7 راهنمایی در ایمیل مارکتینگ برای مخاطبان تلفن همراه

تمرکز در عنوان موضوع :

در نظر بگیرید عنوان مناسب برای موضوع مورد نظرتان چه اندازه ای دارد.اگر آن بیش از حد طولانی و یا بیش از حد کوتاه است،ممکن است موفق به جلب مردم برای باز کردن ایمیلتان نشوید.

مخاطبان خود را بدانید :

شما با آموختن در مورد مخاطبانتان می توانید آنها را بشناسید.در ابتدا کمی گنگ است.اما پس از آن که چند ایمیل تبلیغانی سازمان یافته ارسال کردید،قوه تجزیه و تحلیل شما قادر خواهد بود تصویر درستی از این که چه کسانی ایمیل های شما را دریافت می کنند و می خوانند،ترسیم کند.

توجه دقیق به طراحی :

صرف نظر از محتوای ایمیل،اگر خواندن آن سخت باشد و یا فرمت آن با گوشی های موبایل سازگار نباشد،مخاطبان خود را از دست خواهید داد. اگر شما در حال تهیه خبرنامه الکترونیکی می باشید، خدماتی مانند Mailchimp  شما را قادر می سازد، قالب هایی بسازید که هم بر روی  تلفن همراه وهم کامپیوتر های شخصی ،کار کند.

کلیک کردن را در نظر بگیرید :

وقتی شما از کامپیوتر استفاده می کنید،موس این امکان را به شما می دهد که به راحتی هر جا از صفحه را بدون مشکل کلیک کنید،اما در گوشی این امکان وجود ندارد،و صفحه کوچک آن مشکل ساز است.بهتر است نواحی از صفحه و یا دکمه هایی که می خواهید مخاطب بر روی آنها کلیک کند را به اندازه های مناسب و قابل کلیک در صفحه موبایل،و نیز با فاصله های مناسب از دیگر نقاط کلیکی طراحی کنید تا از کلیک های تصادفی جلوگیری شود.

به یاد داشته باشید که زمان بندی مهم است :

یکی از موضوعات نرمال در ارسال ایمیل گروهی و یا ایمیل تبلیغاتی به مخاطبان موبایل ، موضوع زمانبندی و سرعت ارسال ایمیل است.به طور کلی بهترین زمان برای ارسال ایمیل گروهی در بین روز های کاری سه شنبه تا پنج شنبه است و ترجیها بعد از ظهر.

چک کردن محتوا برای هرزنامه(spam) :

اگر ایمیل شما از لینک های زیادی پر شده،ممکن است توسط سرویس ارائه دهنده ایمیل،به عنوان اسپم علامت زده شود و یا فیلتر شود،یعنی مخاطب آن را نبیند.برای جلوگیری از این اتفاق از سرویس تست ایمیل های اسپمی email spam test  استفاده کنید

تعیین اهداف واقع بینانه :

در نظر داشته باشید که سرعت افزایش نرخ محبوبیت از طریق کلیک کردن ها معمولا پایین است.چون اصولا افراد نسبت به دریافت یک ایمیل تبلیغاتی ناشناس و جدید بی تفاوت هستند و گاهی سریعا اقدام به ایگنور کردن و یا پاک کردن آن می کنند.پس واقع بینانه،همیشه سرعت و نرخ کلیک (CTR) تبلیغات خود را پایین تر از آنچه انتظار دارید در نظر بگیرید