مقالات ایمیل مارکتیگ

  • چطور در تبلیغات اینترنتی 20 بگیریم : (20 راه برای تبلیغات آنلاین و آفلاین یک وب سایت)

    تبلیغات آنلاین :

    1- همیشه آدرس سایتتان را در سر برگ ها، کارت های ویزیت، امضای ایمیل ها و هرجایی که بازدیدکنندگان بتوانند ببینند قرار دهید.

    2- اگر کارمندان شما یونیفرم می پوشند آدرس سایت را روی آن ها قرار دهید. با این کار مشتریان شما تبلیغ کننده های سیار سایت شما را خواهند دید.

    3- می توانید URL  سایتتان را روی ماگ قهوه، تی شرت، جا کلیدی و چیزهای دیگر چاپ کنید. چیزی که بتواند سایت شما را به مردم یاد آوری کند راه بسیار خوبی برای بالا رفتن بازدید های شماست.

    4- مطمئن باشید وب سایت شما، در همه خبرهایی که برای اعضای رسانه های شما فرستاده شده است موجود است.

    5- فراموش نکنید که آدرس وبسایتتان را در کتاب های اول(کتاب های جامع فهرست مشاغل) در قسمتی که مردم بتوانند آن را راحت ببینند ذکر شده باشد.

    6- شرکت شما وسیله نقلیه دارد؟ آدرس وبسایتتان را بر روی ماشین های شرکت یا خودروهایی که مخصوص ارسال محصولات هستند قرار دهید.

    7- علاوه بر این ها فهرست شماره تلفن رایگان، آدرس وبسایت و ... را در پایین هر صفحه از فروشگاه خود قرار دهید تا مشتریان دسترسی آسان تری به فروشگاه های شما داشته باشند.

     

    تبلیغات آنلاین :

    8- قدرتمند کردن فرآیند موتورهای جست و جویتان، طوریکه بهترین نمایش را داشته باشید

    9- اگر شما هنوز تلاش برای نمایش بهتر و بازدید بیشتر هستید، شما می توانید به دنبال بازاریابی موتورهای جست و جو باشید و در جاهاییکه می توانید برای تبلیغات اینترنتی اقدام کنید تا وقتی بازدیدکنندگان به دنبال کلمه کلیدی معینی هستند، سایت شما را پیدا کنند و به ازای هر بازدید هزینه ای از حساب شما کسر شود.

    10- یک قرعه کشی به راه بیاندازید تا هرکسی که در سایت شما ثبت نام کند و یا مشترک خبرنامه شما می شود در زمان معینی شانس برنده شدن یک هدیه رایگان از سوی شما را داشته باشد.

    11- خبرنامه های ایمیلی هفتگی تولید کنید و برای اعضا بفرستید تا در سایت شما عضو شوند. در خبرنامه می توانید نکات، ترفندها و اخبار مربوط به شرکت یا صنعتتان را شرح دهید و حتما لینک ارجاع به سایتتان را در آن قرار دهید.

    12- به سایت های دیگر پیشنهاد محتوای رایگان بدهید. این عمل یک حرکت برد-برد است : سایت های دیگر مقالاتی رایگان برای تقویت محتوای تولیدیشان دریافت می کنند و شما لینک برگشت به سایتتان را به عنوان یک متخصص محتوایی خواهید داشت.

    13- یک ایمیل تبلیغاتی با برنامه ریزی خوب و مشتری محور برای لیست بازدید کنندگان بالقوه مورد نظر خود بفرستید و به آن ها اعتباری برای خرید هر چیزی از سایتتان اختصاص دهید. روی محتوا و ظاهر ایمیلتان وقت بگذارید : شما می خواهید به مشتریانتان یک ارزش واقعی را پیشنهاد بدهید و نباید Spam    به نظر برسید

    14- از طریق درخواست تبادل لینک با سایت های مرتبط با خودتان( سایت هایی که رقیب نباشند) و قرار دادن لینک سایتتان در صفحه های آن ها می توانید بازدیدتان را بیشتر کنید. در تبلیغات اینترنتی این روش، روش خیلی ارزشمندی است.

    15- در فوروم ها و بحث های آنلاین شرکت کنید و همیشه آدرس سایتتان را در امضایتان ذکر کنید. دقت کنید که تبلیغ چیزی نکنید و چیزی نفروشید. بیشتر گروه ها از این کار عصبی می شوند و شما را به عنوان Spam  خواهند شناخت.

    16- هر وقت کسی چیزی از سایت شما سفارش داد، کاتالوگ محصولات دیگر برای آشنایی بیشتر برای آن ها بفرستید.

    17- از ویزیتورهای خود بخواهید تا نام شما را از طریق تکنیک های بازاریابی ویروسی توسعه دهند. از مشارکت در گروه ها و فوروم ها تا ارسال خبرنامه از طریق ایمیل مارکتینگ

    18- مطمئن نیستید مشتریانتان چه می خواهند؟ یک نظرسنجی آنلاین راه بیاندازید تا نظرات قطعی آن ها را درباره اینکه چگونه سایت شما می تواند به آن ها بهتر بفروشید به دست آورید.

    19-وقتی تبلیغات اینترنتی خود را می سازید، مطمئن شوید که جامعه هدف خود، هدف کمپینتان و استفاده خلاقانه از تبلیغات برای گرفتن بازدید و کلیک خوردن تبلیغاتتان را می شناسید.

    20- از روش های دیگر فروش مانند تبلیغات اینترنتی گروهی یا سایت های حراج آنلاین برای افزایش بازدید و فروش استفاده کنید

     

  • معرفی ویژگی جدید در آتومیشن

    از همان ابتدا محصول ما یعنی میلرلایت، به عنوان یک نرم افزار ساده و کاربر پسند شناخته شده است.

