این 21 نکته می تواند ایمیل مارکتینگ شما را متحول کند!

1- قبل از راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی و ایجاد خبرنامه، حتما اهداف نهایی تان را مشخص کنید.
 
2- در ازای دریافت اطلاعات تماس، گاهی به مشتریان خود چیزهای با ارزش پیشنهاد دهید. یادتان نرود کاربران همیشه از پیشنهادات جالب و سودمند استقبال می کنند.
 
3- استفاده از اعلان های پاپ آپ هنگامیکه کاربر می خواهد وبسایت را ببندد یک راه مناسب برای معرفی خبرنامه ها و قرار دادن فرم ثبت نام است.
 
4- هنگامیکه به دنبال مشترک هستید، فقط سوالات ضروری را بپرسید. کاربران از سوالات غیر ضروری رنج می برند و ممکن است از ثبت نام منصرف شوند.
 
5- لینک هدایت به صفحه عضویت را می توانید در پایین صفحه و در قسمت امضای خبرنامه هایتان نیز قرار دهید.
 
6- شروع کمپین ها بهتر است با ساخت یک لیست مجاز از مشتریان موجود همراه باشد تا خبرنامه ها در حالت مناسب تری ارسال شود و عضو گیری بهتری انجام شود.
 
7- از پاپ آپ ها هم چنین در اولین بازدید کاربران برای هدایتشان به سمت خبرنامه ها می توانید استفاده کنید.
 
8- Call-to-action را در فضایی مناسب و با رنگی مجزا از بقیه رنگ ها قرار دهید تا کاربران بتوانند راحت ثبت نام کنند.
 
9- از نوارهای کناری نیز می توانید برای گرفتن مشترکین استفاده کنید. قرار دادن یک فرم ثبت نام که راحت دیده شود در نوار سمت راست یا چپ تصویر فکر بدی نیست.
 
10- همیشه قبل از ارسال نهایی ایمیل هایتان را برای تعدادی از ایمیل های آشنا بفرستید و به این طریق هم از نظرات نزدیکان آگاه می شوید و هم معایب خبرنامه را برطرف می کنید.
 
11- سعی کنید محتواهای ساده و قابل فهمی تولید کنید تا مخاطبان بیشتری جذب شوند.
 
12- اضافه کردن کد QR برای ثبت نام راحت مشتریان روشی  جدید است که سرعت و راحتی ثبت نام را بالا می برد ، به خصوص برای دوستداران موبایل و تبلت
 
13- کاری کنید که مشتری شما احساس کند برای شما خاص و مهم است. مثلا از عنوان "برای مشتری دوست داشنتی و همیشه همراه شرکت..." استفاده کنید.
 
14- به حریم خصوصی، اعتقادات مذهبی، سیاسی، اجتماعی و ... احترام بگذارید و هرگز به کسی اهانت نکنید.
 
15- همیشه شرایطی را فراهم کنید که مشترک بتواند هر وقت که مایل بود از ادامه همراهی و عضویت شما منصرف شود و لغو اشتراک کند.
 
16- خبرنامه های خود را در شبکه های اجتماعی، سایت ها و ... منتشر کنید و این گونه خود را بیشتر معرفی کنید.
 
17- درباره خبرنامه توضیحات بدهید. کاربران از اینکه بدانند روند تولید خبرنامه ها به چه صورت است لذت میبرند.
 
18- هرگز از در عنوان ایمیل های ارسالی از لفظ "رایگان" استفاده نکنید. این کار باعث می شود تا بازاریابان اسپمر از این فرصت سو استفاده کنند.
 
19- از عنوان های سربسته و مبهم مثل"خبرنامه ماه آبان" استفاده نکنید و به جای آن از عنوان هایی هیجان انگیز و ترغیب کننده مثل"نکاتی ارزشمند برای داشتن یک خبرنامه موفق" استفاده کنید.
 
20- از مخاطبین بپرسید چه چیزهایی را بیش تر دوست دارند : خدمات جدید، پیشنهاد ویژه، اخبار روز و .... حتما به علایق آن ها اهمیت بدهید.
 
21- مطالعات نشان می دهد؛ اکثر کاربران علاقه به استفاده و همراهی محتواها را فراتر از صفحه مانیتور ندارند و این شما هستید که باید محتوایی را تولید کنید که ارزش اسکرول خوردن داشته باشد.

این 21 نکته تنها چند نمونه از مواردی است که به شما کمک می کند تا خبرنامه بهتری داشته باشید و دلیلی شود تا هر روز اعضای خبرنامه تان افزایش یابد. شما هم میتوانید علاقه مندی های و همچنین تجربه های شخصی خود را در دریافت خبرنامه خود را با ما در میان بگذارید.