کمپین های خود را با گوگل آنالیتیک بررسی کنید

اگرچه میلرلایت مروری دقیق بر روی نرخ های کلیک و باز شدن خبرنامه های ارسال شده دارد اما گاهی مشتریان نیاز به پیگیری خبرنامه های خود از طریق گوگل آنالیتیک دارند. برای این کار شما تنها نیاز به یک حساب کاریری فعال در گوگل آنالیتیک دارید.

در میلرلایت یک گزینه در آخر کار قبل از ارسال خبرنامه وجود دارد که با تیک زدن آن می توانید از گوگل آنالیتیک استفاده کنید.

نویسنده : مهشید جز عباسچیان

مشتریان ما

بیشتر
2
تیر

آیا گسترش رسانه های اجتماعی کارایی ایمیل مارکتینگ را از بین خواهد برد؟

19
خرداد

چگونه افزایش نرخ لغو اشتراک را کنترل کنیم

13
خرداد

6 نکته مهم که در مورد موضوع ایمیل باید بدانید