7 نکته ایمیل مارکتینگ با تلفن های همراه

شاید تا کنون به این نکته دقت نکرده باشید که چک کردن ایمیل یکی از بالاترین فعالیت هایی است که اشخاص با تلفن همراه خود انجام می دهد.بنابراین شما فرصت بزرگی دارید تا با ارسال پیام های ایمیل مارکتینگ از طریق دستگاه های تلفن همراه که اغلب اشخاص از آنها استفاده می کنند، لیست ایمیل مشترکین خود را افزایش دهید.
با اینکه ایمیل مارکتینگ خود را آنچنان با انقلاب بزرگ صنعت تلفن های همراه ، همسان نکرده است  و هنوز این تلفن ها برای بازشدن و دیده شدن ایمیل ها بهینه نیستند و مشکلاتی از قبیل کوچک بودن دکمه ها، اجبار در بزرگ کردن سایز صفحه نمایش و حرکت آن برای دیدن جاهای مختلف صفحه و غیره، وجود دارد، اما امید این است که در آینده شاهد ابزار های ایمیل مارکتینگ سازگار با تلفن همراه باشیم.
در اینجا به 7 نکته مهم که اطمینان می دهد کمپین های ایمیلی بعدی شما برای تلفن های همراه بهینه خواهد شد، می پردازیم :
1-کسب اعتماد مشترکین : زمانی که ایمیلی به تلفن همراه ارسال میشود نام فرستنده به مهم ترین عامل اعتماد تبدیل می شود.وقتی شما ایمیل خود از طریق تلفن همراه چک می کنید، اولین چیزی که می بیند چیست ؟ نام ارسال کننده . اگر مشترک فرستنده را نشناسد و یا به آن اعتماد نداشته باشد احتمال باز کردن ایمیل پائین می آید.
2-نوشتن مطلب واقعی در قسمت موضوع: بعد از نام فرستنده، خطی که در آن موضوع دیده میشود بسیار حائز اهمیت است.یک موضوع قانع کننده و خلاق، و یا مستقیم و توصیفی می تواند تفاوت زیادی بین باز شدن و یا نشدن ایمیل شما ایجاد کند.
3-پیش عنوان فراموش نشود: گاهی اوقات به پیش عنوان، خلاصه و یا قطعه ای از متن نیز گفته می شود.در تلفن های همراه، پیش عنوان اولین قسمتی از ایمیل است که مشاهده می شود و معمولا در بالای تصویر عنوان قرار دارد. به جای استفتده از مطالب خسته کننده سعی کنید از یک متن منحصر به فرد، قابل کلیک و یا حتی طنز استفاده کنید.
4-قسمت "تماس با ما" کاملا واضح و در دسترس باشد: نه تنها در تلفن همراه بلکه در تمام کمپین های ایمیل مارکتینگ این موضوع بسیار مهمی است که قسمت تماس با ما واضح، بزرگ باشد. به گونه ای که هنگامی که ایمیل به تلفن همراه ارسال می شود، مشترک برای تماس با شما نیاز به جستجو نداشته باشد، گاهی اوقات این لینک ها کوچک هستند و سخت کلیک می شوند مخصوصا با توجه به اندازه انگشتان دست افراد. پس بهتر است بزرک و آسان کلیک باشند.
5-ایمیل هایی با طراحی ریسپانسیو در نظر بگیرید:ایمیلی طراحی کنید که اطمینان دهد، بدون توجه به نوع پلت فرم و یا دستگاه تلفن همراه با تجربیات کاربر در زمینه وب سازگاری دارد و همچنین این احساس را که یک مفهوم جدید در وب است، برای کاربر ایجاد نکند.
6-قرار دادن تصاویر: اکثر اپلیکیشن های ایمیل تلفن های همراه مثل آیفون، امکان تصاویر فعال را پیش فرض دارند. بنابراین ایمیل همراه با عکس این امکان را ی دهد که کاربران ارتباط بصری با شما و خط فکری ایمیل ارسال شده بر قرار کنند . بعتر است این تصاویر مرتبط با موضوع ایمیل و همچنین چشم نواز باشند.
7-دکمه لغو اشتراک: بسیاری از بازاریابان ایمیل مارکتینگ باید فواید دکمه لغو اشتراک را بیاموزند.در کوشی های تلفن همراه این موضوع که لینک لغو اشتراک کجا قرار گیرد و ارتباطش با دیگر لینک ها چیست بسیار مهم است.در اغلب مواقع دیده شده که این لینک در جای خطرناکی نزدیک لینک تماس با ما قرار داده شده  که با یک اشتباه کوچک کاربر در کلیک کردن امکان از دست دادن آن کاربر وجود دارد.

بنابراین بهترین توصیه برای حصول اطمینن از باز شدن ایمیل هایتان در تلفن های همراه، تست کردن است.تست کردن تمامی روش های بالا که بهترین راه حل ها برای مشتریان شما می باشند.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 2 دوست

لیست نظرات

  • [92.10.30 ] : عالییییییییییی
  • [92.10.18 ] جوادشجاعی : خیلی خوب فعال کردن در گوشی چطوریست09387120150

فعال است

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر