ایمیل مارکتینگ برای کسب و کار

در ایمیل مارکتینگ یک پیام تجاری به یک گروه از مردم با استفاده از ایمیل گروهی ارسال می شود. که معمولا برای فرستادن تبلیغات، درخواست کسب و کار و یا درخواست فروش و یا کمک های مالی استفاده می شود.، در کل هر گونه ارتباط ایمیلی  که به معنای ایجاد وفاداری، اعتماد و یا معرفی نام تجاری واجد شرایط باشد را شامل می شود.

مقرون به صرفه است : معمولا در شرکت های تجاری بیشتر تبلیغات ، یادآوری ها، پیشنهاد های ویژه و انواع مکاتبات پستی با مشتریان، از طریق چاچ ،پست و انتشار بروشورهای تبلیغاتی صورت می گیرد.تبدیل نوع کاغذی به ایمیل تبلیغاتی، و صرفه جویی در هزینه چاپ و پست،مزیت چشمگیری است.مزیت دیگرش این است که دیگر نیازی به استخدام کارکنان جدید و یا افزایش حجم کاری کارمندان به وجود نمی آید.

می توان برای ارائه اطلاعات مهم آن را مورد استفاده قرار داد:ایمیل مارکتینگ امکاناتی چون  نرخ های باز(open rates) لینکهای کلیک شده و جزئیات تغییر را به شرکت ها می دهد.

سریع است: ایمیل مارکتینگ یکی از سریعترین شکل از ارتباطات است که شما را قادر به ارائه اطلاعات فوری به مشتریان می کند.و همچنین اجازه می دهد تا دسترسی سریع به پاسخ و پرسش ها داشته باشید.

مناسب است : ایمیل مارکتینگ اجازه می دهد تا لینک های مناسبی را برای محصولات و خدمات مهم  قرار داد. قرار دادن لینک در ایمیل های تبلیغاتی یک محل  که احتمال جلب توجه خواننده را بالا می برد، یک راه آسان برای افزایش درآمد است.

ایمیل مارکتینگ باعث می شود به روز رسانی لیست های ایمیلی به سرعت انجام شود ،استفاده از ایمیل بازاریابان را قادر می سازد نظرات نمایش داده شد و بازخوردها را به سرعت به روز رسانی کنند، تنها با مدیریت آسان از طریق صندوق (inbox). همچنین ایمیل حاوی لینک  اشتراک و لغو اشتراک (unsubscribe-opt-out)،باعث می شود به راحتی مشترکان علاقه مند از آنهایی که بی طرف هستند تفکیک شوند.