مقالات ایمیل مارکتیگ

  • چطور با اطمینان از فیلترهای اسپم رد شویم؟

     

    اجازه بدهید از شما چیزی بپرسم. تا به حال تجربه این را داشته اید که مقدار باز شدن ایمیل هایتان در شرایطی از 20 درصد به 5 درصد یا کم تر افت کند؟

    ممکن است روزتان این طور شروع شود : شما بیدار می شوید، لپ تاپتان را روشن می کنید، ایمیل هایتان را باز می کنید، میلرلایت را فعال می کنید و برخی کارهای نهایی و خبرنامه هایی که طراحی شده را ارسال می کنید و از شدت هیجان دست هایتان را بهم می سایید و مشتاقانه منتظر باز شدن آن ها می شوید.

    اما یک ثانیه صبر کنید...چرا بعد از یک ساعت نرخ باز شدن انقدر پایین است؟ شما تعجب می کنید و به خودتان می گویید، ممکن است من به اندازه کافی صبور نبوده ام و تصمیم میگیرید بیشتر صبر کنید...پس 3 ساعت دیگر، 5 ساعت دیگر منتظر می مانید و حاصل تنها 3 درصد نرخ باز شدن است.

    راهی نیست...چطور ممکن است؟حتما باید چیزی غلط باشد

    احتمالا وحشت خواهید کرد و  فورا با پشتیبان های حرفه ای ما تماس خواهید گرفت...البته ما شما را درک می کنیم.

    چیز غیر متعارفی وجود ندارد...در 99 درصد موارد، این نرخ پایین به دلیل رفتن به پوشه Spam  یا Junk است.

    در این مقاله قصد داریم روش ها و ابزارهایی را به شما آموزش بدهیم که شما را از به ثمر رسیدن نتیجه ی ارسال هایتان مطمئن کند.

     

    1- ارسال خبرنامه از دامنه شخصی خودتان :

    این بهترین راه برای ارسال ایمیل به دوستان یا همکاران است. شما می توانید از دامنه هایی مانند Gmail  یا Yahoo یا  Hotmail و ... استفاده کنید.

    شما باید همیشه ارسال ایمیل ها را از دامنه شخصی خودتان انجام دهید.

    حتما می پرسید چرا؟ زیرا میلرلایت از تامین کنندگان Mailbox خود مانند یاهو و جیمیل درباره لیست سفید IP Adress یا Domain سوال می کند.

    اگر ارسال ایمیل گروهی را از دامنه دیگری انجام دهید، شما ریسک بزرگی کرده اید و ممکن است خبرنامه هایتان به مقصد نرسد و یا اتفاق بدتری برای آن بیفتد. بیان اینکه چه اتفاقی می تواند بیفتد خیلی ترسناک است.

    هم چنین از گذاشتن نام های عجیب و غریب و غیر معلوم مانند 73ww7845qq@yourdomain.com بر دامنه هایتان اجتناب کنید. شفاف و قابل اعتماد باشید. نام هایی مانند newsletter@ , Support@ نام های مناسب تری هستند.

     

    2- اعتبار بخشی به دامنه اتان :

    بسیار عالی...حالا آماده ارسال شوید. اما نه..کمی صبر کنید. آیا چیزی رو فراموش نکنید؟ بله...اعتبار بخشی به دامنه تان...

    این مفهوم چیست و چرا مهم است؟

     بسیار خوب...این یکی از راه های اعتبار بخشی به ایمیل های گروهی شماست. پس بلاگ ها خیلی مهم هستند. این امکان به شما اجازه می دهد، سرورهایمان را بپذیریم و ارسال ایمیل هایمان بیشتر از 50 درصد افزایش پیدا کند.

     

    3- بررسی محتوای خبرنامه هایتان :

     ببخشید اگر درباره اینطور می گویم؛ اما فیلتر های اسپم شیطانی، همیشه مشغول بررسی محتواهای شما هستند. آنها هرگز نمی خوابند، آن ها هرگز نمی خورند و هر روز از روز قبل زشت تر می شوند. اگرچه، هیچ کلمه کلیدی جادویی برای بهبود دریافت ایمیل ها وجود ندارد، اما محدودیت قائل شدن، برای انتخاب کلمات ریسکی شانس فرود آمدن خبرنامه هایتان را در پوشه اسپم کاهش می دهد.

    چند نکته :

    1- فقط به سایت های مشروع با دامنه های معتبر و بدون لینک های وابسته لینک بزنید

    2- خبرنامه هایتان را خیلی شلوغ و طولانی نکنید.

    3- عکس ها و نوشته هایتان را به اندازه هم قرار دهید و تعادل را رعایت کنید. فیلترهای اسپم عکس ها را مانند فضای خالی میبینند، بنابر این، اگر شما فقط یک عکس تنها در خبرنامه ارسال کنید، آن ها شما را به عنوان یک ایمیل خالی به حساب میاورند و اسپم می شوید.

    4- از علامت های تعجب با تکرار بالا استفاده نکنید !!!!!!!!!!!!!!!! (ممنوع)

    5- از رنگ قرمز برای نوشته هایتان استفاده نکنید

    6- مطمئن شوید با Caps-Lock روشن تایپ نمی کنید. در واقع به نظر می رسد شما در حال فریاد زدن هستید

    7- از عبارات مشکوک مانند : " اینجا را کلیک کنید " ، " این فرصت را از دست ندهید " ، " این اسپم نیست "

     

    4- هرگز از لیست های از قبل خریداری شده استفاده نکنید

    من شرط می بندم شما وسوسه شده اید لیست مشتریان با پتانسیل بالای خودتان را به 100000 نفر برسانید. اگر این چنین است آن را از ذهن تان دور بریزید و در نقطه ای دور دفن کنید.

    لیست های از قبل خریداری شده مانند تیک تاک بمب هاست. منتظر تخریب آبرو و اعتبارتان باشید. این لیست ها پر از آدرس های ایمیل تله و اسپم است. آنها فورا به وسیله ایمیل ها نا معتبر به تامین کنندگان Mailbox شما را لو می دهند.

    مسیج های شما وارد پوشه Junk خواهند شد. اگرچه ممکن است اشتباه باشد، اما ممکن است شما به عنوان یک اسپمر شناخته شوید.

    برای ارسال ایمیل به دیگران از میلرلایت استفاده کنید تا دریافت کنندگان ایمیل هایتان به عنوان مشتری، مشترک یا عضو کسب و کار یا کسیکه درخواست ویژه ای برای دریافت ایمیل های شما از طریق ثبت نام دارد و یا قبلا محصول یا خدمات شما در18 ماه گذشته خریده است، شناخته شده باشد.

     

  • 25 نکته مهم در مورد ایمیل مارکتینگ (اینفوگرافی)

    ایمیل مارکتینک یکی از بهترین روش ها برای بازاریابی و تبلیغات در دنیای امروز استاز طریق ایمیل مارکتینگ می توانید فرآیند تولید سرنخ های بازاریابی و فروش را به بهترینشکل رهبری کنید و سیستم مدیریت سرنخ ها را راه اندازی نمایید. در اینحا ما 25 نکته مهماز ایمیل مارکتینگ را به شما معرفی خواهیم کرد. این نکات می تواند در همه کسب و کارهاصنایع و شرکت ها بهترین کارایی برای سیستم بازاریابی و فروش داشته باشد

  • پائین آمدن نرخ اسپم یا بالا رفتن نرخ باز شدن ایمیل

    تحقیقات نشان می دهد مشتریان ایمیل مارکتینگ اکثر توجه خود را روی نرخ اسپم و بانس مشتریان خود می گذارند که اگر پائین باشند احساس آرامش و رضایت از ایمیل مارکتینگ خود دارند زیرا تنها نکته مهم برای  بازاریابان این است که سیستم ارسال ایمیلشان از قوانین تبعیت کند بنابراین به کیفیت لیست ایمیل ها و این که چه کسانی چه ایمیل هایی را باز می کنند و دیگر نکات توجه زیادی نمی شود. اینکه اسپم شما پائین باشد نکته ی بسیار بسیار مهمی است و اصولا نرخ اسپم پائین نشانه سلامت ایمیل مارکتینگ شماست اما نشانه موفقیت آن نیست. ایمیل مارکتینگ زمانی موفق است که در کنار اسپم پائین، نرخ باز شدن ایمیل هایش بالای 20  درصد و نرخ کلیک ایمیل ها یک سوم نرخ باز شدن آن ها باشد. در این مقاله تاکید ما بر نکات کلیدی و ساده ای است که به شما کمک می کنند نرخ باز شدن ایمیل هایتان را به طرز چشم گیری بالا رود. شاید بارها این نکات را مطالعه کرده باشید اما آنقدر تاثیرگذار هستند که شاید حتی ده مرتبه تکرار و مطالعه آنها نیاز است، به نکات زیر دقت کنید نکاتی که می دانم بارها خوانده اید اما بدانید هنوز هم خیلی ها حتی به یک مورد آن عمل نمی کنند، پس اگر در کمپین های خود تنها به یک الی دو مورد از نکات کلیدی عمل شود چندین قدم از رقبای خود جلو تر خواهید رفت:

    در ایمیل ارسالی تان در مورد کل مشتریان و یا کل لیست تان صحبت نکنید و در آن فقط نام دریافت کننده ایمیل را مورد خطاب قراردهید. با این کار مخاطب شما ترقیب به باز کردن ایمیل شما می شود.)این همان شخصی سازی ایمیل با استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ می باشد که در مقالات  قبل مفصل راجع به آن صحبت شده است(

     

    1- برای وقت مشتری خود ارزش قائل شوید و از گزافه گویی در ایمیلتان خودداری کنید و توضیحات کلی را  در آن قرار دهید.

     

    2- سعی کنید ایمیلتان برای مشتریانتان سودمند باشد، طوری نباشد که فقط نفع شما در آن مطرح باشد،  بهتر است ایمیلتان به گونه ایی باشد که مشتری شما احساس کند دوست او هستید نه یک بازاریاب اینترنتی.

     

    3- در ایمیل خود برای جلب اعتماد مشتریانتان، نام حقیقی و آدرس خود را قرار دهید. اعتماد مشتری از ارکان مهم ایمیل مارکتینگ به شمار می رود

     

    4- طریقه ی اشتراک گذاشتن ایمیلتان را به مشتریان خود یاد دهید تا کسانی که در این زمینه اطلاعات  زیادی ندارند بتوانند ایمیل شما را به دوستان و آشنایان خود ارسال کنند، با این کار سرنخ های شما بیشتر خواهند شد

     

    5- در ایمیل ارسالی تان وعده هایی دهید که می توانید آن ها را عملی کنید، تنها در این صورت است که  اعتماد مشتریانتان به شما زیاد می شود

     

    6- سعی کنید از Call-to-Action ها در ایمیل های خود استفاده کنید به طور مثال ساده ترین CTA ها "مشاهده وب سایت" و یا "دریافت فایل pdf ... " و یا "اشتراک رایگان ..." می باشند

     

    7- با استفاده از پنل ایمیل خود، در زمینه کسب و کارتان آموزش هایی را به طور خلاصه و رایگان در اختیار  مشتری قرار دهید، مداوم فقط تبلیغات خود را برای مشتری ارسال نکنید.

     

    8- خط موضوع یا subject line جز بخش های مهم یک ایمیل تبلیعاتی می باشد.  باید برای انتخاب موضوع وقت صرف کنید و از جمله بندی هایی استفاده کنید که مشتری را تشویق به بازکردن ایمیل شما کند. خودتان را جای مشتری بگذارید، ایمیل های رقبای خود و در کل هر ایمیلی که خودتان راغب به باز کردن آن می شوید را نگاهی بیندازید، ببینید از چه مدل جمله بندی برای موضوعات خود استفاده می کنند. بعد از آن برای یک خبرنامه دو مدل موضوع انتخاب کنید، بار اول خبرنامه را با موضوع مدل اول به 5 نفر ارسال کنید و مجددا همان خبرنامه را با موضوع مدل دوم به همان 5 نفر ارسال کنید. با مقایسه نتایج این دو ارسال که می توانید در پنل ایمیل مارکتینگ خود مشاهده کنید،  موضوع پرطرف دار تر را پیدا خواهید کرد.

