صفحه آرایی ایمیل حاوی خدمات و محصولات شما باید چگونه باشد؟

ر انتخاب یک طرح برای ساخت یک ایمیل، شما باید در نظر داشته باشید که چه نوع طرحی به نسبت نوع محتوای شما، مناسب است.  مثلا طرح شما می‌تواند برای تبلیغات، ارائه سرمقاله و غیره باشد. به معیارهای هر کدام از انواع ایمیل‌های زیر توجه کنید:
-    سرمقاله‌ای : اگر در متن ایمیل شما اطلاعات مفیدتری نسبت به عکس‌ها و لینک‌های تبلیغاتی قرار گرفته باشد، شما باید از یک طرح مقاله‌ای استفاده کنید. شما می‌توانید متن خود را، با ایجاد عکس‌ها و ستون‌ها تقسیم‌بندی کنید.
-    تبلیغاتی: اگر تصمیم دارید که افراد جذب محصول شما شوند، باید از طرح‌های تبلیغاتی استفاده کنید. در این نوع چیدمان، از متن‌های کوتاه استفاده می‌شود و بیشتر برند محور و پر جنب‌وجوش هستند. call to action در آنها بسیار ساده و روشن است.
-    کاتالوگ: این نوع طرح که همگی ما با نام آن آشنایی داریم، تهیه کاتالوک بر پابه ایمیل است که کافی‌است شما محصولات و خدمات خود را به ترتیب معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد آنها بیان کنید و عکس در کنارشان قرار دهید.
اگر شما بتوانید یک طراحی خوب برای ایمیل خود انجام دهید و آن صفحه آرایی انجام شده، درخور محصولات و خدمات شما باشد، برای مدتی دیگر نیازی به طرح جدید نیست و شما می‌توانید از همان طرح قبلی خود در چند ایمیل ارسالی بعدی خود هم به کار ببرید.فقط کافی است که محتوای جدید خود را، درون طرحتان قرار دهید.