روند پیشرفت ایمیل مارکتینگ در سال 2018

با استفاده از ایمیل مارکتینگ می توانید به آسانی  از رقبای خود پیشی بگیرید این در حالی است که بتوانید روش های جدید را قبل از آن که رقبایتان به آن ها دسترسی پیدا کنند را در روش کار خود قرار دهید.

امروز می خواهیم فاکتورهای موثر در ایمیل مارکتینگ را از زبان افراد موفق، که در سال 2018 برای کسب و کارتان کارآمد است  را معرفی کنیم.

به طور خلاصه تکنولوژی موجود در ایمیل مارکتینگ به ما این فرصت را داده است تا بتوانیم در زمان های معین خبرنامه های مفیدی را به مشترکین خود ارسال کنیم.

حال نظر افرادی را که با  استفاده از ایمیل مارکتینگ پیشرفت کرده اند را برای شما بیان می کنیم

   

    Adam Q. Holden-Bache مدیر Indiemark

 

به نظر من آینده ی بازایابی با استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ بسیار شگفت انگیز خواهد بود. برای بهبود عملکرد بازاریابی، استفاده از نرم افزار و داده ها بسیار موثر است در این حین ایمیل مارکتینگ به دلیل ارسال اتوماتیک و شخصی سازی ایمیل ها می تواند جز موثرترین ابزار برای بهبود بازاریابی باشد.

با پیشرفت خصوصیات تعاملی و هوش مصنوعی استفاده از ایمیل، هم برای بازاریابی و هم برای مشترکین توصیه می شود.

 

  Jaymin Bhuptani مدیر عامل EmailMonks

تا زمانی که عناصر تعاملی همچون Menu، اسلایدر، Countdown و ویدئو ها وجود دارند و در اکثر مواقع کاربرد دارند gamification نیز در سال 2018 وجود خواهد داشت.

ایمیل مارکتینگ هم با این اوصاف روی هوش مصنوعی و ربات های اینترنتی برای افزایش استراتژی های بازاریابی سرمایه گذاری کرده است. با توجه به قوانین CAN-SPAM،  بازاریابانی که از ایمیل مارکتینگ استفاده می کنند باید از تمام قوانین آن پیروی کنند و صرف نظر از این که هدف آن ها فروش محصولشان است به مخاطبین خود ابتدا یک ایمیل معمولی ارسال کنند و در ارسال های بعدی ایمیل های مرتبط با کسب و کار خود را ارسال کنند

 

  Richard Pickett مدیر فنی MorphoTrust USA

 

یک روند رایج که من در تمام "محققان رسانه های اجتماعی" دیده ام، این است که آن ها برای برقراری ارتباط با مشتریان در رسانه های اجتماعی تلاش می کنند، تمام آن ها برای ارتباط با مشتریان خود و جذب آن ها از یک ابزار ویژه استفاده می کنند که آن ایمیل است. اگر توجه کرده باشید آن ها در فضا های مجازی از طریق انواع فرم های ثبت نام، از مشتریان خود درخواست ثبت ایمیلشان را دارند.

ایمیل دارای قدرتی است که همواره در برابر رسانه های اجتماعی قرار گرفته است.

هر ساله انواع نرم افزار ها در رسانه های اجتماعی تولید می شوند و بعد از مدتی عمر آن ها به دلیل به وجود آمدن نرم افزارهای جدید تر پایان می یابد اما ایمیل و هم چنین ایمیل مارکتینگ از گذشته تا به امروز هم چنان مورد استفاده اکثر مردم است. به نظر من قدرت و نفوذ ایمیل بسیار زیاد است.

  Clayton Maddox متخصص ایمیل مارکتینگ در NTS

به عقیده ی من یکی از بزرگ ترین روند های موثر در سال 2018 این است که بازاریابان ایمیل زمان بیشتری را برای بهبود روند کاری خود در اختیار خواهند داشت و می توانند زمان بیشتری را صرف ساخت و تولید ایمیل های اتوماتیک کنند. تکنیک Batch-and-blast  کم کم اثر خود را از دست می دهد بنابراین بازاریابان ایمیل فرصت بیشتر و بهتری را برای ایجاد ایمیل های اتوماتیک و سازنده خواهند داشت و می توانند در بین مشتریانشان تاثیر گذار تر از قبل باشند.

  David G Bradbury توسعه دهنده ی استراتژیک تجارت در Playable

 

سال 2018 سالی است که ایمیل هایی که حاوی ویدئو هستند سهم بزرگی را در میان بازایابان ایمیل به خود اختصاص خواهند داد. مطابق آمار در 24 ماه گذشته ایمیل هایی که حاوی ویدئو بودند نرخ باز شدن آن ها سیر صعودی داشته است. در سال 2018 هشتاد درصد از زمان مشتریان صرف بازدید ایمیل هایی که حاوی ویدئو هستند خواهد شد. بر همین اساس بهتر است بازاریابان ایمیل در ایمیل های ارسالی شان ویدئو قرار دهند تا توجه بیشتری از مشتریانشان را به خود جلب کنند.

نتیجه گیری

  • ابزارهای بازاریابی ایمیل پیشرفته تر می شوند و مخاطبان  بیشتری را جذب خواهند کرد.
  • شخصی سازی و گروه بندی ایمیل ها جزء ویژگی هایی است که هر نرم افزار ایمیل مارکتینگی باید داشته باشد.
  • ایمیل های خودکار درست کنید و ارسال آن ها را مطابق خواسته ی مشتریانتان تنظیم کنید.
  • محتوای مفید و مرتبط با کسب و کارتان ایجاد کنید و هرگز از سبک بازاریابی ایمیل خارج نشوید و ایمیل های خود را با  GIF، شمارش معکوس و فیلم جذاب تر کنید.
  • از بازاریابی ایمیل برای ایجاد نام تجاری و ارتباطات بلند مدت با مشتریان استفاده کنید، نه فقط فروش محصولات یا خدمات.

برنامه ی ایمیل مارکتینگ شما در سال جدید میلادی چگونه است؟ با ما نظرات خود را در میان بگذارید.