حقایقی جالب درباره ایمیل مارکتینگ که شما را شگفت زده خواهد کرد!!!

امروزه استفاده از ایمیل مارکتینک یکی از موثرترین راه های ارتباط با مشتریان است مخصوصا زمانی که نرخ بازگشت سرمایه را اندازه گیری می کنیم.... اما همه ی ایمیل ها سهم یکسانی در بازگشت سرمایه ندارند.                                                

دپارتمان های بازاریابی حرفه ای 2.5 برابر میانگین نرخ بازگشت سرمایه دارند.

بنابراین قبل از مطالعه نتایج آماری هیجان انگیز ایمیل مارکتینگ از آن استفاده نکنید...

 


بیشتر بخوانید: افزایش فروش با شخصی سازی ایمیل های ارسالی


 مطالعه ای از DMA نشان می دهد که 77درصد نرخ بازگشت، از ایمیل های بخش بندی شده، هدف گذاری شده و شرکت هایی است که کمپین تبلیغاتی دارند.

 

بر طبق گزارش Blueshift’s 2016 Benchmark ، ایمیل های هدفمند 624% نسبت به ارسال ایمیل گروهی و انبوه نرخ تبدیل بالاتری دارند.

 

از نوامبر 2016 تا کنون، 53% از ایمیل ها با استفاده از اپلیکیشن ایمیل گوشی اپل باز شده اند.

 

در سال 2016، 78% بازاریاب ها با چالش های رشد لیست و خستگی مواجه شدند در حالیکه همین درصد مشکلاتی با نگهداری محتوای مرتبط داشتند.

 


بیشتر بخوانید: چرا باید از ایمیل مارکتینگ برای کسب و کار استفاده کنیم؟


کمتر از 20% از مشتریان تمایل دارند که پیام های تبلیغاتی ایمیلی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. با استفاده از ایمیل های بخش بندی شده و هدفمند می توانید فروش بیشتری و اشتراک بیشتری داشته باشید.

 

41% از کسب و کارها داده ها و اطلاعاتشان را از عملکرد کمپین ایمیل مارکتینک توسط نیروهای فروش بدست می آورند. داده های تحقیقاتی 39% و داده های معامله ای 37% از دو منبع رایج دیگردر جمع آوری اطلاعات هستند.

 

مرکز KPIs میزان کلیک ایمیل ها را 70%، نرخ تبدیل را 60% و میزان باز شدن ایمیل ها توسط مخاطبین را 56% اندازه گیری کرده است.

 

69% از ایمیلی های ارسالی به دلیل نداشتن عنوان جذاب اسپم می شوند و 21% از ایمیل ها حتی با عنوان خوب هم اسپم می شوند. بر طبق گزارشات  Convince and Convert، 41% از ایمیل های اسپم در باکس اسپم بر اساس نام و آدرس ارسال کننده دوباره باز می شوند.

 


بیشتر بخوانید: راهنمای گام به گام جهت خلق یک کمپین بازاریابی ایمیلی


انسان های امروزی ایمیل ها را دوست دارند، 73% از مخاطبان ترجیح می دهند با برندهایی در تماس باشند که ایمیل شده اند چون ایمیل ها بخشی از زندگی روزانه ی آنها شده است.

 

85% از مشتریان ممکن است به دلیل گرفتن تخفیفات وارد ایمیل خود شوند، اما بزرگترین بخش بازار( 41% ) در جستجوی اطلاعات به روز و محصولات می باشند.