    از طراحی ایمیل با نوع Drag&Drop  و ایجاد لیست مشترکین تا ساخت سریع  انواع وب فرم و ... باعث شدیم که این نرم افزار بسیار کاربرپسند واقع شود.

    با وجود نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما همیشه حس کرده ایم که جای زیادی برای پیشرفت داریم برای همین دائما در حال به روزرسانی این نرم افزار هستیم.

    طراحی ایمیل از نوع Drag&Drop  در حال حاضر یکی از بهترین انواع ویرایشگر است هم چنین وب فرم ها و Landing page که اخیرا به وب فرم اضافه شده است یکی از بهترین روش ها برای مدیریت و سازمان دهی لیست مشترکین شما است.

    با این حال  تنها از یک بخش از محصولمان غافل بودیم و آن هم قسمت آتومیشن است.

    با ویژگی جدیدی که در این قسمت ایجاد کرده ایم بیش از پیش آن را کاربردی تر به شما ارائه می دهیم.

    ساخت Workflow :

    برای اطلاع از نحوه ی کار با این قسمت یک آتومیشن جدید می سازیم. در ادامه می بینید که با ایجاد این ویژگی می توانید قوانین، انواع شرایط و خبرنامه را در کنار هم ایجاد کنید. ما نام این ویژگی جدید را Workflow می نامیم.

    شروع می کنیم :

    برای استفاده از این ویژگی ابتدا روی گزینه ی Automation کلیک کنید سپس در صفحه ایی که وارد می شوید روی دکمه ی نارنجی رنگ Create a New Workflow کلیک کنید.

    برای  Workflow که قرار است ایجاد کنیم در مرحله ی اول یک نام انتخاب می کنیم و هم چنین گروه مخاطبین که دریافت کننده ی آن هستند را هم انتخاب می کنیم. در ادامه انواع شرایط ارسال آتومیشن را مشاهده می کنید و تعیین می کنید در چه شرایطی ارسال شود  یعنی یک Workflow trigger برای آن تعیین می کنید. مثلا اگر کسی عضو گروه شود برایش آتومیشن ارسال گردد و یا اگر کسی عضوی از یک سگمنت در گروهی شود برایش آتومیشن ارسال شود و .... در ادامه با زدن تیک در چک باکسی که در انتها وجود دارد تعیین می کنید که این نوع آتومیشن برای عضوهای جدید گروه موردنظر و هم چنین کسانی که از قبل هم عضو آن بوده اند  ارسال گردد.

    در ادامه مشاهده می کنید که در سمت چپ صفحه با کلیک بر علامت + می توانید چهار گزینه ی

    Email, Delay, Condition, Action

    را برای ساخت Workflow مشاهده کنید.

     

    Email : با استفاده از این گزینه می توانید خبرنامه های متعددی را در کمترین زمان ممکن بسازید و برای ایجاد آن ها می توانید از فرمت خبرنامه هایی که اخیرا ارسال کرده اید هم استفاده کنید در این حالت نیاز به طراحی مجدد ندارید.

    Delay : با استفاده از این گزینه می توانید بین مراحل موجود در Workflow یک وقفه ایجاد کنید مثلا تعیین کنید دومین ایمیل چه زمانی بعد از اولین ایمیل ارسال شود این دقیقا همان گزینه ایی است که در آتومیشن وجود نداشت.

    Condition : این گزینه همانند یک شاخه است که بر پایه ی  workflow یا campaign activity ، custom fields یا  segment membership کار می کند.

     Action : معمولا از این گزینه بعد از Condition استفاده می کنند با استفاده از این گزینه می توانید

    custom field های به روز شده یا recipient(s) هایی که در یک گروه کپی یا منتقل شده اند و یا به صورت unsubscribed تعیین شده اند را انتخاب کنید.

    بعد از اینکه Workflow را طراحی کردید روی Save  کلیک کنید در ادامه می توانید بلافاصله Workflow را با استفاده از گزینه ی on یا off که در سمت راست بالای صفحه وجود دارد فعال یا غیرفعال کنید.

    هم چنین با کلیک بر View Full Report می توانید آمار مرتبط با Workflow را که ایجاد کرده اید را مشاهده کنید.

    ویژگی های پایانی

    شما می توانید یک آتومیشن جدید برای انواع مختلف از کمپین های بازاریابی خود ایجاد کنید. ممکن است آن را برای یک خوشامدگویی ساده و یا یک مجموعه ی پیچیده طراحی کنید در هر صورت استفاده از ین ویژگی بسیار کاربردی است.

    در ادامه 3 مورد از مواردی که می توان  Workflow را برای آن ها طراحی کرد را به شما ارائه می دهیم

    مورد اول :

    فرض می کنیم که شما می خواهید هر دو سه روز یک بار ساعت 8 صبح آتومیشن هایی بر پایه ی فروش یک محصول ارسال کنید و می خواهید لینک خرید آن را در آتومیشن خود قرار دهید. اما می خواهید این آتومیشن ها کمی متفاوت تر باشد و می خواهید اگر مشترکی روی یه لینک خاص در کمپین های شما کلیک کرده باشد آتومیشن برای او ارسال شود می توانید مطابق مراحل زیر پیش بروید

    1- در آتومیشن روی Create a New Workflow کلیک کنید و نام Workflow را تعیین می کنید و هم چنین گروهی که قرار است این Workflow برایشان ارسال گردد

    2- بعد از اینکه مورد قبل را ذخیره کردید روی دکمه ی + برای اضافه کردن Email کلیک کنید و ایمیل خوشامد گویی خود را طراحی کنید

    3- سپس Delay را برای 2 یا 3 روز اضافه کنید

    4-  و یک Delay دیگر این بار با تعیین ساعت 8:00 اضافه کنید

    5- و در ادامه یک Email و هم چنین Delay هایی به صورت مرحله ی قبل ایجاد کنید

    6- حالا یک Condition بر پایه ی Workflow Activity اضافه کنید در این مرحله لینک مورد نظر خود را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید

    7-  اگر لینک شما کلیک نشد مراحل قبل را تکرار کنید

    8- اگر لینک کلیک شد شما می توانید با استفاده از گزینه ی Action Subscriber را به یک گروه دیگر جهت دریافت  Workflow های دیگر منتقل کنید

     
    مورد دوم :

    در این مورد فرض می کنیم شما می خواهید برای ترویج یک کتاب از Workflow استفاده کنیدپس مراحل زیر را در نظر بگیرید 

    1- در آتومیشن روی Create a New Workflow کلیک کنید و نام Workflow را تعیین می کنید و هم چنین گروهی که قرار است این Workflow برایشان ارسال گردد انتخاب کنید. 

    2- بعد از اینکه مورد قبل را ذخیره کردید روی دکمه ی + برای اضافه کردن Email کلیک کنید و ایمیل خوشامد گویی خود درا  طراحی کنید و هم چنین لینک دانلود رایگان یک قسمت از کتاب را در آن قرار دهید.

    3- یک Delay برای مدت زمان یک روز اضافه کنید .

    4- یک Email با محتوای تخفیف در قیمت کتاب ایجاد کنید .

    5- حالا یک Condition بر پایه ی Workflow Activity اضافه کنید که اگر مشترکی روی لینک قیمت کتاب کلیک کرد آتومیشن متوقف شود 

    6- اگر کسی روی لینک قیمت کلیک نکرد این مراحل را تکرار کنید و مجددا یک Delay یک روز و Email و Condition اضافه کنید

    نکته :

    این تنها یک نمونه از ایجاد این ویژگی جدید بود و شما می توانید به جای لینک قیمت کتاب از سگمنت استفاده کنید و بگویید یک Custom Field با نام قیمت کتاب ایجاد شود و برای تمام عضوهای تازه وارد شده عدد 0 را قرار دهد و اگر کسی کتاب را خرید کرد عدد 1 را قرار دهد

    مورد سوم

    ارسال یک پیشنهاد فروش سفارشی  به مناسبت یک تولد :

    1- در آتومیشن روی Create a New Workflow کلیک کنید و نام Workflow را تعیین می کنید و هم چنین گروهی که قرار است این Workflow برایشان ارسال گردد

    2- نوع زمان بندی ارسال آتومیشن را  با عنوان the anniversary of a date  انتخاب کنید و با زمان بندی که تعیین می کنید ارسال به birthday custom را انتخاب کنید.

    3- حالا یک condition بر پایه ی سن یعنی Age و یا هر مورد دیگری که مد نظرتان هست را انتخاب کنید بعد با اضافه کردن Condition بر پایه ی custom field فیلد اضافه ی birthday custom field را انتخاب کنید حالا مثلا تمام کسانی را که بیشتر از 50 سال سن دارند را از گروه انتخاب می کنید .

    4- شما می توانید برای هر سنی از مشترکین خود که مایل هستید این کار را انجام دهید مثلا برای بالاتر از 50 سال یا پایین تر از آن.

  • کسب و کارهای کوچک بیشتر برای تبلیغات اینترنتی هزینه صرف می کنند

    بر اساس یک گزارش جدید کسب و کارهای کوچک هزینه های بیشتری برای برنامه های کسب و کار خود خرج می کنند با اینکه آن ها در تلاش هستند تا هزینه ها و ساختار پایگاه مشتریان خود را کم تر کنند، اما بر هنوز خیلی از افراد آن ها را ترک می کنند و آن ها در مواجهه با این تهدیدات آسیب پذیر هستند.

    تحلیلگران در بوستون، 700 کسب و کار کوچک و متوسط را بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که هزینه کردن در اپلیکیشن ها و خدمات نسبت به سال 2004 بیشتر شده و شرکت های تبلیغاتی اینترنتی وب سایت های خود را بهبود بخشیده اند. بیش از 60 درصد آن ها پول خود را خرج نمی کنند و به جای خرید نرم افزارهای دسکتاپ با استفاده از برنامه های قابل دسترس در اینترنت بهره وری خود را افزایش می دهند. اما بسیاری از سیستم های کامپیوتری کسب و کارهای کوچک نسبت به مواردی مثل هکرها و اتفاقات طبیعی دیگر که می تواند اطلاعات مهم را از بین ببرد، آسیب پذیر باقی می مانند.

    در سال جاری تا کنون، کسب و کارهای موجود 4.4 میلیارد دلار به سرویس های میزبانی وب برای گرفتن سایت های تجارت الکترونیک شامل گرفتن سفارشات، فرآیند پرداخت و ارائه سرویس مشتریان پرداخت کرده اند. این عدد 6 درصد از سال گذشته بشتر بوده.

    تا کنون، بیشترین هزینه صرف شده در تبلیغات اینترنتی حدود 1.3 میلیارد دلار بوده است. سانجیو آگروآل مدیر ارشد Yankee Group گفته است که، کسب و کارهای کوچک و متوسط در حال استفاده از سرویس های گوگل و یاهو که به مشتریان بالقوه اجازه جست و جو در مورد کسب و کارها از طریق فیلتر منطقه ای را می دهد هستند

    آگروال گفت : درک استفاده از اینترنت برای تبلیغات محلی در حال توسعه بیشتری است، مخصوصا برای کسب و کارهای کوچک مثل سالن های زیبایی و رستوران هایی که بازار محلی را در دست دارند. یکی دیگر از فضاهای در حال رشد نرم افزارهایی است که از طریق آن ها شرکت ها هزینه اشتراک برای یک برنامه را به جای خرید یک پکیج نرم افزاری و نصب آن بر روی شبکه خود پرداخت می کنند. او هم چنین بیان کرد که این مورد به ویژه برای کسب و کارهای کوچکی که زیر ساخت های فیزیکی مثل سرورها که باعث کاهش هزینه های حساب داری را ندارند بسیار محبوب است. داشتن یک اشتراک برای حسابداری،منابع انسانی و نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان خیلی ضروری است.

