22
اردیبهشت

90% مشتریان خود را از دست ندهید!

بر اساس گفته چت هولمز (یکی از بهترین مربیان کسب و کار در جهان) تنها 3% از مخاطبان و مشتریان  کسب و کار شما آماده خرید هستند. و 6 الی 7 % نیز به شانس بستگی دارد.

اگر شما می خواهید 90% دیگر را نیز به دست آورید نیاز به تعامل بیشتری با مشتریانتان دارید.

چه کاری باید انجام بدهید ؟

  • این حس را به مشتری منتقل کنیم که برایش مفید هستیم
  • با یک مشتری به صورت شخصی و نفر به نفر صحبت کنیم
  • نشان دهیم که برایش ارزش افزوده ایجاد می کنیم
  • به مشتری نشان دهیم که در حوزه کاری خود متخصص هستیم

بعد از این کارها شما آماده فروش به مشتری هستید و مشتری آماده خرید است.

به نظر همه این ها کار زیاد و زمان بری است، اما خوب این  کارهای سخت را شما فقط یکبار انجام می دهید.

برای این کار بهتر است از پاسخگوهای خودکار استفاده کنید. با این پاسخگو های خودکار شما می توانید مشترک های زیادی را از طریق دنباله ای از ایمیل ها که قالب آنها را از قبل نوشته اید، بدون نیاز به انجام هر کار دیگری بدست آورید.

ایده هایی برای پاسخگوهای خودکار شما :

1- مخاطبان خود را آموزش دهید : 

دنباله ای از ایمیل ها را جهت آموزش به مخاطبان خود به صورت گام  به گام تهیه کنید. دقت کنید که از ابتدا ذکر کنید که هدفتان از ایمیل هایتان چیست تا بدین ترتیب مخاطبان عضو خبرنامه هایتان شوند و بدانند که به چه چیز نیاز دارند که خبرنامه های شما را باز می کنند.

ابتدا با نکات ساده و آسان آغاز کنید. سپس رفته رفته اطلاعات پیشرفته تری در اختیارشان قرار دهید. تا به مرور زمان آنها را متخصص کنید سپس پیشنهاد خرید محصول و یا خدمتی را که در آن زمینه اطلاعات کسب کرده اند را به آنها بدهید. تجربه و تخصص خود را به مانند یک کلاس درس در نظر بگیرید که می خواهید اطلاعات خود را به دیگران نیز بیآموزید.

من به تازگی خبری شنیده ام در مورد قصابی که با استفاده از پاسخ های خودکار ایمیل های آموزشی در مورد دستورالعمل های پخت گوشت گاو را برای مشتریان خود ارسال کرده است. هم هوشمندانه است و هم ساده. نه ؟

 

2- معرفی دوباره محتواهای قدیمی اما بهترین آن ها : 

بهترین بلاگ های قدیمی خود را با مشتریان جدید به اشتراک بگذارید. این کار نه تنها مشتریان بالقوه را مجددا به سایتتان بر می گرداند، بلکه به بالا رفتن نرخ کلیک شما نیز کمک می کند زیرا اکثر کاربران کلیک از طریق سایت را بیشتر انجام می دهند تا خبرنامه. بنابراین افرادی را که از طریق سایت ثبت نام می کنند را هدایت کنید و محتواهای خود را برای آنها ارسال کنید.

 

3-  به کاربران پیشنهاد برقراری ارتباط بیشتر بدهید : 

از مشتریانتان بخواهید شما را در دیگر رسانه های اجتماعی نیز دنبال کنند. مردم ارتباط آنلاین با دیگران را بسیار می پسندند. انها روابطی که واقعی هستند را دوست دارند حتی اگر با یک شرکت باشد.

به کاربران دلایلی قانع کننده دهید تا شما را like و یا follow کنند. توضیح دهید که چه محتوایی را که در رسانه های مختلف اجتماعی منتشر می کنید.

 

4-    ارتباط خود را با مشتریان حفظ کنید : 

از آنها سوال کنید. بپرسید آنها در اینترنت بیشتر چه چیزهایی را جستجو می کنند و چه چیزهایی را می پسندند و ببینید این مطالب چکونه به شما کمک می کند.

Derek Halpern یکی از مشتریان میلرلایت می گوید : من در حال حاظر مطالب جامعی برای ارسال autoresponder به لیست مشترکینم ندارم اما یک ایمیل خوش آمد گویی بسیار خوب ارسال کرده ام که از آنها پرسیده ام در اینترنت به دنبال چه می گردید؟ و اکثر مشتریان به این سوال جواب داده اند که به دنبال خرید کالاهایی در بهترین شرایط هستند.

 

5-    درباره فیدبک ها (feedbacks) سوال کنید : 

ورود بیشتر به سایتتان را از مشتریانتان دریافت کنید با سوال در مورد بازخورد ها. ممکن است تجربه کرده باشید وقتی محصولی را از آمازون خریداری می کنید چند روز بعد از این که  محصول بدستتان رسید ایمیلی برای شما ارسال می کنند و از شما در مورد محصول که خرید کرده اید سوال می کنند.

 

6-    آشنایی مشتریان با محصولات و ویژگی های آنها (کاتالوگ محصولات) : 

مشتریان خود را آموزش دهید، ویژگی ها و محصولاتی که ممکن است اطلاعاتی در موردشان نداشته باشند به آنها معرفی کنید.

