوگل نیز بخواهند این ارسال را برای شما داشته باشند در ارزان ترین حالت ارسال یک ایمیل به یک گروه 100.000 نفری 100.000 تومان ارزش دارد که با یک ضرب و جمع ساده به عدد 3000.000 تومان می رسیم. 
    اگر هنوز به این گونه های پیام ها باور دارید، خواندن این کتاب را به شما توصیه نمی کنم، خوش باوری را کنار گذاشته و از مسیر درست این ابزار معجزه گر برای بهبود فرایندهای بازاریابی خود، بهره بگیرید.
     
     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز سوم)

    با 50.000 تومان نمی شود

    3000.000 ایمیل فرستاد

     
    ارسال ایمیل به 3000.000 ایرانی فقط با 50.000 تومان! مقداری فکر کنید؟ ببینید آیا شدنی است، بارها با آدم های مختلفی صحبت کرده ام که در تله این پیام های نادرست تبلیغاتی افتاده اند و هیچ نتیجه ای جز افسوس برایشان حاصل نشده است. تازه اگر شخصی پیدا شود که این کار را با این هزینه انجام دهد! تحقیقات نشان می دهد که ارسال 3.5 میلیون ایمیل اسپم فقط منجر به 28 خرید می شود!
    در بهینه ترین حالت ارسال واقعی 10.000 ایمیل از زیرساخت های صحیح ارسال 3200 تومان هزینه دارد یعنی ارسال 3000.000 ایمیل فقط از نظر زیرساختی 960.000 تومان هزینه در بر خواهد داشت. 
    پس چگونه شخصی مدعی می شود که با 50.000 تومان برای شما 3000.000 ایمیل خواهد فرستاد و چگونه شما باور می کنید؟
    اگر از طریق گروه های یاهو یا گوگل نیز بخواهند این ارسال را برای شما داشته باشند در ارزان ترین حالت ارسال یک ایمیل به یک گروه 100.000 نفری 100.000 تومان ارزش دارد که با یک ضرب و جمع ساده به عدد 3000.000 تومان می رسیم. 
    اگر هنوز به این گونه های پیام ها باور دارید، خواندن این کتاب را به شما توصیه نمی کنم، خوش باوری را کنار گذاشته و از مسیر درست این ابزار معجزه گر برای بهبود فرایندهای بازاریابی خود، بهره بگیرید.
     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • چگونه در نوروز با ایمیل‌مارکتینگ از رقبا سبقت بگیریم؟

    ایمیل‌مارکتینگ مثل بازی موش و گربه است. شاید این آمار برای‌تان جالب باشد که بیش‌تر از 1000 تجارت الکترونیک توسط ایمیل مارکتینگ از بین رفته‌است. بنابراین فصل تعطیلات، فرصتی طلایی برای ایجاد مزیت رقابتی است. 107 میلیارد فروش آنلاین در سال 2015 انجام شده‌است که 20 درصد از آن به ایمیل‌مارکتینگ اختصاص دارد! از‌طرفی حجم ایمیل‌های دریافتی مشترکین، 23 درصد در سال  2015 نسبت به سال قبل افزایش داشته‌است و پیش‌بینی می‌شود این آمار روز‌به‌روز افزایش یابد.

    در این‌جا تکنیک‌هایی را برای ایمیل‌مارکتینگ در ایام تعطیلات به شما معرفی می‌کنیم.

    1- استفاده از تخفیف برای تبلیغات :

    با تجزیه‌ و‌ تحلیل 1000 وب‌سایت تجاری در ایالات متحده مشخص شد که استفاده از استراتژی تبلیغاتی "off" یا همان تخفیف، محبوب‌ترین راه برای فروش بیش‌تر است.

    به یاد داشته‌باشید که تخفیفات بسیار پر‌طرفدار هستند. برای تخفیف، از قانون " the rule of 100  " استفاده کنید. در این قانون، برای کالاهای زیر 100 دلار، تخفیف درصدی از تخفیف واقعی، بهتر است و برای کالاهای بالای 100 دلار، تخفیف واقعی از تخفیف مطلق مطلوب‌تر است.

     

     

    2- قرار دادن تبلیغات در موضوع ایمیل

    تحقیقات نشان داده‌اند که 59 درصد از تبلیغات ایمیلی در موضوع ایمیل و در 14 کاراکتر اول، بیان شده‌اند. حتی اگر مطمئنید که مشتریان از تخفیفات شما آگاه هستند، آن را در موضوع ایمیل و چند کاراکتر اول ایمیل بیان کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید از این جمله استفاده کنید: "50 درصد تخفیف ویژه برای همه چیز !"

    3- در روز اول هفته، پیامی ارسال نشود!

    تجزیه‌ و‌ تحلیل بیش از 5000 شرکت نشان می‌دهد که اکثریت شرکت‌ها در روز اول هفته به مشترکین ایمیل ارسال نمی‌کنند. تاجران به این نتیجه رسیده‌اند که ارسال ایمیل در اواسط هفته، شانس دیده‌شدن ایمیل‌شان را در میان ایمیل های دیگر کاربران، بیش‌تر می‌کند.

    4- ارسال هدایای تبلیغاتی پیش از نوروز

    هدایای نوروزی شرکت‌ها، در طی 9 سال اخیر، بیش‌ترین درخواست‌ها را در میان سایر هدایای تجاری داشته‌است. از آن جا که اکثریت شرکت‌ها از این هدایا برای مشتریان خود ارسال می‌کنند، شما نیز بایستی از آن‌ها استفاده کنید. می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و با ارسال ایمیل، هدایای نوروزی را برای فروش عرضه کنید.

    5-ایمیل‌ها را برای تلفن‌همراه بهینه‌سازی کنید!

    جالب است بدانید که از 56 درصد ایمیلی که در تلفن‌همراه باز می‌شوند، تنها 40 درصد از آنها بهینه سازی شده‌اند.

    اگر هنوز هم درحال ارسال این‌گونه ایمیل‌ها هستید، بدانید که درحال نابودی سابقه‌ی خود در چشم مشتری هستید!

    6- ارسال ایمیل با عنوانی بیش‌تر از 45 کاراکتر ممنوع!

    از 1000 ایمیل تجاری، عنوان موضوعی به طور میانگین 43 کاراکتر بوده‌است. عنوان ایمیل را کوتاه و خلاصه بیان کرده و حداکثر آن را تا زیر 45 کاراکتر حفظ کنید.

    7-سرعت فراموش نشود!

    فصل تعطیلات به معنای خرید در زمان کوتاه است. ایمیل‌هایتان را با محدودیت زمانی و یا قبول سفارش از قبل ارسال کنید.

     

    8- پس از ارسال ایمیل‌، تماس تلفنی برقرار کنید.

    در سه‌ماهه‌ی اول سال که تخفیف‌ها بیش‌ترند و از طرفی هزینه‌های مصرف‌کننده هم زیاد است، طبیعی است که فروش برای آیتم‌های مردمی بسیار کم باشد. هنگامی که این اتفاق می‌افتد، پس از ارسال ایمیل با مشتری تماس بگیرید تا با معرفی محصولات مورد علاقه‌اش شانس فروش‌تان را بیش‌تر کنید.

    9-برای ایمیل‌های اسپمی، راه فروشی وجود ندارد!

    آمارها نشان داده‌اند که مشترکین بیش از 50 درصد از ایمیل‌های تبلیغاتی نوروز را در طول سال دیده‌اند!

    این امری طبیعی است که با افزایش ایمیل‌های ارسالی نزدیک نوروز، برخی از آن‌ها وارد پوشه‌ی اسپم شوند اما تا جایی که می‌توانید جنبه‌های مختلف سیستم ارسال ایمیل خود را چک کنید تا ایمیل‌های شما به صندوق ورودی وارد شوند نه به پوشه‌ی اسپم.

    10-ارسال ایمیل در طول تعطیلات محبوب نیست!

    تحقیقات نشان داده‌اند که ارائه‌ی یک روز خرید رایگان، بیش از یک میلیارد به فروش شما کمک می‌کند؛ اما هنوز تعداد بسیار کمی از شرکت‌ها از این روش استفاده می‌کنند. تقریبا یک هفته قبل از شروع تعطیلات، بهترین زمان برای آخرین فروش شماست؛ چراکه ارسال ایمیل نزدیک به نوروز و حتی در طول آن نه تنها بی‌فایده است، که در میان مشتریان محبوب هم نیست!

Go To
Page Size