    این در حالی است که آگروآل می گوید بیشتر سیستم های کامپیوتری در کسب و کارهای کوچک و متوسط در برابر حملات سایبری آسیب پذیر هستند. شرکت کنندگان در نظر سنجی گفته اند که در حال کشمکش برای هزینه ها و زمان مورد نیاز در جهت تامین امنیت شبکه و ذخیره داده ها و نسخه پشتیبان در مکانی امن هستند. پرسنل IT در کسب و کارهای کوچک قابلیت های زیادی ندارند و نمی توانند نرم افزارهای جاسوسی و ویروس های پیچیده امروزی را دفع کنند.

    نگه داری مناسب نسخه های پشتیبان و بررسی امنیت شبکه برای پرنسل IT مذکور کار سختی است. امروزه شما ممکن است کم تر از یک ساعت زمان برای پاسخ دادن به یک ویروس یا رفتار تهدید آمیز دیگر داشته باشید.

    از همین رو کسب و کار های کوچک نیاز بیشتری به تبلیغات اینترنتی دارند و باید انرژی بیشتری در این مسیر صرف کنند. در واقع می توان گفت نیاز اصلی هر کسب و کار نوپا و کوچکی تبلیغات اینترنتی است

    شما برای کسب و کارتان چه برنامه های تبلیغاتی داشته اید یا دارید؟

  • تبلیغات اینترنتی را بهتر بشناسیم :

    تبلیغات اینترنتی به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که برای بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان و تبدیل آن ها به مشتری است. روش های قدیمی مانند تبلیغ در روزنامه ها، مجلات، بیلبوردهای تبلیغاتی و آگهی های تلویزیونی به دلیل هزینه های بالا در مقایسه با روش های مدرن تبلیغاتی پر هزینه تر خواهد بود. روش های مرسوم در تبلیغات اینترنتی که می تواند تعداد بازدید کننده های بیشتری به سایت شما میاورد.

     

    این روش ها عبارتند از :

    بهینه سازی موتور جستجو :

    تبلیغات کلیلی

    تبادل لینک

    بازاریابی ایمیلی

    تبلیغات بنری

    از طریق روش های مذکور می توان بازدید سایت را بالا برد. باید الگوهای بازاریابی مدرن را به کار بگیریم تا بتوانیم مشتریان بیشتری داشته باشیم. گسترش فضای مجازی و استفاده از شبکه های احتماعی،حضور تبلیغات اینترنتی را به ضرورتی اجتناب نا پذیر تبدیل کرده است. کاربران شبکه های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است و استفاده از موتورهای جست و جو به ابزار قدرتمندی جهت یافتن و تجربه ی محصولات و خدمات جدید تبدیل شده است از همین رو بهینه سازی موتورهای جست و جو و قرار گرفتن در رتبه های بالا می تواند دلیل خوبی برای سهولت دسترسی کاربران و افزایش بازدید ها و بالطبع فروش کالا یا خدمات شما شود.

    از طریق تبلیغات کلیکی(PPC) نیز می توانید نرخ بازدید هایتان را بیشتر کنید. این روش بسیار مقرون به صرفه و مناسب است و به ازای هر کلیک از بودجه شما مبلغی کسر می شود. این فرآیند بازدید کنندگانی که به دنبال شما هستند را به شما معرفی می کند و این فرصت بسیار خوبی برای کسب و کارهایی است که نیاز به تبلیغات آگاهی بخش برای فعالیت جدید خود دارند.

    تبادل لینک با سایت های دیگر نیز یکی از راه های مقرون به صرفه و ارزشمند برای معرفی شما و کسب و کارتان و جذب مخاطبان جدید است. البته باید دقت شود این تبادلات هدفمند و با ساختاری مشخص اجرا گردد تا بهترین بازگشت داشته باشد.

    ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین راه ها در تبلیغات اینترنتی است. فرآیند تبلیغات در ایمیل مارکتینگ مطمئن تر، مداوم تر و خلاقانه تر است. شما با ساخت لیستی از مشترکین و ارسال پیشنهادات و تخفیف ها و خبرنامه های مختلف می توانید مشترکین زیادی را جذب و آن ها را به مشتری تبدیل کنید. در مورد بازاریابی ایمیلی و قواعد آن مطالعه کنید و اطلاعات کسب کنید.

    شما از طریق تبلیغات بنری و قرار دادن بنر در سایت های مختلف می توانید نرخ کلیک خوردن و باز شدن سایتتان را بیشتر کنید و از همین طریق به بهینه سازی موتورهای جست و جوی خود کمک کنید.

    هم چنین شما می توانید از ترکیب این روش ها به نتایج سودمندی برسید که می تواند در روند تبلیغات اینترنتی شما کمک می کند. از طریق راه اندازی یک کمپین تبلیغات اینترنتی می توانید از ترکیب این فرآیند ها استفاده کنید و فروش کالا و خدماتتان را افزایش دهید. این فرصت را مغتنم بشمارید و برای آن برنامه ریزی دقیق داشته باشید.

  • استراتژی تبلیغات اینترنتی برند ها :

    هر کسب و کار موفقی یک استراتژی بازاریابی برند دارد. در حقیقت این نکته باید یکی از نکات اصلی استراتژی کسب و کار شما باشد، چرا که بدون تبلیغات قوی محصولتان، شما احتمالا نمی توانید یک مدیریت سود آور را مدیریت کنید. استراتژی بازاریابی مدرن برای کسب و کارتان باید به شما اجازه شروع تبلیغات محصولاتتان را بر روی بستر وب و مراقبت ویژه برای اجرای برندتان بر روی رسانه های اجتماعی و سایت های نتورک حرفه ای را بدهد. بدون استفاده از اطلاعات تماس آنلاین، کسب و کار شما ممکن است در کارزار آگاهی سازی موفق برندتان دچار که امری بسیار ضروری است، دچار کشمکش شود. اینترنت منبع خوبی برای کاربردی ساختن برندتان است که می تواند به شما در پیاده سازی استراتژی بازاریابی برای محصولتان کمک شایان ذکری باشد.

