پستهای وبلاگتان را به طور خودکار ایمیل کنید.

 
در اوایل فوریه ویژگی جدیدی از میلرلایت به شما معرفی کردیم که بازخورد مثبتی از وبلاگ نویسان دریافت کردیم .
ایراد جزیی که این ویژگی داشت عدم توانایی ارسال خودکار کمپین ها بود با وجود اینکه پست های جدیدی در وبلاگ منتشر شده بودند.
عدم این ویژگی منجر به این شد که ما حدس بزنیم چیزی که این روزها بسیار میتواند مورد توجه واقع شود ایجاد یک فید RSS کمپین خودکار است ، هرچند که آسان هم نبود .

راه اندازی کمپین RSS
 


شما با بهره گرفتن از این ویژگی فید RSS  می توانید پستی را در وبلاگ خود گذاشته و آنرا به طور خودکار برای مشتریانتان ارسال کنید . برای اینکه این ویژگی ارسال خودکار امکان پذیر باشد گزینه ای تحت عنوان RSS Campain   قرار داده ایم . به راحتی خبرنامه خود را درست کنید و RSS Campain  را انتخاب کنید . اولین چیزی که به آن نیاز دارید ارایه فید RSS، URL است .
URL  وبلاگ ها ، به صورت کلی  yourblog.com/feed می باشد. این ویژگی فقط وبلاگ هایی را که لینک آن ها به این صورت است را پوشش می دهد. در بعضی موارد URL شما متفاوت است اگر لینک وبلاگ شما این گونه نیست ساده ترین راه این است که کد اصلی آن را بررسی کرده و در آن RSS را جستجو کنید.
.همچنین دکمه ای اضافه شده است که می توانید بررسی کنید که URL که وارد کرده اید درست می باشد یا خیر.قسمت مشخص شده را پر کنید و بر روی دکمه کلیک کنید .و در نهایت تنظیمات RSS  را میبینید .
 
 
در این قسمت شما می توانید زمان و فرکانس RSS کمپینتان را راه اندازی کنید .مجدادا چک کنید که time zone  شما نیز درست باشد شما می توانید از قسمت تنظیمان حساب کاربری خود آنرا اصلاح کنید .شما همچنین امکان انتخاب دریافت سریع نوتیفیکیشن هنگام ارسال کمپین را نیز دارید .کافیست آدرس ایمیلی که مایل به دریافت نوتیفیکیشن در آن ایمیل هستید را وارد کنید .
سپس بر روی content  کلیک کنید.برای ساخت خبرنامه خود می توانید از گزینه ویرایشگر DROG & DROP  یا از قالب طراحی شده خودتان برای فید RSS  استفاده کنید . پست های قبلی که در رابطه با فید RSS  هستند را می توانید مرور کنید تا نکات لازم را در رابطه با بلوک قالب و آیتم RSS   ببینید .
زمانیکه که از طراحی خبرنامه خود رضایت داشتید بر روی “Done Editing” کلیک کنید مشترکین خود را  انتخاب و تنظیمات RSS را چک کنید و اگر همه چیز آماده و درست بود بر روی send  کلیک کنید و در نهایت خبرنامه شما در قسمت outbox  ظاهر میشود .
 
 
این نکته را در نظر داشته باشد زمانیکه برای بار اول خبرنامه ای ارسال میکنید ممکن است بار دیگر در قسمت outbox مشاهده شود .زمانبندی خودکار برای ارسال های بعدی شما بر اساس تنظیماتی است که شما انجام داده اید . نگران نباشید هر زمانی که بخواهید میتوانید ارسال را در قسمت outbox کنسل کنید .امیدواریم این ویژگی باعث شود مشترکین شما راحتتر از به روز رسانی وبلاگهای شما مطلع شوند . استفاده از این ویژگی لذت ببرید و فراموش نکنید که ما را از بازخوردهای این ویژگی RSS در جریان بگذارید .