چهار روش طلایی برای ایمیل مارکتینگ

1.احساساتی باشید:
اگر هیچ چیزی هم از شبکه های اجتماعی مخصوصا facebook یاد نگرفته باشید اما این موضوع را دیده اید که مردم مطالب و عکس هایی که به احساساتشان ربط دارد دنبال می کنند می خوانند کپی می کنند
 
2. به آنها حس مهم بودن بدهید
جیمز استوآرت می گوید "هرگز با مخاطبان خود به چشم مشتری رفتار نکنید بلکه با آنها همیشه مانند شریک خود رفتار کنید"
در ایمیل مارکتینگ نیز چنین است: به آنها فرصت برنده شدن بدهید، فرصت نمایش دادن، فرصت تصمیم گیری بزرگ ، فرصت کمک به یک تغییر بزرگ را بدهید. اگر به مشتریانتان راهی برای کمک کردن نشان دهید آنها را دچار وفاداری می کنید که به سختی از بین می رود. به آنها چیزی جداگانه از حق خرید محصول خود را بدهید آنوقت است که می بینید آنها این فرصت را با بقیه به اشتراک می گذراند و محصول شما را نیز می خرند.
 
3.از آنها بخواهید که ایمیل شما را به اشتراک بگزارند:
اغلب اوقات ما فراموش می کنیم که به مخاطب خود تکلیفی بدهیم. اگر ما یک بازیگر بر روی صحنه بودیم برای ایجاد هیجان از مخاطبین می خواستیم که دست بزنند یا فریاد خوشحالی بکشند. در ایمیل مارکتینگ نیز چنین است باید ازمشتریان خود بخواهید که ایمیل شما را به  عزیزان خود ، به دوستان و کسانی که برایشان مهم است ارسال نمایند، شما حتی می توانید از یک فایل gif که نشان می دهد ایمیل توسط شخصی دیگر ارسال می شود نیز استفاده کنید. و این دیدگاه ترغیب برای ارسال ایمیل شما به دیگران را در ذهن او ایجاد کنید
 
4.راستگو باشید:
صادق باشید و با لینکی به وب سایتتان که شعار شما در کمیپین تبلیغاتیان را با صداقت به مخاطب ارسال می کند این چرخه را تکمیل کنید. با ایجاد حس وفاداری در مشتریتان در او حس مسئولیت برای ارسال ایمیلتان به افراد دیگری را تضمین کنید.
 
اگر این 4 روش طلایی را در ایمیل مارکتینگ خود رعایت کنید مطمئنا ایمیل تبلیغاتی شما بدون زحمت به تعداد بسیار زیادی از مخاطبین توسط مشتریانتان ارسال می گردد.

راستی ، آیا شما هم روشی را می شناسید؟ تجربه ای دارید؟ موفقیت های خود را با ما در میان بگذارید
تعداد مشارکت کنندگان در بحث 7 دوست

لیست نظرات

  • [93.1.9 ] ارحم : سلام ممنون از نوشته هاتون..عالی بود...
  • [92.12.24 ] سجاد جمالی : مورد 5 من اضافه میکنم . 5- برای تاثیر بیشتر یک ایمیل باید ذهن خواننده به چالش بکشی : مثل این که وقتی یک شعر از ارایه های ادبی زیادی داخلش استفاده میشه و ذهن مخاطب به فکر در مورد اون شعر وا میداره یک ایمیل هم باید ذهن خواننده به به فکر در مورد کلمات وا دار کنه
  • [92.12.22 ] هدیه : سلام مطالب تون بسیار عالیه ... من روی یه سایت هنر های دستی و تزیینی کار می کنم و خبرنامه ها و ایمیل مارکتینگ سایت هم راجع به محصولات و اموزش های هنری یه ... چطور می تونم احساسات مشتریانم رو برانگیزم ؟ آخه موضوع کار من یه همچین پتانسیلی رو نداره .
  • [92.12.21 ] رامین رضایی : آقا کارتون درسته.دمتونم گرم.کاسبی من شاید زیاد ایمیلی نباشه ولی نوشته هاتون تو کار کاسبی به دردم میخوره.زنده باشید.
  • [92.12.21 ] محمد ارجمند : سلام دوست عزیز.مدتی هست که عضو خبر نامه شما هستم و از آنجایی که به مطالب شما علاقه دارم این بار بر خود واجب دانستم که ضمن تشکر مراتب پشتیبانی خود را از تیم شما اعلام دارم . و احتمال بسیار زیاد در سال جدید از مشتریان شما و بشارت دهندگان شماباشم .خوشحال میشم کهطی جلسه ای از نزدیک با شما آشنا بشم و نقطه نظراتمون رو با هم به اشتراک بگذاریم .
  • [92.12.21 ] سیدرضا اوجاقی : عالی بود...
  • [92.12.21 ] محمود : با سلام.من فکر میکنم باید با مخاطبانمان باید حرف بزنیم وبه جای آنها فکر کنیم که عکس العمل آنها در مواجهه باایمیل ما چیست وبرای این عکس المل درادامه ایمیل جوابی داشته باشیم. مثلا در ارتباط با مطالب ایمیل ارسالی همیشه سوالات متعددی به ذهن مخاطب ما میرسه که در ادامه ایمیل باید به مهمترین سوالات پسش روی مخاطبانمان جوابی داشته باشیم .

فعال است

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر