به جای صحبت در مورد محصولات روی نیازهای مشتریان خود صحبت کنید

مردم از ایمیل های که فقط فروش را فریاد می زنند خسته شده اند، به جای صحبت در مورد محصولات خود و تبلیغ آنها در مورد نیازهای حرف بزنید که محصولات شما آن نیازها را به خوبی برطرف می کنند.
مثلا اگر شما یک آژانس مسافرتی هستید که تورهای کیش را ارائه می کنید به جای اینکه اصرار به فروش کیش داشته باشید در مورد ویژگی جذاب سفر به کیش و تاثیر آن به آرامش مسافران خود حرف بزنید و یا اگر شما یک نرم افزار CRM می فروشید در مورد روشهای که CRM به فروش بیشتر کمک می کند صحبت کنید.
وقتی شما بتوانید نیاز مشتری به خوبی مشخص کنید و یا حتی یک نیازمندی جدید را برای ایشان ایجاد کنید، قطعا شما نزدیک ترین به مشتری برای فروش محصولات خود خواهید بود.
پس در ایمیل های ارسال خود به جای اینکه هر هفته مشتری خود را با تبلیغ تکراری محصولات خود آزرده خاطر کنید در مورد نیازهای صحبت کنید که مشتری برای رفع آنها نیاز به محصولات شما دارد و اینکه محصول شما چه ارزش افزوده ای را برای مشتری شما ایجاد می کند.
شما چرا وکی غذا می خورید؟ قطعا زمانی که گرسنه هستید و نیاز به تغذیه دارید، مشتریان تا زمانی که نیاز خود را درک نکنند به فکر رفع نیاز نخواهند افتاد؟
 
ارسال مداوم تبلیغ یک پرس کباب بناب به کسی که کاملا سیر است، چه حاصلی دارد؟

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 3 دوست

لیست نظرات

  • [92.9.13 ] منصور رئیسی : با درود من وقتی وارد وب‌سایتتون شدم واقعا تعجب کردم که چرا از فناوری منسوخ شده فلش استفاده می‌کنید؟ من تا حد امکان سعی می‌کنم از اجرای فلش جلوگیری کنم و فکر نمی‌کنم منطقی باشه که یک سایتی که ماهیت تجاری داره، بخواد مشتری‌شو وادار به کاری کنه که مایل نیست چون در اغلب اوقات مشتری سعی می‌کنه از اون سایت خارج بشه و یا حداقل اینکه حس خوبی نداره وقتی توی اون وب‌سایت هست. خواستم این مورد رو بهتون گزارش کنم که در کمال تعجب دیدم شما هیچ آدرس ایمیلی برای تماس و یا یک فرم تماس که امروزه در همه وب‌سایت‌ها در دسترس هست، قرار ندادین که برام واقعا تعجب برانگیز بود! فکر نمی‌کنید شمایی که در زماینه تبلیغات آنلاین فعال می‌کنید باید اولین اصول یک کسب و کار آنلاین رو رعایت کنید؟ من خودم قبلا خیلی از خریدهامو از وب‌سایت دیجی‌کالا انجام میدادم اما اولین باری که با موبایل وارد وب‌سایتشون شدم و دیدم نه رسپانسیو هست و نه نسخه موبایل داره، رفتم سراغ یک فروشگاهی که به این موضوع اهمیت داده بود. توجه کنید که امروزه درصد زیادی از خریدها توسط دستگاهی پرتیبل چون موبایل و تبلت انجام میشن و اینکه وب‌سایت شما از این دستگاه‌ها پشتیبانی نمی‌کنه، این ذهنیت رو برای بنده و امثال من بوجود میاره که شمایی که برای کسب و کار خودتون و مشتری‌هاتون (که هنوز مشتری نشدن و سعی در جذبشون دارین) هیچ سهولتی رو در نظر نمی‌گیرین، چطور ممکنه برای مشتریان من ارزش قایل بشین و از روش‌های درست اقدام کنین؟ متأسفانه وب‌سایت شما برای دوران امروزی کاملا ناکارآمده و توی سال ۲۰۰۷ مونده. امیدوارم فکری بحال بروزآوریش بکنین تا بیش از این مشتری‌هاتونو از دست ندادین :-) طراحی رسپانسیو + دسترسی آسان بازدیدکننده‌ها به شما واقعا حیاتی هستند. من هیچ‌وقت برای یک کسب و کار آنلاین با تلفن تماس نمی‌گیرم و براشون فکس ارسال نمی‌کنم چون در این صورت ماهیت آنلاین بودن اون کسب و کار زیر سوال رفته. ایمیل شاهرگ ارتباطی کسب و کارهای آنلاینه و فرم تماس با ما روشی برای ترغیب مشتری به ارتباط در آنی که بهش فکر می‌کنه :-)
  • [92.9.8 ] reza jalili : موافق این بحث هستم چون از این روش در کارم نتیجه گرفتم
  • [92.9.7 ] مسعود دیوسالار : سلام خیلی سال است خودم را بهتر تبلیق کنم مهوق نبودم همیشه برنها دیگران را یدک میکشیدم سودی نداشت میتوانید ما راهنمای کنید هیچ از تبلیقات نمیدانم وقت پیمانکار برق و هوشمند خوبی هستم

فعال است

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر