سه تصور غلط در ایمیل مارکتینگ

-          تصور غلط 1 : شما نباید یک ایمیل را دوبار ارسال کنید: ما می توانیم یک ایمیل را دو بار ارسال کنیم ولی فقط یک تفاوتی میان ایمیل اول و دوم وجود دارد! شما باید ایمیل دوم را برای افرادی بفرستید که ایمیل اول شما را باز نکرده اند. بهتر است که زمان ارسال ایمیل دوم شما زمانی متفاوت از ارسال ایمیل اولتان باشد. برای مثال اگر ایمیل اولتان را در روز سه شبه ارسال می کنید، ایمیل دوم را در روز شنبه ارسال کنید. این روش در یک نمونه توانسته به صورت میانگین 60 درصد در نرخ باز شدن (به انگلیسی: Open Rate) تاثیر گذار باشد.


-          تصور غلط 2 : ایمیل ها باید کوتاه باشند: درست است که بعضی از کاربران بلافاصله پس از باز کردن یک ایمیل جذاب روی Call To Action کلیک می کنند ولی برخی دیگر فقط یک ایمیل زیبا برایشان کافی نیست و دوست دارند از ایمیل دریافتی اطلاعات مفیدی در مورد محصولات و خدمات کسب و کاری که ایمیل را ارسال کرده است، بدست بیاورند.


-          تصور غلط 3 : شما به یک تیتر توصیفی نیاز دارید: دیگر تیتر های توصیفی به اندازه کافی برای کاربران جذاب نیستند و کاربران بیشتر به دنبال تیتر هایی هستند که خلاقانه، گیرا و جذاب باشند. حتی یک تیتر خنده دار می تواند باعث خنده یک کاربر شده و او را جذب ایمیل شما کند.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 2 دوست

لیست نظرات

  • [92.7.28 ] اروند طباطبایی : سلام متشکرم از بیان این نکته ی ارزشمند. بنده همین الان در میلرلایت برای آن دسته ای که باز نکرده بودند ارسال کردم. فقط کمی زمان برد تا بتوانم مسیرش را پیدا کنم.
  • [92.7.17 ] شاکری : سلام . ممنون از بیان این نکته ها . در میلرلایت ، مورد اول رو چطوری باید اجرا کرد ؟ ممنون .

فعال است

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر