کمپین هایتان را به آسانی سازمان دهی کنید

نظم و ترتیب در هر کاری باعث می شود تا در زمان صرفه جویی کنیم. به همین دلیل بهتر است که ما در هر زمینه ایی منظم و به روز باشیم.

بعد از آخرین آپدیت می توانید نظم را در کمپین هایی که ایجاد کرده اید مشاهده کنید. در واقع می توانید برای کمپین هایتان فولدر ایجاد کنید و با یک فیلتر، هر کدام از آن ها را که بخواهید به راحتی پیدا کنید.

چگونه Folder ایجاد کنیم؟

شما می توانید برای کمپین ها و هم چنین آتومیشن ها فولدر ایجاد کنید. برای ساخت فولدر کافی است که چهار مرحله ی زیر را که بسیار ساده است انجام دهید.

1-    روی Campaigns کلید کنید

2-    روی منوی کشویی Folder  کلیک کنید

3-    روی Add برای ساخت فولدر کلیک کنید

4-    این گزینه اختیاری است، اگر می خواهید نام فولدری که ساخته اید را تغییر دهید روی Edit  کلیک کنید و سپس با کلیک بر edit icon نام آن را تغییر دهید.

زمانی که یک Folder  ایجاد کردید می توانید کمپین های خود را به آن منتقل کنید. کافی است که به صورت زیر عمل کنید.

1-    روی Campaigns  کلیک کنید

2-    با ستفاده از checkbox که در سمت چپ کمپین هایی که ایجاد کرده اید وجود دارد، می توانید هر کدام از آن ها را که مایل هستید انتخاب کنید.

3-    بعد از انتخاب کمپین مورد نظرتان روی  Move toکلیک کنید تا یک منوی کشویی برایتان باز شود.

4-    در نهایت Folder  مورد نظرتان را انتخاب کنید تا کمپین هایی که انتخاب کرده اید به آن منتقل شوند.

در نظر داشته باشید که می توانید کمپین ها را، هم از قسمت Sent  و هم، از قسمت Drafts برای انتقال به یک فولدر انتخاب کنید.

برای انتقال آتومیشن ها  به یک فولدر، همانند آنچه در بالا گفته شد عمل کنید.

چگونه از Filter استفاده کنیم؟

ممکن است تعداد زیادی کمپین داشته باشید و از میان آن ها بخواهید یکی را پیدا کنید. برای صرفه جویی در زمان می توانید از فیلتر استفاده کنید. برای استفاده از فیلتر کافی است به صورت زیر عمل کنید.

گزینه ی Filter  در سمت راست و زیر تب های موجود در کمپین قرار گرفته است.

با کلیک بر filter  یک منوی کشویی برای شما باز می شود که می توانید براساس انتخاب زمان و هم چنین نوع کمپینی که ارسال کرده اید کمیپین های خود را فیلتر کنید به عنوان مثال می توانید به کمپین هایی که  نوع آن ها Regular است  و از ماه ژانویه تا ماه ژوئن طراحی شده اند، با استفاده از فیلتر به راحتی دسترسی پیدا کنید.

در یک روش مشابه می توانید از فیلتر برای Automation هم استفاده کنید. فیلتر در Automation بر اساس list (همان گروه های ایجاد شده در سابسکرایب هستند) و Status (وضعیت آتومیشن یعنی فعال و یا غیر فعال بودن آن) انجام می شود.

دانلود گزارشات

 

با اضافه شدن این ویژگی می توانید گزارشات یک کمپین و یا چندین کمپین را هم زمان، به صورت یک فایل CSV دانلود کنید برای این کار کافی است که با استفاده از چک باکسی که سمت چپ هر کمپین وجود دارد، هر کدام را که تمایل دارید انتخاب کنید بعد از انتخاب کمپین مورد نظر، سمت راست بالای لیست کمپین ها گزینه ی Download Reports نمایان می شود که با کلیک بر آن می توانید گزارشات مورد نظر را دانلود کنید.

امیدواریم با استفاده از این ویژگی بتوانید در زمان خود صرفه جویی کنید.