سه روش برای شخصی سازی ایمیل ارسالی

یکی از مسائلی که باعث افزایش نرخ بازشدن (Open Rate) ایمیل های ارسالی شما می گردد، ایجاد یک حسی در مخاطب است که فرد مستقیما دریابد که ایمیل فقط برای او ارسال شده است. حال شما می توانید از نکات زیر برای بهبود نرخ بازشدن ایمیل های خود از طریق شخصی سازی، بهره ببرید.

-          از اطلاعاتی که در لیست مربوط به حساب های کاربری شبکه های اجتماعی مشتریانتان در دستتان موجود است استفاده کرده و اطلاعاتی چون تاریخ تولد، علاقه مندی ها، محل استقرار دفتر مشتری و غیره را استخراج کنید تا بتنوانید در ارسال ایمیل ها از آنها استفاده کنید. برای مثال به کار بردن محل استقرار دفتر مشتری باعث می شود که فرد دریابد که ایمیل حتما برای او فرستاده شده.


-          شما می توانید از قالب های  از پیش ساخته شده ای که در نرم افزار ایمیل مارکتینگ موجود بوده یا توسط خود شما تهیه شده اند، برای تهیه ایمیل استفاده کنید که این قالب ها، خود به گونه ای تهیه می شوند که در آنها موارد شخصی سازی ایمیل رعایت گردیده باشد.

-          حتما توجه داشته باشید که اگر ایمیل شما با اسم و یا نام خانوادگی مشتریتان شروع شود، به طور حتم هم ایمیلتان باز شده و هم آن شخص ایمیل شما را کامل مطالعه خواهد کرد.

در یک نمونه دویست میلیونی از ایمیل های ارسالی، بررسی ای صورت گرفته و مشخص شده که استفاده از نام افراد می تواند حدود پنج درصد و استفاده از اطلاعات دیگر حدود نه درصد نرخ باز کردن ایمیل های ارسالی را افزایش داده است.