• پستهای وبلاگتان را به طور خودکار ایمیل کنید.

     
    در اوایل فوریه ویژگی جدیدی از میلرلایت به شما معرفی کردیم که بازخورد مثبتی از وبلاگ نویسان دریافت کردیم .
    ایراد جزیی که این ویژگی داشت عدم توانایی ارسال خودکار کمپین ها بود با وجود اینکه پست های جدیدی در وبلاگ منتشر شده بودند.
    عدم این ویژگی منجر به این شد که ما حدس بزنیم چیزی که این روزها بسیار میتواند مورد توجه واقع شود ایجاد یک فید RSS کمپین خودکار است ، هرچند که آسان هم نبود .

    راه اندازی کمپین RSS
     


    شما با بهره گرفتن از این ویژگی فید RSS  می توانید پستی را در وبلاگ خود گذاشته و آنرا به طور خودکار برای مشتریانتان ارسال کنید . برای اینکه این ویژگی ارسال خودکار امکان پذیر باشد گزینه ای تحت عنوان RSS Campain   قرار داده ایم . به راحتی خبرنامه خود را درست کنید و RSS Campain  را انتخاب کنید . اولین چیزی که به آن نیاز دارید ارایه فید RSS، URL است .
    URL  وبلاگ ها ، به صورت کلی  yourblog.com/feed می باشد. این ویژگی فقط وبلاگ هایی را که لینک آن ها به این صورت است را پوشش می دهد. در بعضی موارد URL شما متفاوت است اگر لینک وبلاگ شما این گونه نیست ساده ترین راه این است که کد اصلی آن را بررسی کرده و در آن RSS را جستجو کنید.
    .همچنین دکمه ای اضافه شده است که می توانید بررسی کنید که URL که وارد کرده اید درست می باشد یا خیر.قسمت مشخص شده را پر کنید و بر روی دکمه کلیک کنید .و در نهایت تنظیمات RSS  را میبینید .
     
     
    در این قسمت شما می توانید زمان و فرکانس RSS کمپینتان را راه اندازی کنید .مجدادا چک کنید که time zone  شما نیز درست باشد شما می توانید از قسمت تنظیمان حساب کاربری خود آنرا اصلاح کنید .شما همچنین امکان انتخاب دریافت سریع نوتیفیکیشن هنگام ارسال کمپین را نیز دارید .کافیست آدرس ایمیلی که مایل به دریافت نوتیفیکیشن در آن ایمیل هستید را وارد کنید .
    سپس بر روی content  کلیک کنید.برای ساخت خبرنامه خود می توانید از گزینه ویرایشگر DROG & DROP  یا از قالب طراحی شده خودتان برای فید RSS  استفاده کنید . پست های قبلی که در رابطه با فید RSS  هستند را می توانید مرور کنید تا نکات لازم را در رابطه با بلوک قالب و آیتم RSS   ببینید .
    زمانیکه که از طراحی خبرنامه خود رضایت داشتید بر روی “Done Editing” کلیک کنید مشترکین خود را  انتخاب و تنظیمات RSS را چک کنید و اگر همه چیز آماده و درست بود بر روی send  کلیک کنید و در نهایت خبرنامه شما در قسمت outbox  ظاهر میشود .
     
     
    این نکته را در نظر داشته باشد زمانیکه برای بار اول خبرنامه ای ارسال میکنید ممکن است بار دیگر در قسمت outbox مشاهده شود .زمانبندی خودکار برای ارسال های بعدی شما بر اساس تنظیماتی است که شما انجام داده اید . نگران نباشید هر زمانی که بخواهید میتوانید ارسال را در قسمت outbox کنسل کنید .امیدواریم این ویژگی باعث شود مشترکین شما راحتتر از به روز رسانی وبلاگهای شما مطلع شوند . استفاده از این ویژگی لذت ببرید و فراموش نکنید که ما را از بازخوردهای این ویژگی RSS در جریان بگذارید .

  • از اشتراک و لغو اشتراک اعضای لیست ایمیلتان با notifications مطلع شوید

    طبق درخواست های متعدد از سمت کاربران گرامی در ماه گذشته، این ویژگی را در پلن های موجود در میلرلایت راه اندازی کرده ایم و خوشحالیم از این که این بار هم شما را در استفاده ی بهتر از میلرلایت یاری خواهیم کرد.

    با استفاده از این ویژگی شما می توانید از تعداد کسانی که عضو پلن شما شده اند و یا لغو اشتراک کرده اند مطلع شوید.

    به این ترتیب می توانید هر روز یک گزارش کلی از تعداد کسانی که عضو پلن شما شده اند و یا لغو اشتراک کرده اند برای روز بعد خود تهیه کنید.

    چگونه می توان notifications را فعال کرد؟

    برای استفاده از این گزینه به ترتیب زیر عمل کنید

    مطابق شکل در سمت راست کنار جای عکس، بر روی دراپ دان کلیک کنید و از میان گزینه های موجود بر روی notifications کلیک کنید.

    Notifications سه نوع دارد

     

    • Subscribe one by one

    نوع اول به این صورت است که شما آدرس ایمیلتان را وارد می کنید و زمانی که یک نفر به لیست شما اضافه شود بلافاصله یک ایمیل برای شما ارسال می گردد. در نظر داشته باشید این فقط در حالتی است که مشترکین شما وقتی از طریق وب فرم ثبت نام کنند به شما اطلاع داده می شود و برای زمانی که خود شما لیست ایمیل ها را وارد می کنید کارایی ندارد هم چنین برای مشترکینی که از طریق API هم به لیست شما اضافه می شوند کارایی دارد و برای شما Notifications می آید.

    • Unsubscribe one by one

    با وارد کردن ایمیل خود در کادر مورد نظر، هرکدام از مشترکین شما که لغو اشتراک کنند و دیگر تمایلی به دریافت خبرنامه از طرف شما را نداشته باشند بلافاصله از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می شود. این گزینه برای کسانی که از API هم استفاده می کنند کارایی دارد.

    • Daily summary

    با وارد کردن ایمیل خود در این قسمت، هر روز راس ساعت 7 صبح برای شما یک ایمیل ارسال می گردد و به شما اطلاع داده می شود که در روز قبل چند نفر به لیست شما اضافه شده اند و چند نفر لغو اشتراک کرده اند.

    برای استفاده از این ویژگی کافی است که ایمیل خود را در کادر های موجود وارد کنید و دکمه ی SAVE را کلیک کنید شما در این کادر ها می توانیدد تا 10 آدرس ایمیل برای دریافت Notifications وارد کنید فقط کافی است که این ایمیل هارا با کاما از یک دیگر جدا کنید.

    اگر هم از این ویژگی استفاده نمی کنید کافی است ایمیل هایی را که برای دریافت Notifications وارد کرده ایید را پاک کنید.

    امیدواریم که استفاده از این ویژگی برای شما کارآمد باشد. با نظرات خود، ما را از بازخورد این ویژگی مطلع کنید.

     

  • معرفی ویژگی موثر RSS

    مژده به وبلاگ نویسان

    میلرلایت با ایجاد ویژگی جدید RSS، این بار هم، شما را در ایجاد خبرنامه های بهتر یاری می کند.

    این ویژگی در ویرایشگر Drog & drop اضافه شده است و در ادامه ی block  های موجود در این ویرایشگر قابل استفاده است.

    با استفاده از بلاک RSS، می توانید پست های وبلاگ خود را به خبرنامه هایتان اضافه، ویرایش و ایمیل کنید. این بلوک یک قالب منحصر به فرد است که خبرنامه های شما را جذاب تر از پیش می کند.

    بلوک RSS در Drag & Drop editor

     ما با افزودن این ویژگی به شما این امکان را می دهیم که پست های اخیر خود را به مشتریانتان در خبرنامه ارسال کنید. با توجه به شکل بالا می توانید این بلاک را بکشید و در خبرنامه ی خود اضافه کنید.

    باید در نظر داشته باشد که   URLوبلاگ شما با این ویژگی هم خوانی داشته باشد. وبلاگ هایی که بر پایه ی

    وردپرس طراحی شده اند URL آن ها به صورت کلی دارای yourblog.com/feed می باشد. این ویژگی فقط وبلاگ هایی را که لینک آن ها به این صورت است را پوشش می دهد. اگر لینک وبلاگ شما این گونه نیست ساده ترین راه این است که کد اصلی آن را بررسی کرده و در آن RSS را جستجو کنید.

    URL خود را وارد کنید و بر دکمه ی سبز رنگ کلیک کنید به طور پیش فرض حداقل 3 تا از آخرین پست ها را می توانید بار گذاری کنید ولی امکان انتخاب پست های بیشتر نیز وجود دارد.

