چگونه می توانم شروع به استفاده از میلرلایت کنم ؟

شما می توانید حساب کاربری خود را اینجا ایجاد کنید. سعی کنید ابتدا نسخه آزمایشی رایگان 30 روزه آن را امتحان کنید.

ابتدا از آپلود کردن لیست آدرس ایمیل های مشترکین آغاز می کنیم :

  1. تب مشترکین یا همان Subscriber که بالای صفحه در کادر سبز رنگ مشاهده می کنید را کلیک کرده وارد آن شوید.
  2. بر روی لینک "Add the first subscribers to your new group" کلیک کنید.
  3. شما می توانید لیست آدرس ایمیل های خود را از فایل هایی با فرمت (csv, xls, txt formats are allowed) ایمپورت کنید و یا آنها را به صورت دستی وارد کنید (add manually)

بدین صورت شما برای ایجاد اولین خبرنامه خود آماده هستید :

  1. بر روی تب ایمیل ها و یا Emails در کادر سبز رنگ کلیک کنید.
  2. بر روی گزینه Create your first Email کلیک کنید.
  3. فیلد های خواسته شده را پر کنید.
توجه داشته باشید که منظور از آدرس فیزیکی یا physical address آدرس فعلی شرکت شما است که ضروری نمی باشد. قسمت زبان یا language را نیز بر روی english تنظیم کنید.
      3. یکی از 3 روش ادیت و یا ایجاد خبرنامه را که تمایل دارید استفاده کنید.. برای توضیح بیشتر در مورد چگونگی کار با این 3 روش اینجا را کلیک کنید.
      4. در اینجا شما می توانید فیلم کوتاهی در مورد آموزش استفاده از روش  Drag and dropرا مشاهده کنید.
      5. اگر لیست آدرس های ایمیل شما از 10 مشترک بیشتر باشد شما باید ابتدا فرم زیر را به زبان انگلیسی پر کنید.
 
     6. بر روی لینک Start the campaign approval process کلیک کنید.
     7. موارد خواسته شده را پر کنید.

توجه داشته باشید که پس از کلیک کردن روی لینک Start the campaign approval process نحوه چگونگی پر کردن این فرم در سمت راست تصویر به صورت مثال برای شما آورده شده است.

     8. زمان کوتاهی صبر کنید تا میلرلایت فرم شما را مرور کرده و پیغام approval و یا disapproval را برای شما ارسال کند.
     9. و در آخر هنگامی که ایمیل تائید و یا همان approval میلرلایت را دریافت کردید به انتهای خبرنامه خود رفته و بر روی دکمه نارنجی رنگ send یا ارسال کلیک کنید.
    10. نکته مهم اینکه اگر به هر دلیل پیغام عدم تائید و یا disapproval را دریافت کردید، شما می توانید برای جستجوی دلیل آن با ما تماس بگیرید. اطلاعات تماس

    امیدواریم با استفاده از میلرلایت نتیجه مطلوبی کسب کنید.

    نویسنده : مهشید جز عباسچیان

    مشتریان ما

    بیشتر
    2
    تیر

    آیا گسترش رسانه های اجتماعی کارایی ایمیل مارکتینگ را از بین خواهد برد؟

    19
    خرداد

    چگونه افزایش نرخ لغو اشتراک را کنترل کنیم

    13
    خرداد

    6 نکته مهم که در مورد موضوع ایمیل باید بدانید