افزایش فروش با شخصی سازی ایمیل های ارسالی

 
 
 
امروزه با توجه به اهمیت مشتری از هر نظر، جذب و حفظ مشتری یکی از مهم ترین اقدامات بخش بازاریابی و فروش شرکت ها می باشد. همانطور که می دانید جذب مشتری جدید چندین برابر حفظ یک مشتری هزینه دارد. به همین دلیل شرکت ها برای حفظ و جذب مشتریان بیشتر اقداماتی را انجام می دهند. از جمله این اقدامات شخصی سازی ایمیل های ارسالی برای آنها می باشد، چون زمانی که مشتری متوجه شود که علایق و خواسته هایش را شرکت در نظر می گیرد و بر اساس آنها برایش پیشنهادهایی ارسال می کند او نیز ترغیب به خرید بیشتر از شرکت می شود و حتی با استفاده از تبلیغ دهان به دهان شرکت را به تعدادی از دوستان و اقوام نیز معرفی می کند. در ادامه دلایل شخصی سازی ایمیل های ارسالی را بیان می کنیم.

 
 

1.پیام­ های ایمیل شخصی شده نرخ کلیک را تا میانگین 14% و نرخ بازده را تا 10% بهبود می­ بخشند.

2.هفتاد و چهار درصد بازاریابان می­ گویند شخصی­ سازی هدفمند مشارکت مشتری را افزایش می­ دهد. 

3.تنها 39% خرده­ فروشان آنلاین توصیه­ های محصول شخصی شده را از طریق ایمیل ارسال می­ کنند.

 

4.ایمیل ­ها با موضوع شخصی شده 26% احتمال بیشتری دارد باز شوند. 

5.ایمیل­ های شخصی شده 6 برابر نرخ تراکنش بالاتری دارند.

6. پنجاه و سه درصد بازاریابان می­ گویند ارتباطات شخصی شده مستمر با مشتریان موجود منجر به اثر درآمدی متوسط 

تا زیاد می­ شود.

 


بیشتر بخوانید:چرا باید از ایمیل مارکتینگ برای کسب و کار استفاده کنیم؟


 

7.ایمیل ­های بخش ­بندی و هدف ‌گذاری شده 58% کل درآمد را ایجاد می ­کنند.

8.هفتاد و پنج درصد شرکت ­ها در پیام­ های شخصی شده در سال 2015 سرمایه­ گذاری خواهند نمود.

 

9.بازاریابان متوجه 760% افزایش در درآمد ناشی از کمپین­ های بخش­ بندی شده شدند.

10.بازاریابان هنگامی‌که از وب شخصی شده استفاده می ­کردند، افزایش متوسط 20% را در فروش مشاهده نمودند.

11.پنجاه درصد شرکت ­ها احساس می­ کنند می­ توانند تعامل با ایمیل را از طریق افزایش شخصی ­سازی ارتقاء دهند. 

12.ایمیل ­های ترفیعی شخصی ‌سازی ‌شده 29% نرخ باز شدن منحصر به ‌فرد بالاتر و 41% نرخ کلیک منحصر به‌ فرد بیشتری داشته ­اند.

 


بیشتر بخوانید:9 مورد از بهترین روش های بازاریابی ایمیلی که سرنخ های بیشتری خلق می کنند