بهترین دوست بازاریابان پرمشغله یا تنبل

در این مقاله می خواهیم یک راه بسیار مفید برای ایجاد اقتدار، جذب مخاطب، توسعه تفاهم و اعتماد مخاطب، و بالا رفتن رنک شما در موتورهای جستجو را معرفی کنیم.

همه کاربران اینترنت وبلاگ ها را دوست دارند. اما نوشتن وبلاگ زمان بر است. ما برای نوشتن مقالات و بلاگ ها نیاز به محیطی آرام و دور از سرو صدا داریم تا بتوانیم محتواها را هوشمندانه تولید کنیم. علاوه بر تمام این ها رسیدگی به کسب و کار و درآمد هم تقریبا 80 درصد زمان مفید روزانه را به خود اختصاص می دهد. Autoresponder یک ابزار بسیار قوی برای ایمیل مارکتینگ و یا پست های وبلاگ شما می باشد. چگونه ؟!!

Autoresponder چیست و چرا برای ایمیل مارکتینگ به آن نیاز داریم ؟

Autoresponder در واقع دنباله ای از ایمیل است که با نظم و زمان بندی که شما تعیین می کنید برای مشتریانتان به صورت خودکار ارسال می شود. یک Autoresponder خوب می تواند محتوای مفیدی را در اختیار مشتریان شما قرار دهد و آنها می توانند مطالب ارزشمندی را از شما در یافت کنند که این موضوع به فروش شما بسیار کمک خواهد کرد. از این سیستم هم برای اولین مشتریان می توانید استفاده کنید و هم برای تمامی مشتریان ثابتتان. از Autoresponder می توانید برای مناسبت هایی مثل روز مادر روز پدر استفاده کنید. این سیستم هرگز شما را خسته نمی کند و بهترین محتوا های شمارا در یک زمان بندی مشخص به هر مشتری جدیدی که به شما بپیوندد ارسال می کند.

حال چرا اسم آن را بهترین دوست بازاریابان پرمشغله می نامیم؟ آیا پیش آمده که شما بخواهید 1 روز هفته را به استراحت و تفریح اختصاص دهید؟ آیا شده است که یک مسافرت چند هته ای داشته باشید ؟ در این مواقع Autoresponder ها می توانند دوستان مفیدی برای شما باشند و از business شما محافظت کنند.

یک Autoresponder  خوب چگونه است ؟

همه Autoresponder ها خوب نیستند. زیرا اکثر آنها با اهداف سودجویانه برای بازاریاب طراحی می شوند. یک Autoresponder خوب در وهله اول باید با هدف رضایت و کمک به خواننده طراحی شود.

مهم ترین عملکرد یک Autoresponder این است که افرادی را که در مورد کسب و کار شما و آنچه که انجام می دهید کنجکائ هستندراروشن کند و آنها را به لیست طرفداران ثابت شما اضافه کند. این بدان معنا است که برای Autoresponder نیاز به یک محتوای قوی دارد. محتوایی که وقتی خواننده آن را می خواند هیجا ن زده شود و تمایل به کلیک کردن داشته باشد.

لازم نیست این ایمیل طنز، خنده دار و یا شاعرانه باشد فقط کافی است که به اندازه مفید باشد. کافی است که راه حلی برای سوالات و یا مشکلاتی را که خواننده با آنها مواجه است داشته باشد و یا شامل اطلاعات سریع و کوچکی برای رسیدن به اهدافشان باشد و همچنین این ایمیل ها باید بتوانند شما را  خوب، صمیمی، و یک فرد قابل اعتماد نه فقط یک کارشناس بلکه یک متخصص دوست داشتنی جلوه دهند.

Autoresponder می تواند کیس های خوبی برای شما بیآفریند :

شما می توانید از Autoresponder برای آموزش در مورد خدمات و یا کالا هایی که قبل از خرید نیاز به آموزش دارند استفاده کنید. به دنبال مشکلات و نیاز های مشتریان باشید آنها را کشف کنید، تصویر زندگی آنها را در مواجه با نیازشان طراحی کنید و نمایش دهید، سپس راهنماییشان کنید و راه های مواجه با نیازشان را توضیح دهید. به این طریق جلب اعتماد خواهید کرد. در آخر ویژگی ها و منافع خدمات و یا کالایتان را که رد جهت رفع نیازشان مفید هستند، برایشان معرفی کنید بدین  ترتیب میل شدیدی را برای خرید در آنها ایجاد خواهید کرد.تمامی این مراحل را در قالب ایمیل هایی منظم و منسجم با Autoresponder ها می توانید انجام دهید.

همچنین اگر هدف دقیق شما رساندن مشتری به خرید نیست، محتوای شما باید به گونه ای باشد که اگرچه کاربر خریدی نمی کند اما همچنان طرفدار پرو پا قرص خبرنامه هایتان باقی بماند چه مشتری 6 ماهه باشد چه مشتری 1 ساله تا هنگامی که زمان مناسب برای کاربر فراهم شود با راسل ایمیل های خلاقانه و جذاب باید او را جذب خود نگه دارد.

همین حالا Autoresponder خود را بسازید :

در نظر داشته باشید رنک آوردن در موتور های جستجو و  بالا رفتن ترافیک سایتتان به خودی خود انجام نمی شود.  شما با تبلیغات یا پرداخت وابسته به کیسیون (affiliate commissions) همچنین با گذشت زمان و خلاقیت در تبلیغات می توانید ترافیک سایت خود را بالا ببرید.

وبلاگ نویسی ویا ایمیل مارکتینگ و هر نوع مارکتینگ اینترنتی دیگر مستلزم زمان و خلاقیت می باشد و شما دوست دارید در همان ابتدا مشتریان خود را داشته باشید و کاربران را جذب خود کنید. اگر در نقطه صفر شروع هر نوع اینترنت مارکتینگی هستید برای اولین قدم Autoresponder خودر ا راه بیاندازید.

چگونه ؟ سوالات زیر را با دقت بخوانید و پاسخ آن را برای ما ارسال کنید و منتظر پیشنهادات ما باشید :

  1. آیا شما در حال حاضر Autoresponder دارید و در موقعیت مناسبی قرار دارد؟
  2. اگر چنین است آیا محتوای آن به گونه ای است که خواننده را به خود جلب کند؟ چند درصد خواننده گان بعد از خواندن آنها جذب شما شده اند؟
  3. آیا شما از تعداد ایمیلهایی که با Autoresponder ارسال می کنید راضی هستید و یا اینکه فکر می کنید باید کمی آنها را گسترش دهید و محتوای با کیفیت تری ارسال کنید ؟

 با پاسخ گویی به هر یک از این سوالات و رفع مشکلات آنها می توانید به روند انجام ایمیل مارکتینک و دیگر مارکتیگ های اینترنتی خود که از Autoresponder استفاده می کنید، کمک زیادی کنید.