ایمیل مارکتینگ بهتر است یا فیس بوک

در این مقاله هدفمان را مقایسه دو پلتفرم بزرگ در دنیای تبلیغات مجازی قرار داده ایم. ایمیل مارکتینگ و شبکه های اجتماعی.

این دو در تبلیغات اینترنتی به نوعی رقیب همدیگر محسوب می شوند. البته با توجه به اینکه سابقه حضور شبکه های اجتماعی و تمایل افراد به استفاده از آنها بیشتر از ایمیل مارکتینگ است تصور می رود این social network ها هستند که برنده اند. اما بهتر است نتیجه را در این چالش که در قالب یک اینفوگراف برای شما به نمایش گذاشته شده است، مشاهده کنید :

مقایسه ایمیل مارکتینگ و شبکه های اجتماعی

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 20 دوست

لیست نظرات

  • [93.6.5 ] : آیا اگر آمار و مقاله ای باشه که نشان بده فلان روش از ایمیل مارکتینگ بهتره هم ترجمه می کنید و تو کارزار می زارید یا اینجا فقط یک روی سکه نشون داده میشه
  • [93.6.5 ] : اصلا جالب نبود به نظر میاد واقعی نیست
  • [93.6.5 ] محمدرضا سلطانی : ما در کارافرین24 وکارافرین شاپ در حال برنامه ریزی این سبک ای مارکتینگ ومارکتینگ اجتماعی برای مجموعه های کارافرینی خود در شبکه های اجتماعی وفیس بوک هستیم دوستان علاقمند میتوانند با ما همکاری نمایند همان ایم فارسی است اگر سرچ کنند
  • [93.6.5 ] الیاسی : دوست عزیز منبع آماری تون چیه؟ آمار جهانی؟ اگر بله کدام آمار جهانی با وضعیت ما همخوانی داره؟ کسانی که دور و بر ما هستند اکثرا خوره FB یا شبکه های دیگر هستند ولی وقتی که می خوان ایمیل شون به دیگران بدن اولش www اضافه می کنند! عجیب ترین بخش آمارتون هم بخش 4 بوده!! خیلی وقت که کارزار فقط برای اینکه خبرنامه ای رو به صورت هفته ای ارسال کنه اقدام به نوشتن مقاله میکنه ایکاش مثل زمان شروع کارتون که من هم همون موقع عضو خبرنامه تون شدم، کار می کردید.
    لینک منبع و نگارش اینفوگراف http://www.getelastic.com/email-vs-social-media-marketing-infographic/
  • [93.6.5 ] عادل : مقایسه زیبایی بود ، استفاده کردم
    ممنون از توجه تون جناب عادل
  • [93.6.5 ] Amin Raisy : سلام. با تشکراز این مقاله مفید . آیا ابزاری هست که نشان دهد یک پست در فیس بوک وقتی شیر شد بین چند نفر شیرینگ صورت گرفته و چند نفر از اینها پست را دیده اند ؟ ممنون
    آمار رسمی در این زمینه وجود نداره متاسفانه و بسته به موضوعات مختلف میتونه متفاوت باشه
  • [93.6.5 ] مهسا دشتی پور : بسیار مفید بود سپاس
    ممنون از توجه تون خانم دشتی پور
  • [93.6.5 ] nima : منبع: http://www.hostpapa.ca/email-vs-social/
  • [93.6.5 ] محی سنیسل : موافق نیستم و فکر می کنم المان های زیادی دیده نشده. برای مثال من خودم ایمیل رو یک ابزار برای ارتباط با کسایی که میخوام می دونم و عملاً هر ایمیل تبلیغاتی، صرف نظر از اینکه مرتبط با حیطه فعالیتم هست یا نه رو بلاک و اسپم می کنم. اما وقتی وارد شبکه های اجتماعی می شم، درواقع آنلاین شدم تا چیز جدید ببینم... آمادگی ذهنی بیشتری برای تبلیغات دارم و بیشتر به اونها اهمیت می دم. چون توی وقت فراغتم هست. اما نمیام وسط کارهای مهمی که با ایمیلم دارم. بشینم ایمیل های تبلیغاتی رو بخونم. از نظر من شبکه های اجتماعی برنده این تورنمنت هستن. ممنون از مطلب مفید شما.
    جناب سنیسل٬ قطعا هیچ آماری نمیتونه منکر نقش بسیار مهم شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کارها بشه. هدف از ترجمه و انتشار این مطلب مقایسه آماری این دو ابزار وقتیه که شما به خاطر محدودیت مالی٬ مجبورید یکی رو انتخاب کنید. ضمنا درست تر اینه که ما رفتار خودمون رو به اکثریت جامعه بسط ندیم٬ تا به حال فکر کردید که چند درصد جامعه استفاده ای شبیه شما از ایمیل و شبکه های اجتماعی دارند؟ اما در مجموع از اینکه خواننده گانی تا این حد دقیق داریم بسیار خوشحالیم. ما هیچ گونه تاکیدی برای استفاده از ابزاری خاص نداریم و قطعا پروسه تبلیغات در فضای آنلاین شامل استفاده درست از همه ابزار های موجود میشه.
  • [93.6.5 ] محمد : مفید بود http://tikbar.ir
Go To
Page Size

فعال است

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر