9 دلیل که می گوید از گیف ها در خبرنامه هایتان استفاده کنید

 

امروزه استفاده از انیمیشن ها در همه جا رایج شده است.  با استفاده از آن ها می توانید محصولات خود را با فروش آنلاین به صورت گسترده ایی توسعه دهید چرا که توجه مشتریان را به میزان زیادی جلب می کنند.

انیمیشن و گیف ها باعث می شوند تا محصولات و نام تجاری شما در ذهن مشتریانتان ماندگار تر باشد.

امروز می خواهیم در مورد چگونگی و نحوه استفاده از GIF ها در خبرنامه ها صحبت کنیم. در ادامه نمونه های خبرنامه های عالی برای استفاده  و لینک به ابزار GIF وجود دارد.

1. تصاویر متحرک توجه را بیشتر جلب می کنند

 

مطالعات متعدد نشان می دهد که تصاویر متحرک توجه بیشتری را جلب می کنند. تصاویر متحرک توجه انسان را بسیار سریع تر از تصاویر ساکن جذب می کند. به همین دلیل یک ایده خوب این است که با استفاده از گیف ها زمانی که مشتریان خبرنامه تان را باز می کنند توجه شان را جلب کنید.

اگر آنها GIF را دوست داشته باشند، تمایل بیشتری به باز کردن خبرنامه هایتان خواهند داشت.

2. مردم آن ها را تا پایان تماشا می کنند

 

معمولا GIF ها کوتاه هستند. مردم این انتظار دارند. و به همین دلیل آن ها بیشتر مایل به تماشای گیف ها هستند به جای این که یک ویدئو ی متوسط را تماشا کنند. استفاده از گیف ها در خبرنامه باعث می شود که برند شما در ذهن مشتریانتان ماندگار تر بماند.

3. امروزه گیف ها واقعا محبوب تر هستند

در سال های اخیر، GIF ها به عنوان یکی از رایج ترین شکل های ارتباطی در اینترنت وجود دارند. و مردم آن را دوست دارند GIF ها در مکالمات به عنوان واکنش، در رسانه های اجتماعی، حتی در محیط های کاری هم استفاده می شود. میلرلایت هم به همین دلیل استفاده از آن ها را ایجاد کرده است.

بنابراین با استفاده از آن ها با مشتریان خود تعامل بیشتری را ایجاد کنید.

4. از رقابت جدا شوید

علی رغم محبوبیت GIF، بعضی از بازاریابان اینترنتی چندان از آن در ایمیل مارکتینگ  خود استفاده نمی کنند. بنابراین هنوز افرادی هستند که در مقابل پیشرفت در ایمیل مارکتینگ مقاوت می کنند و فقط به فکر رقابت هستند. در حالی که استفاده از گیف ها باعث دوست داشتنی تر شدن خبرنامه ها و در نهایت جذب مشتری بیشتری می شود که همین امر رقابت سالم تری را ایجاد می کند.

 5. به جای نوشتن و صحبت کردن در مورد محصولتان، آن را نشان دهید

 

GIF واقعا مفید است زمانی که شما می خواهید مقدار زیادی از محصولاتتان را به مشتریانتان معرفی کنید به جای استفاده از گالری عکس آن ها می توانید همه را در یک گیف نمایش دهید.

این کار علاوه بر تاثیر بیشتر در جلب توجه مشتریان باعث صرفه جویی در زمان هم می شود.

6. با استفاده از گیف یک قطعه کوچک از ویدئوتان را نمایش دهید

 

 

آیا شما یک ویدیو دارید؟ از بلوک ویدیویی MailerLite برای استفاده از GIF در خبرنامه خود استفاده کنید. فقط URL ویدیو را در ویرایشگر بگذارید تا تصویر متحرک ایجاد شود. این یک روش عالی برای نشان دادن قطعه ویدیوی شما و جذب افراد برای تماشای بیشتر است.

7. اکثر مشتریان ایمیل از گیف پشتیبانی می کنند.

اکثر مشتریان ایمیل  خبرنامه هایی که شامل گیف هستند را در ایمیل خود به خوبی دریافت و مشاهده می کنند با استثنای کسانی که از Outlook  استفاده می کنند.

 

8. از گیف برای CTA (call-to-action) استفاده کنید

 

اگر شما در ارسال ایمیل از CTA استفاده می کنید استفاده از گیف ها بهترین روش برای سوق دادن مشتریانتان به این روش است. با استفاده از گیف ها، توضیح دهید که چگونه CTA کار می کند، یا به سادگی آن ها را به انجام CTA متقاعد کنید.

9. شما به راحتی می توانید گیف ها را ایجاد کنید

اگر قادر به ساخت گیف نیستین می توانید با استفاده از سایت های زیر به راحتی گیف مورد نظر خود را ایجاد کنید