چگونه می توانم لیست مشترکین خود را بخش بندی کرده و از آن استفاده کنم ؟ (segment)

فوق العاده آسان است اما ابتدااجازه دهید بررسی کنیم که چرا ممکن است شما به بخش بندی لیست مشترکین نیاز پیدا کنید.

یک بخش زیر مجموعه ای از فهرست آدرس ایمیل های شما است. به طور مثال اگر شما بخواهید خبرنامه ای را فقط به مشترکینی که از فیس بوک استفاده می کنند ارسال کنید، بخش بندی می تواند کمک بسیار خوبی باشد.

در اینجا یک دستورالعمل دقیق برای انجام این کار است :

    1. وارد هر یک از گروه های مشترکین خود شده و تب "Add new segment"   کلیک کنید.
 
   
 
    2. در مرحله بعد شما باید قوانینی را برای بخش مورد نظر خود تعیین کنید.
 
  
 

     در این مثال ما نام custom field مربوط به شبکه های اجتماعی را انتخاب کرده و ارزش آن را برابر با فیس بوک قرار می دهیم

     شما می توانید بر اساس نیاز خود custom field مورد نظر خود و ارزش آن را انتخاب کنید.

    3. بعد از کلیک بر روی دکمه "Refresh" شما می توانید تعداد ایمیل های مطابق با قانونی که نوشتید را مشاهده کنید.

        همچنین نیازی نیست که هر بار بخش بندی های خود را به روز رسانی کنید این کار به طور خودکار قبل از ارسال هر خبرنامه انجام می شود.

  

نویسنده : مهشید جز عباسچیان

مشتریان ما

بیشتر
27
اسفند

عادت هایی که انجام آن ها، ایمیل مارکتینگ را به شکست می انجامد

19
فروردین

6 روش موثر در فروش

6
اسفند

ایجاد سرنخ و فروش بیشتر با ایمیل مارکتینگ