    بسیاری از کسب و کار ها بر این باورند استراتژی بازاریابی برند اساسا در حال توسعه ایده برای محصولات است. از دیدگاه جهانی، برند یک مفهوم است و می تواند از عناصر مختلفی ساخته شود.

    عناصری مثل : احساس مصرف کننده نسبت به برند شما، وعده هایی که می دهد و ویژگی های منحصر به فرد آن....

     این سه چیز باهم می توانند مردم را نسبت به محصول شما مشتاق و پرشور کنند در حالیکه دیگران بی تفاوت هستند. از جهت دیگر برای دسترسی بیشتر مردم و تصدیق و توجیه تلاش ها در راستای برندتان، شما باید یک ایده منطقی بازاریابی در ذهن خود برای کمپین بازاریابی و چگونگی اجرای آن داشته باشید.

    این ایده مهم ترین قسمت از

    استراتژی برند شماست

    به کار گیری ایده هایتان در فضای بازاریابی مدیاهای اجتماعی مساله دلهره آوری است و نیاز است تا یادتان بماند بیشتر مشتریان همه شیرین زبانی ها و بذله گویی های شما را قبلا دیده و شنیده اند. از سوی دیگر شما برای جذب مردم به سایت ها و صفحات اجتماعی شرکت شما، استراتژی تبلیغات اینترنتی شما باید سه نقشه شفاف داشته باشد :

    اول؛ داشتن یک نقشه پروموشن متفاوت و متمایز که به جنبه های دیگر محصول شما پرداخته باشد... شما باید یک شخصیت برای برندتان بسازید...شخصیتی متناسب با بستر و مفهوم برندتان

    دوم؛ شما باید یک رابطه تنگاتنگ با مشتریان بالقوه خود برقرار کنید. رسانه های اجتماعی محل ایده آلی برای شروع این فرآیند است زیرا کاربران تشویق به لایک و پذیرش پست ها و بلاگ های شما می شوند و این مساله می تواند باعث تشویق و پس از آن توسعه اعتماد مشتریان می شود.

    سوم؛ شما باید با تکیه بر دسترسی مشتریانتان از طریق وب سایت ها و رسانه های اجتماعی در گسترش برندتان کمک بگیرید.

    اگر شما کالایی دارید، نام تجاری متمایز با مفهومی شفاف برای آن بسازید، در این صورت ممکن است بدون نیاز به هرگونه تشویقی برندتان گسترش یابد، مانند زمانی که یک ویدیوی تبلیغاتی وایرال می شود(به صورت ویروسی منتشر شده و به اشتراک گذاشته می شود)

    این بهترین نتیجه ممکن برای

    استراتژی بازاریابی برند شماست

    تبلیغات اینترنتی می تواند در راستای گسترش برندتان بسیار تاثیر گذار است. زمانی که برند شما شکل می گیرد، بهترین راه این است که از ظرفیت رسانه های اجتماعی و کمپین های تبلیغاتی و سایت ها برای معرفی و پروموشن بردندتان استفاده کنید. این موضوع را فراموش نکنید که تبلیغات در جاییکه بیشترین ترافیک جمعیت حضور دارد پاسخ مناسبی خواهد داد...

    بهترین مکان برای تبلیغات اینترنتی شبکه های اجتماعی و سایت ها هستند...پس :

    برندتان را از دیدن ها و شنیدن ها سیراب کنید

  • تبلیغات اینترنتی چرا و چگونه؟

    شما هرگز بیرون نمی روید و پولتان را صرف چیزی که هرگز برای شما به خوبی کار نخواهد کرد نمی کنید. اگر شما در کویر مصر زندگی می کنید، خرید یک قایق بادبانی انتخاب خوبی نیست.

    اگر ترس از ارتفاع دارید، خرید یک هواپیمای تک موتوره انتخاب خوبی نیست. در همین راستا هیچ نقطه سرمایه گذاری هزینه ای کم تر از تبلیغات در بر نخواهد داشت.

    شما باید بدانید، کی؟کجا؟ و به چه کسی، کدام پیشنهادات تبلیغاتی خود را بدهید؟

    خوشبختانه مکان ها و فضاهای زیادی برای قرار دادن تبلغات شما به طوری که توسط افراد مناسب دیده شود وجود دارد.

    موثرترین تبلیغات به صورت محلی شروع می شود

    مگر در مواردی که کسب و کار شما کاملا آنلاین باشد و شما بخواهید همه جمعیت محلی شما را بشناسند.

    راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد :

    می توانید یک افتتاحیه با شکوه داشته باشید

      و از طریق رسانه های اجتماعی از مردم دعوت کنید تا برای دیدن پیشنهادات شما بیایند. اگر شما از طریق شبکه های اجتماعی پوشش داده شوید، می توانید به سطح وسیعی از تبلیغات اینترنتی بدون پرداخت هزینه دسترسی پیدا کنید که از راه های دیگر ممکن نبود. افتتاحیه رسمی گران قیمت است اما یک سرمایه گذاری خوب است و به صرفه است.

    تبلیغات اینترنتی موثر یعنی چند چیز ساده؛ اول اینکه به چه کسانی می خواهید چه چیزی را بفروشید؟ آن ها کجا تبلیغات شما را بیشتر خواهند دید؟ اگر شما به دنبال فروش به نسل جوان هستید باید بر نقاطی تمرکز کنید که بیشتر آن جا هستند و ارتباط بیشتری با آن دارند و باید آن نقاط را به راحتی پیدا کنید.

