6 دلیلی که شما باید از تصاویر متحرک(GIF) در خبرنامه های بعدیتان استفاده کنید :

 

 
تقریبا همه شما تصاویر متحرک GIF) Graphics Interchange Format) را در اینترنت دیده اید. احتمالا بیشتر آن ها هم انیمیشن های کوتاه و خنده دار بوده اند که این روز ها محبوب هستند.در سال 1987 تصاویر متحرک(GIF) معرفی شدند و به شدت در سراسر اینترنت توسعه یافتند.امروز قصد دارم در مورد چرایی و چگونگی استفاده از این تصاویر متحرک در خبرنامه هایتان صحبت کنم. در اولین قدم مایلم دلایلی را برای استفاده از آن ها بگویم، اما اگر شما فقط می خواهید یاد بگیرید چطور از آن استفاده کنید، کافیست به پایان این پست بروید. به عنوان مثال خبرنامه های بینظیری جهت الهام گرفتن و لینک هایی برای آموزش ساخت گیف وجود دارد.

1- حرکت داشتن جلب توجه می کند :
 
مطالعات بسیاری نشان می دهد که به وسیله حرکات جذب می شویم. حرکات، توجه انسان را خیلی سریعتر از عکس های ثابت جلب می کنند. به همین دلیل این یک ایده خوب برای جلب توجه سریع مشتریان در هنگام ورود به خبرنامه است.
 
2- مردم تا پایان آن را تماشا می کنند :

معمولا GIF ها کوتاه هستند. مردم انتظار کم تری برای تماشای آن ها میکشند و به همین دلیل به طور متوسط مشتاق تر به تماشای آن ها تا پایان هستند و نیاز به وقت گذاشتن ندارند. مردم عاشق داده ها و اطلاعات تصویری هستند زیرا راحت از آن استفاده می کنند.

3- GIF ها این روزها به شدت محبوب هستند :
 
چند سال قبل GIF به عنوان یک مدل جدید در اینترنت پدیدار شد. اولین GIF صرفا یک کار هنری بود، اما در مدت زمان کوتاهی تبدیل به  وسیله محبوب وسیعی در سرتا سر اینترنت گشت و خود را به عنوان یکی از شکل های مرسوم و رایج ارتباط در اینترنت ثابت کرد و مردم عاشقش شدند...بنابر این از اشکال مرسوم و محبوب استفاده کنید و با مشتریانتان به زبان خودشان صحبت کنید.
 
4- در رقابت ایستادگی کنید :
 
با وجود محبوبیت GIF، بسیاری از بازاریابان از آن ها در بازار ایمیلی استفاده نمی کنند. بنابرین هنوز فضا برای برجسته بودن وجود دارد.مردم از GIF در خبرنامه هایشان استفاده نکرده اند. بنابر این یک ایمیل با یک GIF دوست داشتنی خیلی بیشتر به چشم در مقایسه با رقیبان به چشم خواهد آمد.
 
5- GIF (نشان بده، نگو ) :
 
استفاده از GIF ها وقتی شما محصولات زیادی برای نمایش دارید به شدت آسان تر است. به جای ساخت یک گالری از تصاویر، شما می توانید همه چیز را در یک GIF نمایش دهید.این کار می تواند زمانیکه شما باید محصول پیچیده ای را توضیح دهید معجزه کند.حرکات به ما چیزهای زیادی در زمان کوتاه تری می گویند و این می تواند یکی از بهترین راه ها برای جلب نظر مستقیم مشتریان شما به یک CTA باشد.
 
6- بیشتر مشترکین ایمیل از GIF پشتیبانی می کنند :
 
بیشتر مخاطبین ایمیلی شما می توانند انیمیش های GIF را ببینند. تنها استثناها فقط Outlook 2007/2010 و Apple Mail 3.0 می باشد. در Outlook فقط فریم اول GIF شما نمایش داده خواهد شد. به همین جهت اطمینان حاصل کنید که آن فریم، کاملا معنی دار باشد.

 
تعدادی از خبرنامه های GIF دار برای تاثیر گذاری
و الهام بخشی بیشتر بر شما :

 
GIF در کسب و کار فشن و مد بسیار محبوب است زیرا کمک می کند تا خیلی از محصولات شبیه هم به روش جذاب تری نمایش داده شوند.

 
راه بامزه برای برقراری ارتباط

با محصولات USP
 

GIF یک مزیت ارتباطی بزرگ است

 
GIF کوچک برای محصول کوچک


 
واقعا آسان تر از چیزی است که تصور می کنید.
 
تلاش کنید تا از سرویس ها آنلاین www.gifpal.com یا www.gickr.com استفاده کنید و یا آن را خودتان در فوتوشاپ انجام دهید. در اینجا دو راهنمایی بزرگ در استفاده در CS4 و CS5 وجود دارد :

 
GIF یک فرصت است :
 
GIF ها موقت و کوتاه هستند و زمان زیادی از مردم نمی گیرند و به سختی می توان کسی را پیدا کرد که از GIF ها بدش بیاید. بنابر این از آن ها استفاده کنید. شما هرگز موجب آزار کسی نخواهید بود.
 
 
می باشد.