هفت باور غلط که نباید در باره ایمیل مارکتینگ بپذیرید

ایمیل یکی از قدیمی ترین ابزار آنلاین ارتباط می باشد که اکثر بازاریابان امروزه به آن تکیه کرده اند. از آنجایی که مدت های طولانی است که از ایمیل به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده می شود، در نتیجه ما همه روزه با نظرات و دیدگاه های زیادی روبرو هستیم که بیشتر آنها گاهی با هم در تضاد نیز هستند.

در کل در مورد ایمیل مارکتینگ نظرات متعدد و متضادی در مورد زمان ارسال ایمیل، تعداد کاراکتر های موضوع ایمیل و بهترین راه های بهینه سازی ایمیل و غیره وجود دارد. برای آن که ایمیل مارکتینگ شما موفق و تاثیر گذار باشد ابتدا نیاز دارید که این نظرات را از هم تفکیک کنید و بدانید کدامشان واقعا درست است.

قیل از آن که هر تغییری در روش ایمیل مارکتینگ خود بدهید به اینفو گراف زیر که توسط یکی از محققان برجسته در زمینه ایمیل مارکتینگ تهیه شده توجه کنید :

اینفوگراف ایمیل مارکتینگ
نظر شما در مورد این باور ها چیست؟ کدامشان را قبول دارید و کدام را نه ؟ در این اینفوگراف سعی شده است که باور های غلط که در سمت بالا و چپ تصویر نوشته شده اند را در کنار نظرات درست تر قرار داده شود تا اهمیت دقت به جزئیات در ایمیل مارکتینگ به خوبی محسوس باشد.
لطفا نظرات خود را برای ما ارسال کنید.
 
(در انتها قصد دارم از همکار بسیار خوبم سرکار خانم نازنین مدنی گرافیست آرمیتیس برای فارسی سازی و طراحی مجدد این اینفوگراف صمیمانه تشکر کنم )
تعداد مشارکت کنندگان در بحث 13 دوست

لیست نظرات

  • [93.5.22 ] هادی حیدری : ممنون از خانم عباسچیان به خاطر مطلب خوبشون مواردی که می فرمایید رو بنده رعایت کردم و نتیجه خوبی هم گرفتم، فقط یک سوال اینکه جذابیت بصری تو click rate بیشتر موثره یا نوشتن چند خط از مطلب؟؟ به نظر خودم که جذابیت بصری بیشتر موثره
  • [93.5.22 ] Ebigol : ممنون خیلی خوب بود
  • [93.5.22 ] farnik : بسیار جالب و مفید بود. با تشکر فراوان
Go To
Page Size

فعال است

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر