افزایش فروش با شخصی سازی ایمیل های ارسالی
امروزه با توجه به اهمیت مشتری از هر نظر، جذب و حفظ مشتری یکی از مهم ترین اقدامات بخش بازاریابی و فروش شرکت ها می باشد. همانطور که می دانید جذب مشتری جدید چندین برابر حفظ یک مشتری هزینه دارد. به همین دلیل شرکت ها برای حفظ و جذب مشتریان بیشتر اقداماتی را انجام می دهند. از جمله این اقدامات شخصی سازی ایمیل های ارسالی برای آنها می باشد، چون زمانی که مشتری متوجه شود که علایق و خواسته هایش را شرکت در نظر می گیرد و بر اساس آنها برایش پیشنهادهایی ارسال می کند او نیز ترغیب به خرید بیشتر از شرکت می شود و حتی با استفاده از تبلیغ دهان به دهان شرکت را به تعدادی از دوستان و اقوام نیز معرفی می کند. در ادامه دلایل شخصی سازی ایمیل های ارسالی را بیان می کنیم.
1.پیام های ایمیل شخصی شده نرخ کلیک را تا میانگین 14% و نرخ بازده را تا 10% بهبود می بخشند.
2.هفتاد و چهار درصد بازاریابان می گویند شخصی سازی هدفمند مشارکت مشتری را افزایش می دهد.
3.تنها 39% خرده فروشان آنلاین توصیه های محصول شخصی شده را از طریق ایمیل ارسال می کنند.
4.ایمیل ها با موضوع شخصی شده 26% احتمال بیشتری دارد باز شوند.
5.ایمیل های شخصی شده 6 برابر نرخ تراکنش بالاتری دارند.
6. پنجاه و سه درصد بازاریابان می گویند ارتباطات شخصی شده مستمر با مشتریان موجود منجر به اثر درآمدی متوسط
تا زیاد می شود.
بیشتر بخوانید:چرا باید از ایمیل مارکتینگ برای کسب و کار استفاده کنیم؟
7.ایمیل های بخش بندی و هدف گذاری شده 58% کل درآمد را ایجاد می کنند.
8.هفتاد و پنج درصد شرکت ها در پیام های شخصی شده در سال 2015 سرمایه گذاری خواهند نمود.
9.بازاریابان متوجه 760% افزایش در درآمد ناشی از کمپین های بخش بندی شده شدند.
10.بازاریابان هنگامیکه از وب شخصی شده استفاده می کردند، افزایش متوسط 20% را در فروش مشاهده نمودند.
11.پنجاه درصد شرکت ها احساس می کنند می توانند تعامل با ایمیل را از طریق افزایش شخصی سازی ارتقاء دهند.
12.ایمیل های ترفیعی شخصی سازی شده 29% نرخ باز شدن منحصر به فرد بالاتر و 41% نرخ کلیک منحصر به فرد بیشتری داشته اند.
بیشتر بخوانید:9 مورد از بهترین روش های بازاریابی ایمیلی که سرنخ های بیشتری خلق می کنند