تبلیغات اینترنتی را بهتر بشناسیم :

تبلیغات اینترنتی به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که برای بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان و تبدیل آن ها به مشتری است. روش های قدیمی مانند تبلیغ در روزنامه ها، مجلات، بیلبوردهای تبلیغاتی و آگهی های تلویزیونی به دلیل هزینه های بالا در مقایسه با روش های مدرن تبلیغاتی پر هزینه تر خواهد بود. روش های مرسوم در تبلیغات اینترنتی که می تواند تعداد بازدید کننده های بیشتری به سایت شما میاورد.

 

این روش ها عبارتند از :

بهینه سازی موتور جستجو :

تبلیغات کلیلی

تبادل لینک

بازاریابی ایمیلی

تبلیغات بنری

از طریق روش های مذکور می توان بازدید سایت را بالا برد. باید الگوهای بازاریابی مدرن را به کار بگیریم تا بتوانیم مشتریان بیشتری داشته باشیم. گسترش فضای مجازی و استفاده از شبکه های احتماعی،حضور تبلیغات اینترنتی را به ضرورتی اجتناب نا پذیر تبدیل کرده است. کاربران شبکه های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است و استفاده از موتورهای جست و جو به ابزار قدرتمندی جهت یافتن و تجربه ی محصولات و خدمات جدید تبدیل شده است از همین رو بهینه سازی موتورهای جست و جو و قرار گرفتن در رتبه های بالا می تواند دلیل خوبی برای سهولت دسترسی کاربران و افزایش بازدید ها و بالطبع فروش کالا یا خدمات شما شود.

از طریق تبلیغات کلیکی(PPC) نیز می توانید نرخ بازدید هایتان را بیشتر کنید. این روش بسیار مقرون به صرفه و مناسب است و به ازای هر کلیک از بودجه شما مبلغی کسر می شود. این فرآیند بازدید کنندگانی که به دنبال شما هستند را به شما معرفی می کند و این فرصت بسیار خوبی برای کسب و کارهایی است که نیاز به تبلیغات آگاهی بخش برای فعالیت جدید خود دارند.

تبادل لینک با سایت های دیگر نیز یکی از راه های مقرون به صرفه و ارزشمند برای معرفی شما و کسب و کارتان و جذب مخاطبان جدید است. البته باید دقت شود این تبادلات هدفمند و با ساختاری مشخص اجرا گردد تا بهترین بازگشت داشته باشد.

ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین راه ها در تبلیغات اینترنتی است. فرآیند تبلیغات در ایمیل مارکتینگ مطمئن تر، مداوم تر و خلاقانه تر است. شما با ساخت لیستی از مشترکین و ارسال پیشنهادات و تخفیف ها و خبرنامه های مختلف می توانید مشترکین زیادی را جذب و آن ها را به مشتری تبدیل کنید. در مورد بازاریابی ایمیلی و قواعد آن مطالعه کنید و اطلاعات کسب کنید.

شما از طریق تبلیغات بنری و قرار دادن بنر در سایت های مختلف می توانید نرخ کلیک خوردن و باز شدن سایتتان را بیشتر کنید و از همین طریق به بهینه سازی موتورهای جست و جوی خود کمک کنید.

هم چنین شما می توانید از ترکیب این روش ها به نتایج سودمندی برسید که می تواند در روند تبلیغات اینترنتی شما کمک می کند. از طریق راه اندازی یک کمپین تبلیغات اینترنتی می توانید از ترکیب این فرآیند ها استفاده کنید و فروش کالا و خدماتتان را افزایش دهید. این فرصت را مغتنم بشمارید و برای آن برنامه ریزی دقیق داشته باشید.