Popup Subscribe Forms وب فرم جدید در میلرلایت

بسیار خوشحالیم که با ایجاد ویژگی جدید می توانیم شما را در استفاده ی بهینه تر از میلرلایت یاری کنیم.

با استفاده از این ویژگی می توانید فرم اشتراک خود را به صورت Popup در میلرلایت ایجاد کنید و در نهایت آن را در وب سایت خود قرار دهید. وجود فرم های Popup در وب سایت باعث می شود که تعداد زیادی از بازدید کنندگان ایمیل خود را ثبت کنند.

همین امروز یک فرم Popup ایجاد کنید

چگونه یک فرم Popup در میلرلایت ایجاد کنیم؟

برای ایجاد یک فرم Popup کافی است از اکانت خود گزینه ی webform  را انتخاب کنید و بعد از آن که نام وب فرم را ثبت کردید گزینه های مربوط به انواع وب فرم را می توانید مشاهده کنید.

بعد از آن که نوع وب فرم را انتخاب کردید در مرحله ی بعدی می توانید گروه مربوط به آن را انتخاب کنید.

در این مرحله می توانید یکی از طرح های فرم Popup را انتخاب کنید.

تا امروز فقط سه نوع طرح برای فرم های Popup وجود دارد و مطمئن باشید که در آینده ی نزدیک طرح های خیلی بیشتری را به شما ارائه خواهیم داد. در همین طرح های موجود هم شما می توانید تغییرات لازم را از قسمت تنظیمات، در فرم Popup ایجاد کنید. تنظیمات در فرم Popup همانند تنظیماتی است که در خبرنامه ها وجود دارد.

اما قسمت هیجان انگیز فرم های Popup اینجاست که می توانید تعیین کنید بازدیدکنندگان سایتتان چه زمانی فرم را ببینند

  • بعد از ورود به وب سایت، X ثانیه باید صبر کنند تا بتوانند فرم Popup را ببینند
  • بعد از این که کاربر  به اندازه ی X% صفحه ی وب سایت را اسکرول کرد فرم Popup برایش نمایش داده شود
  • زمانی که کاربر قصد خروج از وب سایت را دارد فرم Popup برایش نمایش داده شود.

علاوه بر این شما می توانید با استفاده از تنظیمات خاص مثل "مخفی شدن فرم در بعضی از صفحات" و یا " نمایش فرم فقط در یک صفحه" فرم ایجاد شده را در وب سایتتان نمایش دهید.

بعد از این مرحله، یک کد جاوا اسکریپت به شما داده می شود که می توانید این کد را در هر بخشی از سایتتان که تمایل دارید، قرار دهید و با فرم Popup که ایجاد کرده ایید تعداد ایمیل های زیادی را جمع آوری کنید فقط به خاطر داشته باشید که فرم در حالت فعال باشد.

آمار Popup

با استفاده از آماری که میلرلایت از فرم Popup به شما می دهد می توانید متوجه شوید که از کدام یک از طرح ها استفاده کنید تا موثر تر باشد و یا اینکه فرم Popup را در کدام قسمت از سایتتان قرار دهید تا مشترکین بیشتری ایمیل خود را در آن ثبت کنند.

این آمار، آمار 30 روز اخیر و هم چنین مشترکین جدیدی که ایمیل خود را ثبت کرده اند را به شما نمایش می دهد.