چرا ایمیل مارکتینگ یک روش تبلیغاتی ارزشمند است؟

 
 

پرده اول : 

در حال حاضر :
70 درصد مردم دنیا از موبایل های هوشمند استفاده می کنند.

پیش بینی ها تا سال 2020 :
90 درصد مردم دنیا از موبایل های هوشمند استفاده خواهند کرد.
80 درصد مشترکین جدید تلفن های همراه هوشمند از آسیا، خاور میانه و آفریقا خواهند بود

80 درصد ترافیک های اینترنتی از سوی تلفن های همراه هوشمند خواهد بود.

55 درصد ترافیک های اینترنتی از سوی ویدیوها خواهد بود.

6.1 بیلیون نفر از تلفن های همراه هوشمند استفاده خواهند کرد.

این اخبار را از پورتال خبری اریکسون برای شما نقل کردم. البته، کاملا محسوس و ملموس است. لطفا این چند جمله خبری را به خاطر بسپارید تا چیزی برایتان تعریف کنم :

دیروز وقتی از محل کارم به خانه بر می گشتم مترو خیلی شلوغ بود. داخل یکی از واگن ها شدم و اینترنت همراهم را روشن کردم و مشغول چک کردن اکانت های شبکه های اجتماعی و ایمیل هایم شدم. چند دقیقه که گذشت برای یک لحظه اطرافم را نگاه کردم و متوجه شدم تقریبا 90درصد کسانی که در واگن ما بودند سرشان داخل گوشی بود. از آنجایی که به شخصه به تبلیغات اهمیت ویژه ای داده و انواع تبلیغات را  مورد بررسی قرار می دهم ،مشغول بررسی اطراف شدم . کمی دقیق تر نگاه کردم. حضور دستگاه های هوشمند در کنار اینترنت همراه با پهنای باند مناسب که این روزها تقریبا در همه نقاط در دسترس است، دلیلی شد که خیلی از مسافران برای 8 ایستگاه هیچ گونه توجهی به تبلیغات محیطی را نکنند . تعدادی زیای بنر و پوستر تبلیغاتی به دلیل اینکه مسافران با دنیای دیجیتال درگیر شده بودند نادیده گرفته می شدند و حس کردم تبلیغات دیجیتال در حوزه شهری از تبلیغات محیطی به شکلی عجیبی پیشی گرفته است. اگر بگویم که رفته رفته تلفن های همراه هوشمند تبدیل به رسانه برتر شده اند اغراق نکرده ام.

پرده دوم :

55 درصد ایمیل ها از طریق تلفن های همراه هوشمند باز می شوند  

Marketingsherpa به نقل از اعلام کرده است که 55 درصد ایمیل های ارسالی توسط تلفن های همراه هوشمند باز می شود و پیش بینی کرده است این رقم تا سال 2018 به 80 درصد برسد.


اصلا فعلا بیایید پیش بینی ها را کنار بگذاریم و تا اینجا دو میزان درصدی بزرگ و مستندی را که داریم مد نظر قرار دهیم :
75 درصد مردم از گوشی های هوشمند استفاده می کنند...

55 درصد ایمیل ها از طریق گوشی های هوشمند باز می شوند... 

پرده سوم :

موسسه تحقیقات انفورماتیک Radicati  آمریکا، اعلام کرده است، به طور میانگین
روزانه 2.5 بیلیون ایمیل ارسال می شود 

 

به این اعداد توجه کنید :

75 درصد، 55 درصد و 2.5 بیلیون

 

اینجا است که می توان تاثیر دیجیتال مارکتینگ و البته، ایمیل مارکتینگ را می شود حس کرد و فهمید همه تعاریف و مزیت هایی که برای ایمیل مارکتینگ می شمارند، حقیقت دارد. یک مسیر تبلیغاتی مقرون به صرفه، فوق العاده هدفمند و بسیار تاثیر گذار...

فراموش نکنید دیجیتال مارکتینگ شاهراه تبلیغات عصر نوین است.

 

فکر می کنم نیاز به توضیحات بیشتر برای درک ارزش ایمیل مارکتینگ نباشد.

شما چطور فکر می کنید؟