12 ایده برای محتوای خبرنامه بعدیتان

اگر شما نیز از یک سری قاعده های روزمره و  تکراری که در نوشتن خبرنامه ها استفاده می شود تبعیت می کنید و از تکرار آنها خسته شده اید ، با کمی تغییرات در آن ها می توانید احساس بهتری از تبلیغات خود داشته باشید و شانس بیشتری برای جذب مشتریان بیشتر بدست آورید.
 
ما در اینجا 12 ایده برای ایجاد محتوایی بهتر در اختیارتان گذاشته ایم. از آنها در خبرنامه بعدی که می خواهید به مشتریانتان ارسال کنید استفاده کنید و نتایج آن را با ما در میان بگذارید :
 
1- پنج نکته جدیدی که اخیرا شما و تیم کسب و کارتان تجربه کرده اید را در اختیار مشتری قرار دهید.
2- آخرین فعالیت، اخبار و جوایزی که شرکت شما ارائه داده است را نمایش دهید.
3- اخبار روز مرتبط با کسب و کار خود را بررسی کنید و برداشت خود را به طور مختصر قرار دهید.
4- یک مصاحبه تصویری برجسته از کارکنان متخصص خود قرار دهید.
5- ویژگی های خیریه هایی که با آنها کار می کنید را قرار دهید.
6- از سمینار های آنلاین محتوا تهیه کنید و آنها را در ایمیل خود قرار دهید.
7- سه مطلب مهم در مورد کسب و کارتان را که ممکن است مخاطبان ندانند در اختیار آنها قرار دهید.
8- لیستی از سایت ها، محصولات و مقالاتی که مورد علاقه کارمندانتان است را تهیه کرده و به اشتراک بگذارید.
9- یک مجموعه فیلم و یا مقاله از تجربیات خود تهیه کنید و در اختیار مخاطبان قرار دهید.
10- یک داستان کوتاه از تاریخچه شرکت و کسب و کار خود بنویسید .
11- از مشتریان خود بخواهید 3 چیزی که دوست دارند در کسب و کار، محصولات و یا خدمات شما بهتر شود را بگویند.
12- خلاصه ای از مقالات، تخته سیاه و هر جایی که محتوایی نوشته اید تهیه کنید و آن را در اختیار مشتری قرار دهید.