    خودتان را به مناطق محلی محدود نکنید مگر اینکه خدمات شما انحصارا به منطقه خاصی محدود شود. تبلیغات تاثیر گذار می تواند در قالب یک وب سایت باشد. افراد آنلاین را از طریق تبلیغات اینترنتی پیدا کنید. ممکن است بفهمید کسب و کار شما نه تنها در کشور که در در سرتاسر جهان نیز منتقل می شود. به اندازه جغرافیای محلی خودتان فکر کنید، اما فراموش نکنید اینترنت جهان را کوچک تر ساخته و کسب و کار شما می تواند از مرزها فراتر برود.

    بعضی از موثر ترین تبلیغات می تواند از طریق رادیو، تلویزیون و بیلبورد انجام شود و تاثیرات بزرگی داشته باشد. این روش ها برای مدت زمان خیلی زیادی استفاده شده است. این نوع تبلیغات معمولا همراه با برنامه های ویژه و رویدادهای تبلیغاتی به منظور حفظ کسب و کار صورت می گیرد. اما نباید فراموش کنید که همیشه به دنبال روش های جدید و مقرون به صرفه تری نیز باشید. روش هایی هم چون شبکه های اجتماعی، فضاهای تبلیغات اینترنتی که توسط یک سایت خوب و توسعه یافته مدیریت می شوند. همه این ها می تواند به نوعی بهترین ابزار برای حمله رعد آسا و بزرگ تبلیغاتی باشد

    اما این عبارت را فراموش نکنید :

    اینترنت جهان را کوچک تر ساخته و کسب و کار شما می تواند از مرزها فراتر برود

  • 7گانه های تبلیغات اینترنتی

    1- استراتژی تجارت الکترونیک خود را داشته باشید :

    مثل هر کسب و کار دیگری برای فروش آنلاین شما نیاز به کار کردن روی استراتژی های اینترنتی خود دارید. استراتژی هایی شامل ساختار کسب و کار اینترنتی شما. آیا شما فقط آنلاین هستید و از طریق وب سایت می فروشید یا فروشگاه فیزیکیم دارید؟ هم چنین باید حوزه تخصصی کارتان را نیز مشخص کنید و سپس تبلیغات اینترنتی را آغاز کنید.

    2- درباره همه راه های ارتباط فکر کنید نه فقط یک راه :

    مشتریان از گشت و گذار در اینترنت از طریق موبایل به عنوان تنها وسیله ارتباطی استقبال نخواهند کرد. تبلت، کامپیوتر و یا لپ تاپ نیز باید در این تقسیم بندی لحاظ شوند. مطمئن شوید که شما هر پلت فرمی را برای ارائه محتوا فراهم کرده اید.

    3- نرم افزار تجارت الکترونیک درست را انتخاب کنید :

    آپشن های وبسایت مختلفی وجود دارد که شما می توانید انتخاب کنید. این مساله برای رشد کسب و کار شما بسیار مهم است. بیشتر کسب و کارها، بهترین انتخاب را یک قالب ساده برای شروع می دانند. این موارد سیستم های تجارت الکترونیکی قدرتمندی هستند که هر چیزی را که شما نیاز دارید به سرعت و خیلی آسان ارائه می دهند.

    4- به خدمت کردن به مشتریان افتخار کنید :

    نکته بزرگی که عامل مشترک همه کسب و کارهاست این است که آن ها خدمت به مشتریان را یک تعهد ارزشمند بدانید و این فقط معطوف به خدمات از طریق پلت فرم خاصی نمی شود.

    5- بازار برای اولین خرید و تکرار آن :

    برای موفقیت شما باید به مردم آگاهی بدهید تا آن ها از وبسایت شما دیدن کنند، جذب شوند و در نهایت سفارش بدهند و سپس دوباره و دوباره خرید کنند. خیلی از سایت های تجارت الکترونیکی فقط بر روی اولین بار تمرکز می کنند و فراموش می کنند تا برای بار دوم برنامه ای برای تبلیغات اینترنتی انجام دهند.

    این کار دیوانگی است

    زیرا خیلی از آسان تر از جذب مشتری جدید است. روش های مختلف بازاریابی را امتحان کنید تا روش مناسب را پیدا کنید.

    6- برند مورد اعتمادی بسازید

     خریداران آنلاین بسیار زرنگ و دانا هستند. آن ها از جایی که به آن اعتماد ندارند خرید نمی کنند. همانطور که از هر جایی لباس و غذا نمی خرند. شما نیاز به کار سخت جهت ایجاد اعتماد مشتریان در حوزه تبلیغات اینترنتی دارید. آن ها سخت به دست می آیند ولی به راحتی از دست می روند. مطمئن شوید همه چیز به طور کامل بر روی وب سایتتان قرار گرفته و برای بررسی مشتری هیچ کم و کسری نیست.

    7- بهینه سازی را ادامه دهید :

    هیچ چیز در کسب و کار به پایان نخواهد رسید.

    بعضی چیز ها را باید به صورت دائمی تست کنید و به روز باشید. به همین دلیل شما باید یک سیاست بهینه سازی ثابت داشته باشید. به محض اینکه یک استراتژی رو به افول رفت باید استراتژی بعدی را پیاده سازی کنید. ممکن است یک ماه روی یک استراتژی کار کنید و ماه بعد روی استراتژی دیگر....

    یادتان نرود هیچ چیز در کسب و کار تمامی ندارد. 

  • 3 راه برای ارتباط بهتر با مخاطبینتان

    تحقیقات روانشناسی نشان داده است که اگر کار مورد علاقه کسی را انجام دهید، آن فرد به شما تمایل پیدا خواهید کرد.