 

7-    تخفیف و یا پاداش بدهید : 

برای برخی محصولاتی که مشتریان هر جای دیگری نمی توانند آنها را پیدا کنند تخفیف بگذارید. در مورد مراحل 4و5 کمی بیشتر تامل کنید. بعد ازاینکه مشتریان را به فیس بوک و یا دیگر شبکه های اجتماعی دعوت کردید و برخی مطالب مفید را با آنها به اشتراک گذاشتید سپس آنها را به یک رویداد و یا محصول رایگان دعوت کنید.

 

چگونه در میلرلایت پاسخ خودکار بسازیمبسازیم ؟

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 11 دوست

لیست نظرات

  • [93.2.29 ] علی بیتار : با سلام وخسته نباشید؛از لطفی که به ما میکنید و معلومات و داشته هاتونو در اختیار ما میگذارید // بی نهایت ممنون
  • [93.2.28 ] زهرا رحیمی : سلام .عرض ادب واحترام من را برای اینکه سخاوتمندانه مطالب ارزشمندوتجربیات خودرادر اختیار دیگران قرارمیدهیدپذیرا باشید. انسانهای این چنین لایق بهترینهاهستند. باز هم منتظرهستیم..
  • [93.2.25 ] رضا صفی پور : مفید و ارزنده بود. جذب مشتریانان باسابقه خرید کالای مشخص بستگی به کیفیت محصول نیز دارد که شاید جزو همان 3درصد اول باشند.
  • [93.2.24 ] امید اسلامی : با عرض ادب و احترام از ایمیل های شما سپاسگذارم ، اطلاعاتی که شما قرار میدهید واقعا" مفید و 100% کاربردی هستند نیاز به کمک و راهنمایی شما در زمینه شغلی خودم دارم
    جناب آقای امید اسلامی با سلام ضمن سپاس از نظرات دلگرم کننده شما و دیگر دوستان، برای دریافت اطلاعات تماس شرکت ما (آرمیتیس) شما می توانید به صفحه تماس با ما رجوع کنید و اطلاعات تماس را مشاهده کنید. شما می توانید برای مشاوره با جناب آقای مهندس حمید محمودزاده (مدیر عامل آرمیتیس) قرار ملاقات بگذارید. از دیرکرد در پاسخ به شما صمیمانه پوزش می طلبیم. با تشکر کارزار
  • [93.2.24 ] نفیسه خرمکی : با سلام از اطلاعات مفید شما بنده در امر تبلیغات در خدمت شما هستم و در انجام هرکاری که برای توسعه شغلی شما تاثیرگذار باشد کوتاهی نخواهم کرد.. با تشکر فراوان
  • [93.2.24 ] فرناز : در حقیقت کاری که شما دارین انجام می دهید -- ممنون
  • [93.2.24 ] مهرداد لطفی : با سلام امیدوارم حال شما خوب باشد از ایمیل های شما سپاس گذارم مطالب شما واقعا مفید وکار آمد میباشد . برای مشاوره گرفتن بیشتر از چه طریق با شما مکاتبه داشته باشم با تشکر
    جناب آقای مهرداد لطفی با سلام ضمن سپاس از نظرات دلگرم کننده شما و دیگر دوستان، برای دریافت اطلاعات تماس شرکت ما (آرمیتیس) شما می توانید به صفحه تماس با ما رجوع کنید و اطلاعات تماس را مشاهده کنید. برای مشاوره می توانید با جناب آقای مهندس حمید محمودزاده (مدیر عامل آرمیتیس) قرار ملاقات بگذارید. از دیرکرد در پاسخ صمیمانه پوزش می طلبیم. با تشکر کارزار
  • [93.2.24 ] mohammadhosein emamian : با سلام و احترام و سپاس از ایمیل شما مایلم از امکانات شما در جهت توسعه فروش امور مختلف کردشگری استفاده نمایم.لطفا"چنانچه در این زمینه آمادگی ای وجود داشته باشد همراه با تعرفه قیمت ها اعلان بفرمایید. سفرهای ماندگار با تقدیم احترام-مدیر عامل
    جناب آقای محمدحسین امامیان با سلام ضمن سپاس از نظرات دلگرم کننده شما و دیگر دوستان، برای دریافت اطلاعات تماس شرکت ما (آرمیتیس) شما می توانید به صفحه تماس با ما رجوع کنید و اطلاعات تماس را مشاهده کنید. شما می توانید برای مشاوره با جناب آقای مهندس حمید محمودزاده (مدیر عامل آرمیتیس) قرار ملاقات بگذارید. از دیرکرد در پاسخ به شما صمیمانه پوزش می طلبیم. با تشکر کارزار
  • [93.2.24 ] اعظم علوی : مطالب سایت شما و خصوصا این مقاله بسیار ارزنده بود. متشکرم.
  • [93.2.24 ] ایمان قانعی : سلام وقت بخیر؛ مطالب شما بسیار مفید و بسیار کاربردی و جذاب می باشد. لطف کنید در مورد فروش موفق و مذاکرات فروش و جذب مشتری بیشتر مطالب بگذارید. با تشکر از شما
Go To
Page Size

فعال است

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر