آشنایی با 9 مزیت اصلی ایمیل مارکتینگ در افزایش سرنخ

 

 

1. از محرک ها برای افزایش نرخ باز کردن[1] استفاده کنید: زمانی که از محرک ها در تیتر خود استفاده می کنید نرخ باز شدن را تا 50% افزایش خواهید داد. "تحویل رایگان در صورت پرداخت 1000000 ریال یا بیشتر" و "دریافت یک iPod رایگان" مثال های خوبی از تیترهای محرک محور هستند.

بیشتر بخوانید:راهنمای گام به گام جهت خلق یک کمپین بازاریابی ایمیلی


2. کمتر از 3 نوع طرح تایپ[2] داشته باشید: هرچه ناهماهنگی کمتری در ایمیلتان باشد، تبدیل های بیشتری را تجربه خواهید کرد. ایمیلتان را با بیش از دو یا حداکثر سه نوع تایپ کم ارزش نکنید.
3. پیام اصلی و فراخوانی[3] را در بالای صفحه نگهدارید: اگر پیام فراخوانی اصلی شما در پائین صفحه قرار گیرد، 70% دریافت کنندگان آن را نخواهند دید. هر فراخوانی باید حداقل 3 بار در سراسر ایمیل تکرار شود.
 
 
4. ایمیل خود را در 500-650 پیکسل واید[4] حفظ کنید: اگر عریض تر از 650 پیکسل باشد، کاربران مجبور هستند تا به طور افقی کل پیام را بخوانند. این کار غیرقابل پذیرش است.
5. لوگوی خود را در سمت راست بالای ایمیل خود قرار دهید: در مطالعاتی که در مورد ردیابی چشم[5] انجام شد محققان دریافتند افراد به طور غریزی لوگو را در سمت راست بالای ایمیل جستجو می کنند، لوگوی خود را در سمت راست بالا قرار دهید تا مطمئن شوید که در دید قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: چرا باید از ایمیل مارکتینگ برای کسب و کار استفاده کنیم؟


6. تیترهای مجاب کننده بنویسید: یک تیتر خوب نباید بیش از 30 تا 50 کاراکتر داشته باشد. همچنین باید نشان دهنده حس اضطرار باشد، و به خواننده نشان دهد هنگامی که ایمیل را باز کردند باید انتظار چه چیزی را داشته باشند.
7. از پاسخ دهنده خودکار[6] برای opt-in استفاده کنید: برای زمانی که خوانندگانتان فراموش می کنند opt in کرده اند آماده باشید. پاسخ دهنده خودکاری تنظیم کنید که به افراد opt in آن ها در پایگاه داده ایمیلتان یادآوری می کند. پاسخ دهنده خودکار باید 1 روز، 5 روز و 10 روز پس از ثبت نام فروش ارسال گردد. هر ایمیل پاسخ دهنده خودکار باید شامل محتوای اضافی یا پاداش هایی برای تشویق خواننده برای ثبت نام باشد.
 
 
8. ایمیل ها را به صفحات فرود[7] پیوند دهید: صفحه فرود شما باید با ایمیل از نظر تیتر، رونوشت و محتوا مطابقت داشته باشد. ظاهر و احساس صفحه فرود هم باید با ایمیل تطبیق داشته باشد. و مطمئن شوید از ابزارهای ردیابی استفاده می کنید تا ببینید کدام ایمیل و صفحه فرود بهتر عمل کرده اند.
9. آزمون 5 ثانیه ای انجام دهید: یک نسخه از ایمیل را به دوست یا همکار تجاری ارسال کنید. آیا می توانند به سرعت بگویند فراخوان شما برای چیست؟ اگر چنین است، کارتان عالی است. اگر نه، به تلاش ادامه دهید.

بیشتر بخوانید: حقایقی جالب درباره ایمیل مارکتینگ که شما را شگفت زده خواهد کرد!!!


این روزها ابزارهای زیادی در اختیار بازاریاب است که می توانند توجه زیادی را جلب کنند. اما ابزارهای قابل اعتماد قدیمی را فراموش نکنید که هنوز می توانند به کسب بیشترین نتیجه از فعالیت های بازاریابی تان کمک کنند.



[1] Open rate

[2] Typeface

[3] Call-to-Action

[4] Pixels wide

[5] Eye tracking

[6] Auto-responder

[7] Landing page