معرفی ویژگی جدید در میلرلایت، صفحه ی فرود یا Landing Pages

ما با ایجاد این ویژگی در میلرلایت مفتخر هستیم که این بار هم می توانیم شما را در استفاده ی بهتر از این نرم افزار یاری کنیم.

با استفاده از ویژگی صفحه ی فرود می توانید بیش از گذشته در بازاریابی خود موفق باشید.

در هفته ی گذشته فرم های Popup را به شما معرفی کردیم که مورد استقبال تعداد زیادی از کاربران قرار گرفت و این هفته ویژگی جدید صفحه ی فرود را به شما معرفی می کنیم.

شما می توانید از فرم های اشتراک به همراه صفحات فرود با طراحی زیبا استفاده کنید.

استفاده از صفحات فرود در اکانت شما کاملا رایگان است و برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هیچ وجهی ندارید.

مفهوم صفحه فرود

صفحه ی فرود مانند یک وب سایت کوچک است که شما می توانید بدون هیچ دانشی از طراحی وب سایت، با استفاده از قالب های آماده، آن را طراحی کنید. این قالب ها همانند قالب های آماده در drag & drop editor در طراحی خبرنامه هستند که قبلا کار با آن ها را فراگرفته ایید.

در حال حاضر ما چندین قالب با طراحی گوناگون را برای شما ایجاد کرده اییم که در آینده بر تعداد این قالب ها افزوده خواهد شد.

اواین صفحه ی فرود خود را ایجاد کنید

به صفحه ی فرود می توانید از طریق گزینه ی Webforms در اکانت خود دسترسی داشته باشید. برای این کار کافی است که در تب Webforms بر روی Create a new webform کلیک کنید و بعد از آنکه نام وب را وارد کردید روی save & continue کلیک کنید.

سپس گزینه ی Create Landing Page را انتخاب کنید در این مرحله شما باید یک گروه را انتخاب کنید همانند وب فرم. اگر می خواهید ایمیل های ثبت شده در یک گروه جدید باشد باید از قبل آن گروه را ایجاد کرده باشید.

حال شما می توانید از میان قالب های موجود یکی را انتخاب کنید.

برای شما چندین قالب طراحی شده است و امکان تغییرات هم در آن ها وجود دارد برای راهنمایی بیشتر به مثال زیر توجه کنید.

Landing Page 

 

   

صفحه ایی که در بالا مشاهده می کنید، صفحه ی اصلی طراحی صفحه ی فرود است که با استفاده از بلاک هایی که در سمت راست صفحه است می توانید آن را به سلیقه ی خود طراحی کنید.

برای هر کدام از بلاک های موجود، تب طراحی هم قرار داده شده است که با استفاده از آن می توانید تغییرات لازم را در طراحی صفحه ی فرود خود اعمال کنید.

در قسمت فوتر هم می توانید اطلاعات شرکت خود را برای مشترکین قرار دهید.

 

 

Success Page 

 

این صفحه را بازدید کنندگان بعد از ثبت نام،  مشاهده می کنند در واقع شبیه صفحه ی Thank You page در وب فرم های معمولی است.

شما می توانید با استفاده از این قسمت از کسانی که در خبرنامه ی شما عضو شده اند تشکر کنید. با استفاده از بلاک های موجود می توانید طراحی مناسبی را ایجاد کنید و این صفحه را جذاب تر کنید.

در نظر داشته باشید که صفحه ی فرود کاملا ریسپانسیو است. برای این کار کافی است که نمایش در موبایل را کلیک کنید و متوجه شوید که در موبایل هم همانند کامپیوتر نمایش داده می شود.

بعد از این، با کلیک بر Done Editing وارد صفحه ی تنظیمات می شوید.

تنظیمات صفحه و آمار

Page Settings and Stats 

 

در این قسمت شما می توانید URL صفحه فرود را تغییر دهید و هم چنین می توانید یک دامنه با URL

آن اضافه کنید و صفحه ی فرود خود را انتشار دهید.

علاوه بر این می توانید بهینه سازی موتورهای جستجو را با استفاده از تتظیمات SEO در SEO setting

بهبود بخشید.

یکی دیگر از ویژگی های جالبی که در این قسمت ایجاد شده است سفارشی کردن اشتراک گذاری فیس بوکتان است.

عنوان share در فیس بوک، توضیحات و عکس را می توانید از این قسمت تغییر دهید.

بعد از این که تغییرات لازم را ایجاد کردید با کلیک بر Save & Continue کلیک کنید.

مطابق شکل زیر، صفحه ی پیش نمایش و تنظیمات کلی صفحه ی فرود را می توانید مشاهده کنید.

 

همان طور که مشاهده می کنید می توانید همانند وب فرم گزینه ی double opt-in را خاموش و یا روشن بگذارید.

اگر این گزینه را روشن بگذارید می توانید ایمیل تاییدیه و Confirmation Thank You page  را هم برای کسانی که ایمیل خود را وارد کرده اند، بعد از طراحی، ارسال کنید.

در آخر روی Stats tab کلیک کنید.  زمانی که صفحه ی شما بالا می آید و شروع به کار می کند می توانید بازدید کنندگان و مشترکین خود را که ثبت نام کرده اند را مشاهده کنید.

ما هم نرخ تبدیل را برای شما محاسبه می کنیم.

حالا می توانید Landing Page URL را کپی کنید و آن را برای استفاده، در کادر صفحه ی فرود وب فرم خود قرار دهید.