5 ایده برای متن Preheader که باعث افزایش اثربخشی ایمیل های شما می شود.

?Having trouble viewing this email"

"Click here to view it in a web browser 

بدون شک بیشتر از هزاران بار این عبارت را در ابتدای ایمیل هایی که برایتان ارسال می شود دیده اید، اگرچه شما نمی خواهید این اولین چیزی باشد که بعد از خط عنوان(Subject line) مخاطبین شما با آن مواجه شوند.

با ارسال حدود 93 بیلیون ایمیل بازاریابی ارسال شده در هر روز، نبرد برای جلب توجه در صندوق های ورودی(inbox) یک نبرد تمام عیار است. در حقیقت حدود 35 درصد از دریافت کنندگان ایمیل ها گزارش داده اند که ایمیل ها را تنها بر اساس Subject باز می کنند.

Real SimPle… یکی از مجلات مورد علاقه من است که برنامه پرزنت سفر خود را با ترکیب نوار عنوان و متن مذکور نتوانست به درستی معرفی کند.


با توجه به اطلاعاتی که در inbox من وجود دارد، هیچ دلیلی برای باز کردن این ایمیل ندارم. من حتی نمی توانم ببینم در صورت برنده شدن کجا خواهم رفت

هدر رفتن فضای Pre-header با عبارت

?Having trouble viewing this email"

 یک اشتباه خیلی بزرگ است.

فقط تکرار متن Subject line شما را به هر نقطه ای هدایت نمی کند. این ایمیل را ببینید، ترکیب متن Pre-header و Subject line از Road Runner Sprort من را متقاعد نمی کند تا ایمیل را باز کنم که البته مایه تاسف است. زیرا ایمیل هایش اغلب حاوی پیشنهادات و معاملات شخصی بر اساس خرید های گذشته من است.

متن Pre-header به شما اجازه می دهد تا به طور میانگین 50 تا 100 کاراکتر را در رابطه با Subject line برای متقاعد کردن کسی که ایمیل به دستش می رسد استفاده کنید.

بنابراین بهترین استفاده را از Pre-header ها کنید

در اینجا چند راه برای استفاده از حداکثر از فضای Pre-header برای بالا بردن نرخ باز شدن ایمیل ها و ارتباط با مخاطبین ذکر شده است.

 

مرور اجمالی محتوا :

 از Pre-header به عنوان یک خلاصه کلی یا مرور کلی از محتوای موجود در ایمیلتان استفاده کنید.

سرویس خبری NOVICA کار فوق العاده در Pre-header ایمیل های خود انجام داده که در تصویر زیر مشخص است. Subject line به من می گوید، یک فروش خیلی بزرگ در جریان است. اما من در متن Pre-header میبینیم که این فروش شامل جواهرات، لباس، لوازم جانبی و کیف های دستی(اشاره به 10 درصد تخفیف نیز مطلقا ضرری ندارد)


گسترش Subject line :

Subject line و متن Pre-header  را تبدیل به یک پیام منسجم کنید. فکر می کنم با اختصاص این فضای دو برابر برای متن خوانندگان شما بیشتر برای باز کردن ایمیل های شما ترغیب می شوند.

برای مثال در Priceline.com نوار موضوع و متن Pre-header به هم کمک می کنند تا به من بگویند یک معامله بزرگ در دسترس است و من می توانم تعدادی از امکانات این هتل را قبل از اینکه آن را رزرو کنم ببینم.

تیزرهای محرک :

آیا در ایمیل شما یک پیشنهاد ویژه وجود دارد؟ اجازه دهید مخاطبین شما در متن Pre-header بفهمند که بعد از باز شدن ایمیل چه چیزی در انتظارشان است.

در اینجا One Kings Lane به من در مورد تعداد معاملات در دسترس در ایمیل هایش و ساختار متن Pre-header  اطلاعاتی می دهد. 90 درصد تخفیف، 80 درصد تخفیف، باعث می شود من تعجب کنم و کنجکاو شوم چه معاملات دیگری در داخل ایمیل گنجانده شده است.

The Honest Company هم چنین کار زیبایی انجام داده است که مربوط به خرید نیست را به عنوان محرک در متن Pre-header قرار داده است.

پیام شخصی سازی شده :

نوار عنوان شخصی سازی شده، افزایش نرخ باز شدن و تبدیل ایمیل ها را نشان می دهد و معقول و منطقی خواهد بود اگر که متن Pre-header نیز شخصی سازی شود. استفاده از نام افراد در Pre-header باعث جلب توجه و اهمیت بیشتر می شود. مانند این ایمیل از Nextdoor که در زیر آمده است.

اما مانند همه شخصی سازی ها مطمئن شوید که تمام اطلاعات شخصی شما دقیق است و یا به این روش عمل کنید :

نام من PAMELA نیست و ایمیل های از طرف SiriusXM معمولا برای من اشتباه ارسال می شود.

سرگرم و درگیر کننده :

کاری متفاوت برای جلب توجه مخاطبین انجام دهید

یک جک بگویید که آن ها برای خواندن کامل  آن راهی جز باز کردن ایمیل نداشته باشند و مطمئن باشید که جواب خواهید گرفت. از اموجی ها برای حفاظت از متن ها و انتقال احساسات استفاده کنید، یا متن Pre-header مثل نمونه زیر نام و قسمتی از یک آهنگ محبوب را شامل شود.

 

PetcCareRX کارجالبی در ترکیب نوار موضوع و Pre-header انجام داده است. آن ها پیام ها را شخصی سازی کرده اند.(با نام سگ من Fenway) ...اجازه دهید در مورد 75 درصد تخفیف پیشنهادی در این شرکت بیشتر اطلاعات کسب کنم.

برای شما چه چیزی بهتر است؟؟

شما از کدام تکنیک ها در متن Pre-header های خود استفاده می کنید؟ آیا فرمولی ویژه برای افزایش نرخ باز شدن ایمیل هایتان دارید؟ در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید...

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 3 دوست

لیست نظرات

  • [95.10.5 ] انسیه اثنی عشری : مچکرم حرفه ای تر از همیشه بود مستفیذ شدیم. با آرزوی موفقیت روز افزون
  • [95.10.5 ] محمداسلام حسینی : سلام محمداسلام استم، از کابل افغانستان. سپاس گذارم ازمطالب مفید که به اشتراگ می گذارید. منتظر هم چون مطالب مفید وپرمحتوای شما هستم.
  • [95.10.5 ] ehsan talebkhah : جالب بود. مثال هایی به زبان فارسی هم بیان کنید خوبه چون معمولا تو ایران یکم متفاوته
    حتما قربان...در اولین فرصت

فعال است

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر