بازاریابی ایمیلی همچنان مطمئن‌ترین کانال بازاریابی دیجیتال است(اینفوگرافیک)


بیشتر کارشناسان بازاریابی معتقدند که محتوا عنصر اصلی است درحالی‌که بقیه بر شبکه‌های اجتماعی و قدرت آن‌ها تأکید دارند. بازاریابان قدیمی هنوز از روش‌هایی مانند قرارها و تماس‌ها استفاده می‌کنند.
در واقع تمام فعالیت‌های بازاریابی باید همسوی با استراتژی محتوا باشد و حضور باید در تمام کانال‌ها با این دید باشد؛ کانال‌هایی مثل شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی. علی رغم گسترش بیش از پیش شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی همچنان مطمئن‌ترین کانال بازاریابی دیجیتال برای شرکت‌های B2B است.
در ادامه دلایلی آورده‌ایم که چرا باید تمرکز ویژه‌ای روی بازاریابی ایمیلی به‌عنوان مطمئن‌ترین کانال داشته باشید.
بازاریابی ایمیلی به‌طور میانگین نرخ بازگشت سرمایه (ROI) 4300 درصدی دارد.درآمدزایی از ایمیل در سال‌ ۲۰۱۴ نسبت به سال قبل تا ۲۰% افزایش را تجربه کرده است.۶۰% از بازاریابان باور دارند که بازاریابی ایمیلی بازگشت سرمایه مثبت ایجاد می‌کند.۴۰% از کاربران، سایت‌ها را از طریق ایمیل شناسایی می‌کنند.۶۴% از افراد، ایمیل‌ها را از طریق موبایل خود چک می‌کنند.اضافه کردن دکمه اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی به ایمیل‌ها نرخ کلیک (CTR) را تا ۱۵۰%افزایش می‌دهد.۵۶% در صد کسب‌وکارها برای افزایش یا ایجاد بازاریابی ایمیلی، در سال ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی ویژه کرده‌اند.