     

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز هشتم)

         
     

        به صورت دستی اقدام کنید
     
    لطفا توجه کنید این یک اخطار جدی است، خرید ایمیل، جمع آوری ایمیل از طریق ابزارهای نرم افزار را فراموش کنید، این ها نتیجه ای برای شما در بر نخواهد داشت جزء هزینه و بدنامی نام کسب و کار شما 
    برگه های نمایشگاه های که شرکت کرده اید، فاکتور، اطلاعات تماسی که کارکنان بخش فروش در اختیار دارند، ایمیل های که به شیوه های مختلف از مشتریان خود گرفته اید و ... به صورت دستی این ها را وارد یک فایل اکسل کرده و مرتب سازی نمایید. با یک گشت و گذار ساده بین مستندات و اطلاعات شرکت تان به عدد مناسبی از ایمیل ها خواهید رسید.
     
    در مرحله بعد فرم های را آماده کرده و در اختیار نقاط تماس شرکت قرار دهید، منشی، کارمندان فروش، بخش حسابداری و از آنها بخواهید که اطلاعات کسانی را که تماس می گیرند را در این فرم ها یاداشت کنند.
    ممکن است این شیوه به نظر سخت بیاید اما قطعا کارآمد خواهد بود. یک گام بهتر از هیچ گام است. پس اولین قدم را اینگونه برای تکمیل لیست ایمیل ها خود بردارد. 
     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • چرا تبلیغات اینترنتی با ایمیل مارکتینگ ارتباط مستقیم و مناسبی دارد؟

    اگر به تازگی جذب تبلیغات آنلاین شده اید، باید سرعت فعالیت خود در این زمینه را افزایش دهید، هزینه ای که سالانه صرف تبلیغات آنلاین می شود به سرعت در حال رشد است.

    مطالعات نشان می دهد این نوع از تبلیغات از نوع چاپی و کاغذی خود نیز پیشی گرفته اند. اگر هنوز با این جنس از تبلیغات آشنایی ندارید و یا تصورتان این است که هزینه خود را به هدر می دهید به این سوالات فکر کنید. آیا شما دقیقا می دانید کدام یک از تبلیغات کاغذی شما، بیشترین سرنخ را برای شما ایجاد کرده است؟ آیا دقیقا می دانید هربار چه تعداد از فلان تبلیغات شما چاپ شده است؟ کجا چاپ و پخش شده است؟ هر یک از تبلیغات شما چه زمانی و دقیقا چه تعداد مشتری را به لیست مشتریان شما اضافه کرده است؟ از کدام شهر ها مشتیان بیشتری دارید؟ کدام رنج سنی بیشتر شما و کسب و کارتان را دنبال می کنند؟ بهتر است کمی تامل کنید. شما با این روش ها داده های به درد بخور کمتری دارید که نمی توانند در بهبود تبلیغات شما یک خط مشخص به شما نشان دهند. اما بزرگ ترین مشکل بازاریابانی که تبلیغات آنلاین را به نوع سنتی آن ترجیح می دهند نیز همین موضوع است، آنها تنها از نداشتن داده مفید به داشتن داده های زیاد روی می آورند و اکثرا نمی دادند چگونه از این اطلاعات ارزشمند استفاده کنند

    ابزارهای مختلفی برای بهبود تبلیغات در بستر اینترنت فراهم شده است، بنرهای تبلیغاتی در سایت های پر بیننده، صفحات شبکه های اجتماعی،ایمیل مارکتینگ، فرم های اشتراک، بهینه سازی برای موتورهای جستجو  و ..... در این بین ایمیل مارکتینگ که یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی می باشد می تواند در سریعترین زمان ممکن پتانسیل تبلیغات اینترنتی شما را افزایش دهد.

    چرا این اتفاق میفتد؟

    - مشتریان فعال خود را راحت تر پیدا خواهید کرد.

    ایمیل مارکتینگ به شما این امکان را می دهد تا بفهمید کدام مشتری بیشتر با تبلیغات شما در ارتباط است و کدام محصول یا خدماتتان را دنبال می کند

    - ترافیک سایت خود را به سرعت بالا خواهید برد

    شما می توانید تنها با یک ایمیل کاربران زیادی را روانه وب سایت خود کنید. پس به جای تبلیغ دهان به دهان، ایمیل های شما به دیگران فوروارد خواهد شد. آیا می دانید روزانه چه تعداد ایمیل تبلیغاتی ارسال می شود؟

    جواب : 294 billion یا 294 میلیارد

    - انعطاف پذیری تبلیغات شما بالا می رود.

    با ایمیل مارکتینگ تنها با چند کلیک می توانید داده های به دست آمده را مشاهده کنید و یا یک کمپین تبلیغاتی را متوقف کنید، استراتژی خود را تغییر دهید و دوباره تبلیغات را راه بیندازید. بدون آنکه بخواهید با کسانی برای این تغییرات در تماس باشید و چند روزی را معطل شوید.

    - هزینه تبلیغات شما به نسبت گذشته تقریبا صفر ریال می شود

    هزینه تبلیغات شما خلاصه خواهد شد در خرید یک پنل ایمیل مارکتینگ.

    لیست ایمیل را که از مشتریان خود جمع آوری می کنید، پنل ایمیل نیز دست خودتان است و نیازی به بازاریاب و نفر دومی نمی باشد. بسترهای دیگر تبلیغات آنلاین که می توان از طریق ایمیل به آن ها راه پیدا کرد مانند شبکه های اجتماعی نیز هزینه عضویت در آنها صفر می باشد. در سبکه های عضو شوید صفحات خود را بسازید و لینک آن ها را در انتهای ایمیل های تبلیغاتی خود قرار دهید.

    به نظر شما این روزها مردم سروکارشان بیشتر با پیج های اینستاگرام، فیس بوک، تلگرام و .... است یا روزنامه و تلویزیون و نشریات ؟؟؟؟

    - تعداد دنبال کنندگان شما چندین برابر خواهد شد

    اینترنت محبوب ترین فضایی است که کاربران روزانه زمان زیادی را صرف آن می کنند.

    - تلفن های همراه همه جا هستند

    امروزه تلفن های همراه هوشمند عضوی از خانواده شده اند. حداقل برای دریافت ایمیل همان کاری را که یک کامپیوتر شخصی انجام می دهد گوشی ها نیز برای ما انجام می دهند.

    چطور این اتفاق میفتد؟

    - پنل ایمیل مارکتینگ

    ارسال ایمیل گروهی با استفاده از انواع پنل های ایمیل مارکتینگ امکان پذیر می باشد. شما به سادگی می توانید ایمیل های مشتریانتان را وارد پنل ایمیل خود کنید، کمپین تبلیغاتی را با ابزارک هایی که پنل ایمیل در اختیارتان قرار داده است به سادگی طراحی کنید و آن را برای هر گروه دلخواهی از مشتریان خود ارسال کنید و منتظر نتایج آن بمانید.

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز هفتم)

         
        در ایمیل ها چه چیزی می خواهید بگویید
     
    70 درصد آموزش یا محتوای رایگان و 30 درصد معرفی محصول، این اصل را در نظر داشته باشید و براساس این اصل تمام موضوعاتی که به نظرتان می رسد را روی یک کاغذ یاداشت کنید:
    • مقالات آموزش در حوزه کاری خودتان
    • تجربه موفق مشتریان و تاثیرات مثبت محصولات و خدمات شما
    • قرعه کشی
    • معرفی محصولات جدید
    زمانبدی حدودی خبرنامه ارسالی و توان خود را برای تولید مطالب در نظر بگیرید، دقت کنید که اگر خبرنامه شما جذاب و شامل اطلاعات مفید نباشد بعد از چند بار ارسال توسط مشترکین شما دیگر باز نخواهد شد.
    پس مطمئن شوید که چیز ارزشمند و جذابی را برای مشترکین خود می خواهید ارسال کنید.
    مثلا اگر شما یک آژانس مسافرتی هستید می توانید هفته ای یکی از هتل که در تورها استفاده می کنید را معرفی کنید و یا اگر یک شرکت دکوراسیون هستید هفتگی تصاویری از پروژه های خود را برای مشترکین خود ارسال کنید.
    بیشتر فکر کنید قطعا شما ایده های خلاقانه تری برای محتوای ایمیل های خود داشته باشید.
    در مسیر تدوین محتوای ایمیل های سعی کنید به سوالات زیر با صداقت و تدبیر جواب دهید:
    • چرا باید مشترکین دوست داشته باشند مطالب شما را دریافت کنند؟
    • چه اطلاعاتی می تواند برای مشترکین من مفید باشد ؟
    • چه هدفی را شما در ایمیل های ارسال دنبال می کنید؟
    پاسخ واقع بینانه به این سوالات مسیر شما را در مورد چگونگی طراحی محتوای ایمیل ها منطقی تر خواهد کرد.
     
     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز ششم)

       
        ساختار لیست خود را مشخص کنید

     
    خوب تبریک می گویم، شما اولین گام را انجام دادید. 
    اولین مساله این است که شما ساختار لیست خود را از نظر گروه بندی و فیلدهای هر شخص مشخص نمایید. این مساله دقیقا به نوع کسب و کار شما و نیازمندیهای شما بر می گردد. مثلا شما می توانید موضوعات مختلف برای گروه بندی لیست خود داشته باشید، مشتریان، نمایشگاه 1، اعضای خبرنامه وب سایت و ....
    و از طرف دیگر تصمیم گیری در مورد اینکه چه اطلاعاتی برای هر شخص می خواهید در لیست خود ذخیره نمایید. مثلا عنوان(آقای یا خانم)، نام، نام خانوادگی، اسم شرکت، شماره تلفن و ...
    مشخص کردن این اطلاعات به دو دلیل مهم می باشد، اول اینکه شما با این اطلاعات می توانید ایمیل های ارسالی خود را شخصی سازی کنید، شخصی سازی ایمیل های به میزان قابل توجه نرخ باز شدن ایمیل ها را افزایش می دهد و دوم اینکه شما می توانید براساس گزارشات نرم افزار ایمیل مارکتینگ، اکسپورتی از اطلاعات را گرفته و در اختیار تیم فروش خود قرار دهید به عنوان مثلا فرض کنید در ایمیل ارسال خود محصول جدی را معرفی نموده‌اید شما می توانید لیست افرادی که روی محصول جدید شما در متن ایمیل ها کلیک کرده اند را اکسپورت کرده و در اختیار تیم فروش خود قرار دهید، وجود نام، نام خانوادگی و شماره تلفن در این لیست به کارمندان فروش شما برای تماس با این افراد ضرور می باشد.
     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز پنجم)

       
    اولین گام: انتخاب نرم افزار ایمیل مارکتینگ  

    ابزار ما برای اجرای ایمیل مارکتینگ چیست؟ آیا با جیمیل یا یاهو می
     
    شود ایمیل مارکتینگ انجام داد؟ یا مثلا گروه های یاهو؟ آهان با این نرم
     
    افزارهای ویندوزی که قابلیت ارسال ایمیل را دارند، با آنها که حتما می
     
    شود؟ شما برای شروع ایمیل مارکتینگ نیاز دارید که یک نرم افزار ایمیل
     
    مارکتینگ حرفه ای خریداری کنید
     
    به عنوام مثال نرم افزار MailChimp یکی از نرم افزارهای این حوزه 3.5
     
    میلیون مشتری دارد که در ماه بیش از 4 میلیارد از طریق این نرم افزار
     
    ارسال می کنند.
     
    سوال اینجاست اصلا چرا ما باید برای شروع کار یک نرم افزار ایمیل
     
    مارکتینگ باید خریداری کنیم؟
     
    این نرم افزارهای کارهای زیادی را برای شما انجام می دهند که هر
     
    کدام آنها برای اجرای فرایندهای ایمیل مارکتینگ شما نیاز است مثلا :
     
    • زیرساخت های فنی پیچیده ای دارند که احتمال اسپم شدن ایمیل
     
    های ارسال شما را کمتر می کنند
     
    • از سرعت ارسال بالای برخوردار هستند مثلا از طریق این نرم افزارهای
     
    شما می توانید 50.000 ایمیل را در کمتر از 1 دقیقه ارسال کنید
     
    • به شما امکان شخصی سازی ایمیل ها را می دهند
     
    • فرم اشتراک را در اختیار شما قرار می دهند تا از طریق آن لیست خود
     
    را جمع آوری کنید
     
    • به شما سابقه کاملی از ایمیل های ارسالی به یک شخص را ارائه
     
    می دهند

    • عملیات سالم نگهداری لیست ایمیل  را به صورت مرتب برای شما
     
    انجام می دهند
     
    • و از همه مهمتر اینکه به شما گزارشات کاملی از ایمیل های ارسالی
     
    را ارائه می کنند، چند نفر ایمیل شما را باز کرده، چند نفر اسپم کرده،
     
    چند نفر روی لینک ها شما کلیک کرده، چه کسانی رو یک لینک خاص
     
    کلیک کرده اند و ....
     
    همه این امکانات، ضرورت های شما برای اجرای یک فرایند ایمیل
     
    مارکتینگ مناسب است. 

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز چهارم)

        اصلی که نباید فراموش کنیم:
    احترام به مخاطبین  

    ایمیل مارکتینگ به معنای ارسال ایمیل به هر لیست ایمیل ی که ما پیدا می کنیم یا می خریم نیست، اولین اصل در ایمیل مارکتینگ احترام به مخاطب است، هر چیزی که این اصل را رعایت نکند اسپمینگ بوده و علاوه بر اینکه غیرقانونی می باشد، جز هزینه چیزی برای شما در بر نخواهد داشت.
    پس پیش از شروع نگاه خود را در این حوزه تغییر دهید، احترام به مخاطب اصل اول ایمیل مارکتینگ است
    سوال اینجاست ما به چه کسانی می توانیم ایمیل ارسال کنیم؟
    برای ارسال ایمیل به هر شخص، شما باید اجازه آن شخص را داشته باشد، این اجازه از طرق زیر می تواند حاصل شود:
    از طریق فرم اشتراک در خبرنامه در وب سایت شما
    افرادی که در سایت شما ثبت کرده اند و شما در هنگام ثبت نام به آنها گفته اید که برایشان خبرنامه ارسال می کنید
    کسانی که در نمایشگاه ها، کنفرانس ها و یا محل شرکت شما فرم های شما را پر کرده اند
    کسانی که در طول چند سال گذشته از شما خرید کرده اند یا تمایل به خرید دارند.
    پس این مسیر را فراموش کنید که من لیست های مختلف را خریداری خواهم کرد و به آنها ایمیل تبلیغاتی خواهم فرستاد، آن لیستی که شما می خواهید بخرید قبل از شما توسط صدها نفر دیگر نیز خریداری شده است.
    آنها به سادگی و با یک نگاه بد به کسب و کار شما ایمیل های ارسالی توسط شما را اسپم خواهند کرد.
    اعتبار خود را به واسطه عدم احترام به مخاطبین خدشه دار نکنید.
     
     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز سوم)

    با 50.000 تومان نمی شود

    3000.000 ایمیل فرستاد

     
    ارسال ایمیل به 3000.000 ایرانی فقط با 50.000 تومان! مقداری فکر کنید؟ ببینید آیا شدنی است، بارها با آدم های مختلفی صحبت کرده ام که در تله این پیام های نادرست تبلیغاتی افتاده اند و هیچ نتیجه ای جز افسوس برایشان حاصل نشده است. تازه اگر شخصی پیدا شود که این کار را با این هزینه انجام دهد! تحقیقات نشان می دهد که ارسال 3.5 میلیون ایمیل اسپم فقط منجر به 28 خرید می شود!
    در بهینه ترین حالت ارسال واقعی 10.000 ایمیل از زیرساخت های صحیح ارسال 3200 تومان هزینه دارد یعنی ارسال 3000.000 ایمیل فقط از نظر زیرساختی 960.000 تومان هزینه در بر خواهد داشت. 
    پس چگونه شخصی مدعی می شود که با 50.000 تومان برای شما 3000.000 ایمیل خواهد فرستاد و چگونه شما باور می کنید؟
    اگر از طریق گروه های یاهو یا گوگل نیز بخواهند این ارسال را برای شما داشته باشند در ارزان ترین حالت ارسال یک ایمیل به یک گروه 100.000 نفری 100.000 تومان ارزش دارد که با یک ضرب و جمع ساده به عدد 3000.000 تومان می رسیم. 
    اگر هنوز به این گونه های پیام ها باور دارید، خواندن این کتاب را به شما توصیه نمی کنم، خوش باوری را کنار گذاشته و از مسیر درست این ابزار معجزه گر برای بهبود فرایندهای بازاریابی خود، بهره بگیرید.
     
     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

Go To
Page Size