هشت نکته ای که ایمیل های شما را از اسپم شدن نجات می دهند

  1. از عبارات تحریک برانگیز به هیج وجه استفاده نکنید. برای مثال عباراتی چون" اینجا را کلیک کنید" و یا "این تنها شانس زندگی شماست" باعث اسپم شدن ایمیل شما می گردند. حتی واژه هایی مثل "امتحان" و "تست" مشکل ساز هستند.
  2. اگر از لغات انگلیسی استفاده می‌کنید، سعی کنید کلمات را با حروف کوچک بنویسید. معمولاً برای جلب توجه کاربر، کلمه ای را با حروف بزرگ می‌نویسند با انجام این کار
  3. از نوشته های روشن، قرمز و سبز استفاده نکنید. تجربه نشان داده که استفاده از این رنگ‌ها، امتیاز منفی برای شما در اسپمینگ ایجاد می کنند.
  4. سعی کنید در به جای HTML از متن استفاده کنید. اگر هم از فرمت HTML استفاده می‌کنید، سعی کنید کمتر از کدهای HTML استفاده کنید و به این موضوع توجه کنید که میزان متن از کد های HTML بیشتر باشد.
  5. از تصاویر حجیم استفاده نکنید و سعی کنید که عکس ضمیمه ی ایمیل خود نکنید. زیرا ممکن است در موبایل صفحه دیر باز شده و کاربر ایمیل را اسپم کند؛ در کنار موبایل ، این مشئله ممکن است برای کسانی که سرعت اینترنتشان کم است هم اتفاق بیافتد.
  6. حتما امکان لغو عضویت را در ایمیل‌های خودتان قرار دهید. اگر فردی نمی‌خواهد از سوی شما ایمیلی دریافت کند به طور حتم اجباری در کار نیست و اطمینان داشته باشید که با ارسال ایمیل های بیهوده، آن فرد از شما خرید نخواهد کرد.(وقتی کاربر درخواست لغو عضویت می‌کند باید تا نهایتاً 10 روز این کار انجام شود.)
  7. حتماً آدرس محل استقرار شرکت خودتان را در پایین، اسمیل ارسالی قرار دهید. این اطلاعات باید به زبان انگلیسی در پایین تمامی ایمیل‌ها به همراه شماره تلفنتان باشد.
  8. سعی کنید در هر دقیقه فقط سه ایمیل ارسال کنید، چون در غیر این صورت ممکن است که ایمیلتان اسپم گردد.