    رمان شازده کوچولو را یادتان هست؟

     زمانی که شما برای گل رزتان خرج می کنید دلیل اهمیت گل رز برای شما می شود.

    همین تکنیک احتمالا در ایمیل مارکتینگ جواب می دهد و پذیرفته خواهد شد!اگر می خواهید ارتباط بهتری با خوانندگان و مخاطبانتان داشته باشید از آن ها درباره علاقه مندی هایشان بپرسید.به مخاطبانتان آموزش دهید تا پاسخ شما را بدهند.

    این کار را به یک سرگرمی برایشان تبدیل کنید.
    نظرتان درباره یک بازی هدفمند چیست؟

    از آن ها بخواهید جواب بدهند، کلیک کنند، کامنت بگذارند و یا ایمیل ها را فوروارد کنند. این کار ارتباط با آنها را افزایش می دهد و پیش بینی ایمیل های بعدی را ممکن می کند.

    در اینجا سه نمونه ارزشمند از ارتباط آسان و موثر با مخاطبان ذکر شده است :

    نمونه اول :در این اواخر من یک ایمیل از مهمان خانه بین راهی دریافت کردم. ایمیلی که مثل همیشه پر از اخبار و داستان های با مزه بود. قسمت جالب تر، پایان ایمیل بود...در پایان ایمیل در مورد یکی از علاقه مندی های کوچک مخاطبان سوال شده بود!!! به نظر من خیلی ظریف و هوشمندانه و لذت بخش بود.

    خیلی راحت میشد جواب ایمیل را داد.درسته؟؟شک ندارم که هزاران نفر از خوانندگان این کار کرده بودند و هم چنین مطمئنم بار بعدی که آن ها ایمیلی از طرف آن مسافرخانه بین راهی دریافت کنند، آن را باز خواهند کرد چون این افراد احساس صمیمیت بیشتری کرده اند و ارتباط بهتر و نزدیک تری با نام این مسافرخانه خواهند گرفت.شما تا به حال چند بار پاسخ یک خبرنامه را داده اید؟؟خاطرتان هست؟اگر این کار را کرده باشید مطمئنا بعد از پاسخ دادن احساس صمیمیت بیشتری کرده اید...طوریکه انگار دوست جدیدی دارید! به نظر خودتان این طور نبوده است؟

    نمونه دوم : تصویر زیر ایمیلی است که من از یک رستوران در بالی دریافت کرده ام. من یک شب رویایی در آنجا داشتم و یک شام فوق العاده خوردم. فردای آن روز آن ها یک ایمیل برای من فرستادند و از من خواستند تا به آن ها در اپلیکیشن tripadvisor امتیاز بدهم. علاقه مندی و لذت کوچک من تبدیل به ارزش زیادی برای کسب و کار آن ها میشد. و من تنها باید چند ثانیه در عوض لذتی که برده بودم برای آن رستوران وقت می گذاشتم...زمانی کوتاه که ارزش بسیاری برای آن ها داشت.


    نمونه سوم :دوجو(dojo) یک اپلیکیشن برگذاری رویداد در لندن است که متوجه شد نزدیک 5200 نفر در 4 هفته گذشته به برنامه وارد نشده اند. ما نیاز داشتیم تا حرکت ویژه ای انجام دهیم تا توجه آن ها را جلب کنیم و از آن ها بخواهیم تا شانس جدیدی داشته باشند. ما برای آن ها این ایمیل را فرستادیم و از نام آن ها در عنوان ایمیل استفاده کردیم.

    نتیجه دیواااانه کننده بود

    نرخ باز شدن ایمیل ها 74 درصد...باورتان می شود؟
    ما 176 جواب دریافت کردیم. آن ها به ما گفتند که چرا مایل به استفاده از اپلیکیشن نبوده اند...بعضی از آن ها به ما پیشنهادات برای بهتر شدن ساز و کارمان دادند و تعدادی هم(بالای 60 نفر) گفتند که قطعا برمی گیردند و از اپلیکیشن استفاده خواهند کرد.

    استراتژی تیم مارکتینگ ما به ما یاد داد که وقتی با مخاطبان با صداقت صحبت کنی بهتر پاسخ خواهند داد و من فکر میکنم همین مساله دلیل نتیجه دیواااانه کننده ما بود.

    امیدوارم این 3 نمونه به شما ایده هایی برای اینکه چگونه بهتر با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید داده باشد.

    فراموش نکنید، ارتباط همه چیز است

    حالا نوبت ماست...حالا نوبت یک شروع استثنایی و قدرتمنده است...ما خیلی دوست داریم تا ایده های شما را بدانیم. داستان موفقیت های خودتان را برای ما در کامنت ها توضیح دهید...

    راستی اصل صداقت فراموش نشود

  • چند نکته کوتاه اما مهم در تبلیغات اینترنتی

    احتمالا شب گذشته که مشغول تماشای تلویزیون و یا خواندن یک مجله بودید به احتمال زیاد شاهد یک آگهی تجاری بوده اید. احتمالا با خودتان فکر کردید که این تبلیغات هیچ تاثیری بر روی مننخواهد...عمیق تر فکر کنید.خیلی ها اعتقاد دارند کار تبلیغات شست و شوی مغزی است.گاهی جواب می دهد و گاهی نمی دهد.

    امروزه تبلیغات به یک علم تبدیل شده است.

    علمی که پس از آزمایشات متعدد و آزمون و خطاها در طول قرن ها توسط برندهای مختلف و آژانس های بازاریابی به علمی کامل تبدیل شده است.
    در واقع علم تبلیغات می داند شما چه می خواهید و می داند آن را چگونه در ذهن شما قرار دهد. تبلیغات اینترنتی قسمت اعظمی از نبض تبلیغات این روزها را در دست دارد. باید هوشمند باشید و مسیر را به خوبی بشناسید. المان هایی که ممکن است بتواند در روند تبلیغات شما تاثیر گذار باشند کدامند؟

    قبل از هر چیزی باید بدانیم کاربر چه می خواهد؟

    مردم در حال تبدیل شدن به کاربرانی دیجیتالی، زرنگ و دانا هستند. تبلیغات بسیاری در سطح اینترنت وجود دارد و ما باید به دنبال راهی باشیم که برای همه کار کند. در حوزه تبلیغات اینترنتی برای پایدار ماندن باید سریعا روش هایی که آگهی های شما مسدود می شود را پیدا کنید. اگر مردم چیزی را دوست نداشته باشند راهی برای خلاص شدن از دست آن پیدا می کنند. بنابر این تبلیغات نیاز به درک چیزهایی که مردم دوست دارند دارد. تبلیغات باید خالی از توهین و عدم درک باشد.گروه های بزرگ تبلیغاتی مثل اپل و فیسبوک و گوگل به دنبال راه هایی برای کشف نقاط مهم در درک مخاطب هستند.

    اما تبلیغات چگونه جواب می هد؟

    مهم ترین اصل صداقت است

    صداقت پایه مستحکم هر ارتباطی است. در تبلیغات اینترنتی نیز همین اصل صادق است. مساوی حرف هایتان عمل کنید و بگذارید برای مشتریانتان فضای امنی از جانب شما ایجاد شود. مشتریان وفادار بزرگ ترین پتانسیل فروش در کسب و کار شما هستند. همیشه به دنبال یک ارتباط برنده-برنده با مخاطبین باشید. تعاملی زنده و ارزشمند....یادتان باشد به نوعی شما وارد یک مذاکره وسیع شده اید. پس باید از تمام استعدادهای خلاقتان و بسترهای موجود در رسانه های اجتماعی، سایت ها و سیستم عامل های تلفن همراه استفاده کنید.

    بهبود کیفیت، بالا بردن استانداردها

    کیفیت محتوا در هر نوعی مهم است. یک عکس خوب، یک ویدیو قدرتمند، یک متن تاثیر گذار و ... استاندارها نیز بسیار مهم هستند. یادتان باشد مبانی اقناع را حتما بشناسید و قبل از هرگونه تبلیغات اینترنتی مفاهیم مربوط به آن حوزه را مرور کنید.

    اگر می خواهید در عرصه تبلیغات تاثیر گذار باشید، تعامل تان را با مردم بیشتر کنید.
    و مطمئن باشید این کار به نفع شما خواهد بود 

  • 5 نیاز مهم در تبلیغات اینترنتی :

     

    شناخت اهداف و نیازها :

    باید در مورد اهداف بازاریابی محصول یا خدمتتان تحقیق کنید. همه نیازها را بشناسید. محتوای شما وابسته به نیاز های شماست. سعی کنید بهترین و جدید ترین محتوای روز را برای ارائه به مخاطبانتان آماده کنید. این رویکرد می تواند تاثیر به سزایی در روند بازاریابی شما داشته باشید.

    زمانی که صحبت از تبلیغات اینترنتی به میان میاید، اولین مساله پیش رو هدف گذاری است. باید تعین کنیم در چه نقطه ای ایستاده ایم؟به چه نقطه ای می خواهیم برویم؟و چگونه می خواهیم برویم؟

     

    آنالیز گروه هدف :

    این قسمت بسیار مهم است. زمانی که اهداف و نیازهای شما مشخص شد. باید جامعه هدف خود را شناسایی کنید. مسلما نیازهای یک ورزشکار و یک محقق با هم متفاوت است. پس خیلی مهم است برای چه گروهی محتواسازی می کنیم. همیشه باید این نکته را یادتان باشد که محتواها فکر شده و مهندسی شده باشد. در غیر این صورت جذابیت مطلوب را نداشته و مخاطب ها را جذب نمی کند.

     

    بررسی محتوا و مطالب ارائه شده توسط رقبا :

    همیشه رقبا و روند کاریشان را بررسی کنید. نقاط ضعف و قوتشان را بشناسید. از رفتار خوب آن ها استفاده کنید و از اشتباهات آن ها درس بگیرید. اما یادتان نرود کپی کاری کنید. خودتان باشید. به جای نفر دوم بودن در یک الگو، سعی کنید نفر اول در الگوی دیگری باشید. ابزارها محدود هستند، این شما و ایده هایتان هستید که نهایت ندارید.

    انتخاب محتوای متناسب :

    نکته بسیار مهمی است که چه محتوایی را در چه جایی قرار می دهیم.

    گاهی اوقات عکس ، گاهی ویدیو، اوقات متن و ... هم چنین اینکه محتواها طی چه تقویمی، چه مدت و با چه چیدمانی قرار بگیرند نکات بسیار مهمی هستند. محتوا شاه کلید تبلیغات اینترنتی شماست. شما می توانید از طریق تولید محتوای خلاقانه در بستری متناسب با نوع فعالیتتان، به نتایج دلخواهتان برسید. تنها باید یادتان باشد برای چه گروهی و در چه زمانی چه محتوایی را قرار بدهید.

     

    توسعه محتوا از طریق کاربران :

    زمانی که محتوای شما محتوایی جذاب باشد، خاصیت وایرال شدن توسط کاربران را دارد.

    کسانی که از محتوای شما لذت می برند تصمیم به اشتراک آن ها با دیگران می گیرند.

    این اتفاق برای شما یک اهرم قدرت است. از این طریق به توسعه برند و کسب و کارتان کمک شایانی کرده اید. استقبال عمومی از یک جریان یکی از بهترین راه های توسعه برند در تبلیغات اینترنتی است. برای رسیدن به این ارزش محتوای کاربر پسند تولید کنید. کار سختی نیست...فقط کافی است با جریان روز جامعه همراه شوید.

     

Go To
Page Size