چطور با اطمینان از فیلترهای اسپم رد شویم؟

 

اجازه بدهید از شما چیزی بپرسم. تا به حال تجربه این را داشته اید که مقدار باز شدن ایمیل هایتان در شرایطی از 20 درصد به 5 درصد یا کم تر افت کند؟

ممکن است روزتان این طور شروع شود : شما بیدار می شوید، لپ تاپتان را روشن می کنید، ایمیل هایتان را باز می کنید، میلرلایت را فعال می کنید و برخی کارهای نهایی و خبرنامه هایی که طراحی شده را ارسال می کنید و از شدت هیجان دست هایتان را بهم می سایید و مشتاقانه منتظر باز شدن آن ها می شوید.

اما یک ثانیه صبر کنید...چرا بعد از یک ساعت نرخ باز شدن انقدر پایین است؟ شما تعجب می کنید و به خودتان می گویید، ممکن است من به اندازه کافی صبور نبوده ام و تصمیم میگیرید بیشتر صبر کنید...پس 3 ساعت دیگر، 5 ساعت دیگر منتظر می مانید و حاصل تنها 3 درصد نرخ باز شدن است.

راهی نیست...چطور ممکن است؟حتما باید چیزی غلط باشد

احتمالا وحشت خواهید کرد و  فورا با پشتیبان های حرفه ای ما تماس خواهید گرفت...البته ما شما را درک می کنیم.

چیز غیر متعارفی وجود ندارد...در 99 درصد موارد، این نرخ پایین به دلیل رفتن به پوشه Spam  یا Junk است.

در این مقاله قصد داریم روش ها و ابزارهایی را به شما آموزش بدهیم که شما را از به ثمر رسیدن نتیجه ی ارسال هایتان مطمئن کند.

 

1- ارسال خبرنامه از دامنه شخصی خودتان :

این بهترین راه برای ارسال ایمیل به دوستان یا همکاران است. شما می توانید از دامنه هایی مانند Gmail  یا Yahoo یا  Hotmail و ... استفاده کنید.

شما باید همیشه ارسال ایمیل ها را از دامنه شخصی خودتان انجام دهید.

حتما می پرسید چرا؟ زیرا میلرلایت از تامین کنندگان Mailbox خود مانند یاهو و جیمیل درباره لیست سفید IP Adress یا Domain سوال می کند.

اگر ارسال ایمیل گروهی را از دامنه دیگری انجام دهید، شما ریسک بزرگی کرده اید و ممکن است خبرنامه هایتان به مقصد نرسد و یا اتفاق بدتری برای آن بیفتد. بیان اینکه چه اتفاقی می تواند بیفتد خیلی ترسناک است.

هم چنین از گذاشتن نام های عجیب و غریب و غیر معلوم مانند 73ww7845qq@yourdomain.com بر دامنه هایتان اجتناب کنید. شفاف و قابل اعتماد باشید. نام هایی مانند newsletter@ , Support@ نام های مناسب تری هستند.

 

2- اعتبار بخشی به دامنه اتان :

بسیار عالی...حالا آماده ارسال شوید. اما نه..کمی صبر کنید. آیا چیزی رو فراموش نکنید؟ بله...اعتبار بخشی به دامنه تان...

این مفهوم چیست و چرا مهم است؟

 بسیار خوب...این یکی از راه های اعتبار بخشی به ایمیل های گروهی شماست. پس بلاگ ها خیلی مهم هستند. این امکان به شما اجازه می دهد، سرورهایمان را بپذیریم و ارسال ایمیل هایمان بیشتر از 50 درصد افزایش پیدا کند.

 

3- بررسی محتوای خبرنامه هایتان :

 ببخشید اگر درباره اینطور می گویم؛ اما فیلتر های اسپم شیطانی، همیشه مشغول بررسی محتواهای شما هستند. آنها هرگز نمی خوابند، آن ها هرگز نمی خورند و هر روز از روز قبل زشت تر می شوند. اگرچه، هیچ کلمه کلیدی جادویی برای بهبود دریافت ایمیل ها وجود ندارد، اما محدودیت قائل شدن، برای انتخاب کلمات ریسکی شانس فرود آمدن خبرنامه هایتان را در پوشه اسپم کاهش می دهد.

چند نکته :

1- فقط به سایت های مشروع با دامنه های معتبر و بدون لینک های وابسته لینک بزنید

2- خبرنامه هایتان را خیلی شلوغ و طولانی نکنید.

3- عکس ها و نوشته هایتان را به اندازه هم قرار دهید و تعادل را رعایت کنید. فیلترهای اسپم عکس ها را مانند فضای خالی میبینند، بنابر این، اگر شما فقط یک عکس تنها در خبرنامه ارسال کنید، آن ها شما را به عنوان یک ایمیل خالی به حساب میاورند و اسپم می شوید.

4- از علامت های تعجب با تکرار بالا استفاده نکنید !!!!!!!!!!!!!!!! (ممنوع)

5- از رنگ قرمز برای نوشته هایتان استفاده نکنید

6- مطمئن شوید با Caps-Lock روشن تایپ نمی کنید. در واقع به نظر می رسد شما در حال فریاد زدن هستید

7- از عبارات مشکوک مانند : " اینجا را کلیک کنید " ، " این فرصت را از دست ندهید " ، " این اسپم نیست "

 

4- هرگز از لیست های از قبل خریداری شده استفاده نکنید

من شرط می بندم شما وسوسه شده اید لیست مشتریان با پتانسیل بالای خودتان را به 100000 نفر برسانید. اگر این چنین است آن را از ذهن تان دور بریزید و در نقطه ای دور دفن کنید.

لیست های از قبل خریداری شده مانند تیک تاک بمب هاست. منتظر تخریب آبرو و اعتبارتان باشید. این لیست ها پر از آدرس های ایمیل تله و اسپم است. آنها فورا به وسیله ایمیل ها نا معتبر به تامین کنندگان Mailbox شما را لو می دهند.

مسیج های شما وارد پوشه Junk خواهند شد. اگرچه ممکن است اشتباه باشد، اما ممکن است شما به عنوان یک اسپمر شناخته شوید.

برای ارسال ایمیل به دیگران از میلرلایت استفاده کنید تا دریافت کنندگان ایمیل هایتان به عنوان مشتری، مشترک یا عضو کسب و کار یا کسیکه درخواست ویژه ای برای دریافت ایمیل های شما از طریق ثبت نام دارد و یا قبلا محصول یا خدمات شما در18 ماه گذشته خریده است، شناخته شده باشد.