کمپین های خود را با گوگل آنالیتیک بررسی کنید

اگرچه میلرلایت مروری دقیق بر روی نرخ های کلیک و باز شدن خبرنامه های ارسال شده دارد اما گاهی مشتریان نیاز به پیگیری خبرنامه های خود از طریق گوگل آنالیتیک دارند. برای این کار شما تنها نیاز به یک حساب کاریری فعال در گوگل آنالیتیک دارید.

در میلرلایت یک گزینه در آخر کار قبل از ارسال خبرنامه وجود دارد که با تیک زدن آن می توانید از گوگل آنالیتیک استفاده کنید.

نویسنده : مهشید جز عباسچیان

مشتریان ما

بیشتر
27
اسفند

عادت هایی که انجام آن ها، ایمیل مارکتینگ را به شکست می انجامد

19
فروردین

6 روش موثر در فروش

6
اسفند

ایجاد سرنخ و فروش بیشتر با ایمیل مارکتینگ