با 12 قالب ایمیلی آماده در وقت خود صرفه جویی کنید!

 
 

سیر تکاملی ایمیل  ها

از اسپم ها تا حذف کردن

دنیای اطراف ما به تکامل رسیده است. روزهایی که  در وارسی پیام های روزانه خود بارها به عبارت ٬اسپم٬  برمی خوردیم به پایان رسیده و حال زمانی است که موقع زیرو رو کردن اینباکس ایمیل خود بارها گزینه ٬حذف٬ را می زنیم.

ولی در بازار فروش تنها چیزی که نمی خواهیم این است که بیننده یا همان مشتری احتمالی (Prospect) بر روی ایمیل ما گزینه حذف را بزند. به همین دلیل است که جیل کونرات،  HubSpot ، Reppifyو       Breakthrough Email بهترین کاربرد های ایمیل خود را در نمونه های قابل تغییر زیر به اشتراک می گذارند.


بیشتر بخوانید:راهنمای تبلیغات موفق برای کسب و کارهای کوچک


شما میتوانید به دسته ی خاصی از ایمیل ها جهش کنید یا اینکه به سادگی صفحه را برای خواندن همه ی آنها به پایین اسکرول کنید.

  • نمونه های ایمیل برای اکتشاف اولیه (Cold Prospecting)

 از جیل کونراث

مشتریان احتمالی ما زمان کمتری دارند. باید موقع ایمیل دادن به مشتریان احتمالی پیام های خود را کوتاه و شیرین نگه داریم و بجای معرفی های سرد اولیه بر ارزش بیشتر محصول تاکید کنیم.

داده های حاصل از ارتباطات تماسی نشانگر این است که ۷۰٪ از مردم برای حل مشکلاتشان تصمیم به خرید می گیرند و به گفته ی خود جیل کونرات:

٬  محصول، خدمات و راه حل های شما در مقابل  دانش، تخصص و تفاوتی که شما برای مشتریان خود ایجاد می کنید در جایگاه دوم قرار دارند٬

سه نمونه ایمیلی ارائه شده از جیل به فهم بهتر  توصیه اش کمک خواهد کرد.

 

نمونه ۱: ارزش کسب و کار

{مخاطب. نام کوچک}

در هنگام کار کردن با <<صنعت و یا مقام را وارد کنید>> یکی از مسائل کلیدی که با آن دست و پنجه نرم میکنند << مسئله کلیدی را وارد کنید>> است.

در سال گذشته ما به شرکت های زیادی کمک کردیم  که <<محرک کسب و کار را وارد کنید>> که موجب << هزینه ی صرفه جویی شده، درآمد افزوده ،افزایش تولید>> شده است.

اگر این چیزیست که شما نیز با آن مواجه هستید می توانیم تماس سریعی داشته باشیم. من ایده هایی دارم که میتواند به شما کمک کند.

با آرزوی بهترین ها

{مخاطب. نام ـ مالک}

 


بیشتر بخوانید:چگونه بازاریابی سنتی و دیجیتال را با هم ادغام کنیم


 

نمونه ۲: اطلاعیه شرکت

{مخاطب.نام کوچک}

از آنجا که من خیلی با << صنعت مورد هدف شما>> کار می کنم، به طور مداوم اخبار این صنعت را دنبال می کنم. اخیرا متوجه شدم که شما <<اقدام شرکت را وارد کنید>>

معمولا زمانی که این موضوع اتفاق می افتد، << مسئله حرفه را وارد کنید>> به یک اولویت تبدیل می شود. به همین دلیل فکر کردم ممکن است به دانستن اینکه چطور به <<شرکت مشابه>>کمک کردیم تا در مسیر جدید خود به سرعت و بدون هیچ یک از اختلالات معمول پیشرفت کند مایل باشید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید می توانیم تماس کوتاهی داشته باشیم. آیا <<روز و زمان مشخص>> در برنامه کاری شما مناسب است؟

با احترام

{مخاطب.نام ـ مالک}

پ.ن اگر شما فرد مناسب برای این گفتگو نیستید چه کسی را پیشنهاد میکنید؟

 

نمونه ۳: اشتراک گذاری منابع مفید

{مخاطب. نام کوچک}

آخرین اطلاعیه این هفته شما درباره <<خبر را وارد کنید>> مرا به فکر واداشت.

مقاله ای درباره <<عنوان مقاله را وارد کنید>> پیدا کردم که ممکن است برای پیشرفت تیم شما مفید باشد.

برای خواندن آن از این لینک استفاده کنید <<لینک مقاله را وارد کنید>>

امیدوارم که برای شما سودمند باشد

{مخاطب. نام ـ مالک}

نمونه های ایمیل به سرنخ های ورودی

همانطور که خیلی از ما می دانیم سرنخ ورودی فردیست که از طریق عملی که در وبسایت ما انجام داده ـ مانند دانلود ebook، ثبت نام در Webinar، ثبت نام برای کوپن ،درخواست نسخه نمایشی و غیره ـ به محصول شرکت ما علاقه خود را نشان داده است.

مطالعات انجام شده در  Inside Sales نشانگر این است که اگر این سرنخ را در عرض ۵ دقیقه پیگیر باشید شانس اینکه آن را تبدیل به مشتری کنید  ۹برابر بیشتر است. بنابر این وقتی سرنخ ورودی جدیدی به سایت شما وارد می شود آماده باشید تا اولین ایمیل معرفی را با کمک یکی از این نمونه های تایید شده ارسال کنید.

 

 

 

 

نمونه ۴ : سرنخ ورودی از محتوا

سلام {مخاطب. نام کوچک}

شما اخیرا از وب سایت ما بازدید کرده اید و <<عنوان قطعه محتوایی>>را دانلود کرده اید. آیا این قطعه را فقط برای دانستن بیشتر درباره <<عنوان قطعه محتوایی>>دانلود کرده اید؟ و یا اینکه به دنبال راه حلی مقرون به صرفه برای <<عنوان قطعه محتوایی>> هستید؟

درواقع من تحقیقاتی درباره {شرکت سرنخ}انجام دادم و نکات زیر را پیشنهاد می کنم.

<<نکته را وارد کنید>>

<<نکته را وارد کنید>>

با آرزوی بهترین ها

{مخاطب. نام – مالک}

سعی نکنید که نکته هایی را که می دهید هم بفروشید. هدف اینجا ایجاد رابطه دوستانه است نه سریع فروختن.

 

نمونه ۵ : تکرار بازدید وبسایت از شرکت

سلام {مخاطب.نام کوچک}

شما و تعدادی از همکارانتان در {شرکت سرنخ} از وبسایت ما دیدن کرده اید و <<عمل انجام شده در سایت را وارد کنید>>.

میخواستم بدانم که آیا آنها تلاش به فهمیدن اینکه چطور می توانید <<راه حل حرفه خود را وارد کنید>>داشته اند؟ به همین دلیل کمی تحقیق کردم و این فرصت ها را برای شما پیدا کردم.

یکی از ایده های من این است که <<پیشنهاد خود از تحقیق را وارد کنید>>.

با در نظر گرفتن تعداد افرادی که شرکت ما را جستجو می کنند، آیا مایلید برای ۱۰ دقیقه صحبت کنیم؟

با امید ارتباط بیشتر با شما

{مخاطب.نام –مالک}

 

نمونه ۶: معرفی سریع سرنخ

سلام{ مخاطب. نام کوچک}

شما اخیرا از <<صفحه وب و یا پست وبلاگ را وارد کنید>> ما دیدن کرده اید. میخواستیم بدانیم که آیا چیزی که به دنبالش بودید پیدا کردید یا خیر؟ همچنین من منابع بیشتری به شما پیشنهاد می کنم.

<<لینک منبع سودمند>>

<<لینک منبع سودمند>>

درواقع من شرکت شما را بررسی کردم و خوشحال می شوم که اطلاعات حاصل از مقایسه شما با معیار های صنعتی که با آنها مواجه شدیم را با شما در میان بگذارم. آیا میخواهید فردا <<دو زمانی که شما در دسترس هستید را وارد کنید>> صحبت کنیم؟

با احترام فراوان

{مخاطب.نام – مالک}

 

اگر شما یک سرنخ ورودی را در ۵ دقیقه نخست پیگیری کنید امکان اینکه آنها را به مشتری تبدیل کنید ۹ برابر بیشتر است. 

 

نمونه های ایمیل معرفی ارجائی

از Reppify 

چه اینکه یک مشتری احتمالی میزان تعهد شما را امتحان می کند، ایمیل را از دست داده و یا هنوز زمانی برای پاسخ پیدا نکرده است فرقی ندارد، با ارسال یک ایمیل پیگیری مناسب بین قطعی کردن فروش و یا از دست دادن مشتری تفاوت ایجاد کنید.

تیم Breakthrough Email بعد از مطالعات گسترده این نمونه ها را ارائه داده که می توانند پاسخ گیری ما را به ۸۰ ٪ و یا بیشتر افزایش دهند. این نمونه ها تعادلی بین تهاجم و اختصار دارند.

 

نمونه ۷: ارجاع از طریق ارتباط خارجی

سلام {مخاطب.نام کوچک}

اوضاع شما چطور است؟ امیدوارم که همه چیز برای شما خوب باشد.

یکی از دوستان من {مخاطب.نام} ، در حال حال حاضر با شرکتی کار می کند که با در نظر گرفتن نقش شما ممکن است بخواهید از آن مطلع شوید. {نام محصول} x,yو z را مدیریت می کند و ما به شدت تحت تاثیر کار آنها قرار گرفتیم. ممکن است این چیزی باشد که شما بخواهید درباره اش بدانید. بنابر این شما را به هم معرفی میکنم. پس،

{کاربر دریافت کننده.نام کوچک}

{مخاطب.نام} {مخاطب.نام}

{کاربر دریافت کننده.نام کوچک}

اگر می توانم به هرکدام از شما بیشتر کمک کنم مرا درجریان قرار دهید. در غیر این صورت همه چیز را از اینجا به خودتان می سپارم. امیدوارم همه چیز خوب باشد.

{کاربر دریافت کننده.نام کوچک}

با احترام

{مخاطب.نام-مالک}

 


بیشتر بخوانید:8 عامل کاهش بهره وری شما


 

نمونه ۸: ارجاع از طریق رابط داخلی

سلام{مخاطب.نام کوچک}

اوضاع چطور است؟امیدوارم که همه چیز برای شما خوب باشد.

من برای شرکتی به نام {نام شرکت کاربر دریافت کننده} کار می کنم که x,y و z را انجام می دهد. با توجه به نقش شما در {نام شرکت کاربر دریافت کننده} ممکن است یک برنامه واقعی برای شما داشته باشیم. برای همین شما را به همکار خود {نام .مخاطب} که {مقام مخاطب}در شرکت ماست معرفی می کنم. {نام محصول} ما در بازار به خوبی به فروش رفته و از نظر من ممکن است شما علاقه ی زیادی به آن پیدا کنید.

بنابر این {نام کوچک کاربر دریافت کننده} با {نام مخاطب} آشنا شوید. {نام کوچک کاربر دریافت کننده} با {نام مخاطب} آشنا شوید. از اینجای کار را به شما می سپارم. اگر کمک بیشتری از من بر می آید مرا در جریان قرار دهید.

امیدوارم همه چیز خوب باشد{کاربر دریافت کننده.نام کوچک}

با احترام

{مخاطب .نام مالک}

 

نمونه ۹: گسترش از طریق ارتباط متقابل

سلام{مخاطب.نام کوچک}

<مخاطب .نام> پیشنهاد کرد که با هم تماس داشته باشیم. من با او در شرکتی به نام {نام شرکت.کاربر} کار می کنم که x,yو z انجام می دهد. با توجه به نقش شما در {نام شرکت.کاربر دریافت کننده} به نظر می رسد اینجا موقعیت مناسبی برای گروه شما باشد.

{نام محصول} ما در بازار به خوبی به فروش رفته و از نظر من ممکن است شما علاقه ی زیادی به آن پیدا کنید.

آیا هفته بعد برای صحبت کردن زمان دارید؟

با احترام

{مخاطب. نام-مالک}

 

نمونه های از ایمیل پیگیری

از Breakthrough Email 

 چه اینکه یک مشتری احتمالی میزان تعهد شما را امتحان می کند، ایمیل را از دست داده و یا هنوز زمانی برای پاسخ پیدا نکرده است فرقی ندارد، با ارسال یک ایمیل پیگیری مناسب بین قطعی کردن فروش و یا از دست دادن مشتری تفاوت ایجاد کنید..

 

نمونه ۱۰: پیگیری سریع

{مخاطب.نام کوچک}

 

این پیام را برای پیگیری ایمیل خود ارسال می کنم. پیغامی ازهیچ یک از اعضای گروه شما به من نرسید. اگر مایل به صحبت هستید زمان مناسب در برنامه خود را به من اطلاع دهید.

اگر نه، چه کسی فرد مناسب برای صحبت است؟

با تشکر از کمک شما

{مخاطب.نام –مالک}

حتی اگر با مخاطب خاصی در ارتباط هستیم، آن فرد ممکن است انتخاب مناسب برای صحبت با شما نباشد. فرصت مناسبی برای ارتباط خود با فردی که می تواند رابطه را به جلو ببرد فراهم کنید.

 

 

نمونه ۱۱: پوشه خود را ببندید.

{مخاطب.نام کوچک}

این پیام را برای پیگیری ایمیل و پیغام صوتی خود می فرستم. ما در روند بستن پوشه های خود برای این ماه هستیم.

به طور معمول وقتی پیغامی از طرف فردی به ما نمی رسد به این معناست که فرد یا خیلی مشغول است و یا علاقه ای ندارد. اگر شما علاقه مند نیستید آیا مجازم تا پوشه ی شما را ببندم؟

اگر هنوز علاقه مند هستید، به عنوان قدم بعدی چه چیز را پیشنهاد می کنید؟

با تشکر از کمک شما

{مخاطب.نام-مالک}

 

نمونه ۱۲: به روز رسانی پیگیری

{مخاطب.نام کوچک}

این پیام را برای پیگیری گفتگوی قبلی خود ارسال می کنم. رئیس من خواسته تا حساب شما را به روز رسانی کنم. به او گفتم که حسابی از شما ندارم. مطمئن نیستم که این مکالمه نیاز به ادامه داشته باشد.

آیا به عنوان قدم بعدی پیشنهادی دارید؟

با تشکر

{مخاطب.نام-مالک}