معرفی اپلیکیشن iPhone میلرلایت و گزینه های نظرسنجی در لغو اشتراک

بسیار خوشحالیم که این بار هم توانسته ایم با ایجاد کاربردهای تازه در میلرلایت، شما عزیزان را در استفاده ی بهتر و آسان تر از این نرم افزار یاری کنیم.

این بار می خواهیم اپلیکیشن iPhone را به شما معرفی کنیم. با استفاده از این برنامه هر کجا و در هر زمانی که باشید می توانید به اکانتتان دسترسی داشته باشید و لیست مشترکین خود را مدیریت کنید.

چگونه از این برنامه  استفاده کنیم؟

استفاده از این برنامه فوق العاده ساده است.

کافی ست از App Store برنامه ی میلرلایت را دانلود کنید و به عنوان یک کاربر میلرلایت از این برنامه در آیفون خود استفاده کنید.

با اپلیکیشن iPhone میلرلایت چه کاری می توانم انجام دهم؟

با استفاده از این برنامه می توانید در هر جا که هستید وارد حساب کاربری خود در میلرلایت شوید .

می توانید وضیعیت کمپین  های ارسالی خود را زمانی که در سفر هستید به راحتی چک کنید و یا زمانی که از محل کارتان دور هستید و فراموش کرده اید  که آتوریسپاندر ها را فعال کنید، با استفاده از این اپلیکیشن می توانید آن ها را فعال کنید.

زمانی که نیاز به پشتیبانی دارید می توانید با استفاده از این برنامه بدون هیچ مشکلی با تیم پشتیبانی ما چت کنید.

در این جا فعالیت هایی که با استفاده از اپلیکیشن iPhone می توانید انجام دهید را می توانید مشاهده کنید

  • اضافه کردن ایمیل مشتری جدید

ممکن است در جایی به طور اتفاقی با شخصی گفت و گو کنید و متوجه شوید که آن شخص تمایل زیادی به کسب و کار شما دارد، به راحتی می توانید با استفاده از این اپلیکیشن ایمیلش را به لیست ایمیلتان اضافه کنید.

  • لیست ایمیل های خود را مدیریت کنید

در هرجا که هستید می توانید رشد ایمیل ها را در هفته، ماه و یا به طور کلی ارزیابی کنید و یا می توانید جزئیات مربوط به یک ایمیل را تغییر دهید.

  • گزارش کمپین های ارسالی را چک کنید

زمانی که در محل کارتان نیستید می توانید گزارش کلی از کمپین های ارسالی خود به دست آورید و نرخ باز شدن و یا اسپم را کنترل کنید.

  • به مشتریانتان کمپین ارسال کنید

اگر در محل کارتان نیستید و یا در سفر هستید می توانید با استفاده از این برنامه توسط موبایل به ایمیل مارکتینگ خود ادامه دهید و مشتریان خود را از تخفیف ها و یا محصولات جدیدتان آگاه کنید.

  • آتوریسپاندرهای خود را کنترل کنید

اگر برای اعضای وب فرم خود ایمیل های خودکار طراحی کرده ایید می توانید فعال و یا غیرفعال بودن آن ایمیل ها را به راحتی کنترل کنید و یا  از ارسال یا عدم ارسال آن اطمینان حاصل کنید.

  • با پشتیبان ها ی میلرلایت چت کنید

اگر در زمان کار با میلرلایت به مشکلی برخوردید که برای حل آن نیاز به پشتیبانی داشتید با استفاده از این برنامه با موبایل خود می توانید به سادگی با تیم پشتیبانی چت کنید و مشکل اکانت خود را رفع کنید.

با نظر سنجی در لغو اشتراک، دلیل لغو اشتراک دریافت کنندگان ایمیل را بدانید


با ایجاد این ویژگی می توانید دلیل لغو اشتراک مشترکین خود را جویا شوید و با استفاده از این پاسخ ها فیدبک لازم را دریافت کنید.

برای مطلع شدن از دلیل لغو اشتراک آن ها می توانید به بخش گزارشات کمپین ارسالی بروید و با زدن گزینه ی Subscriber Activity و از قسمت Unsubscribed لیست کسانی که لغو اشتراک کرده اند را به همراه دلیل آن مشاهده کنید.
 

و برای مشاهده ی درصد کلی از دلایل لغو اشتراک می توانید از منوی سمت راست، بالای صفحه گزینه ی Unsubscribe Page را انتخاب کنید و با زدن گزینه ی Unsubscribe Stats، نتیجه کلی را مشاهده کنید.

با نظرات ارزشمند خود، ما را در بهبود میلرلایت یاری کنید.