     

    در تنظیمات، شما می توانید محتوایی را که می خواهید در بلوکتان نمایش داده شود را انتخاب کنید (تعدادی از محتوا را را گلچین کنید یا همه ی آن ها را انتخاب کنید ) هم چنین می توانید مشخص کنید چه میزان از اطلاعات شما نمایش داده شود. مانند نویسنده، تاریخ انتشار و ... . همان طور که سایر بلوک ها نیز قابل تنظیم هستند بلوک RSS هم قابل تنظیم است.

    Template جدید با ویژگی RSS

    برای افرادی که می خواهند یک RSS منحصر به فرد را در خبرنامه های خود ارسال کنند،  ما یک Template جدیدی را طراحی کرده ایم و آن را Blog Updates نام گذاری کرده ایم که شما می توانید آن را در میان دیگر Template ها جستجو کنید.

    در این قالب شما می توانید بلاک های اصلی RSS  همراه با محتوا و اطلاعات آماده ی انتخاب را ببینید .

    علاوه بر این شما می توانید بلوک های پیش فرض مانند عنوان ، متن و عکس اضافه کنید .در نهایت شما می توانید بلوک های خاص که برای طراحی خبرنامه عالی هستند را انتخاب کنید .

     

     ویژگی RSS  در  automation 

    اگر شما یک وبلاگی را راه اندازی کرده اید قادر خواهید بود که از ویژگی RSS  در  automation هم استفاده کنید و به این ترتیب با ارسال خودکار در زمان خود صرفه جویی کنید.

    در ماه آینده، ویژگی های جدید دیگر هم در این زمینه ارائه خواهیم کرد.

  • بیش صد ایده ی برتر برای طراحی ایمیل

    اگر به دنبال ایده های جدید برای طراحی ایمیل خود هستید خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم

    در این جا بیش از 100 ایده  را برای طراحی بهتر خبرنامه به شما ارائه می دهیم.

    ایده هایی که از خبرنامه های میلرلایت و کاربران آن برگرفته شده است. پس هروقت برای طراحی ایملتان ایده ایی نداشتید این پست را به خاطر داشته باشید و از ایده های آن استفاده کنید.

    1. راهنمایی و کمک به مخاطبین و خوانندگان ایمیلتان باید در صدر خبرنامه هایتان باشد پس برای راهنمایی بیشتر آن ها، تعدادی مشاوره ی رایگان در هر مقاله قرار دهید.
    2. لیستی از کارهایی که نباید انجام دهید را تهیه کنید.
    3. خلاصه ایی از با ارزش ترین مقالاتی که در جا های دیگر منتشر شده است را برای خود تهیه کنید.
    4. یک لیست از آخرین آپدیت های گوگل شامل وب سایت ها، اخبار و ... برای خود تهیه کنید و ازآن ها برای طراحی موضوع، محتوا و .... ی خبرنامه ی خود استفاده کنید در این حالت که خبرنامه های شما به روز باشند نرخ باز شدن آن ها هم افزایش می یابد.
    5. با مشتریان خود مصاحبه کنید!

    مشتریان دوست دارند که از کسب و کار دیگران هم مطلع باشند و بدانند که محصولات شما چگونه می تواند به آن ها کمک کند مخصوصا زمانی که بازاریابی شما کاملا حرفه ایی باشد.

    1. برای هر خبرنامه ی خود یک نظر سنجی قرار دهید و در ایمیل های بعدی تان آن ها را به اشتراک بگذارید و از نتایج به دست آمده برای بهبود کاری خود استفاده کنید.
    2. رای گیری کنید.
    3. لیستی از اخبار مهم بازاریابی را برای خود تهیه کنید.
    4. گزیده ایی از خبرنامه های خود که بیشترین نرخ باز شدن را داشتن تهیه کنید.

    10. لیستی از بدترین و کم بازدید ترین پست ها و خبرنامه های خود را تهیه کنید و دلیل این که آن ها کم بازدید بودند را پیدا کنید.

    11. لیستی از پر فروش ترین محصولات خود طراحی کنید.

    12. فهرستی از مفید ترین محصولات خود تهیه کنید.

    13. خبرنامه های برتر خود را در فضاهای مجازی به اشتراک بگذارید.

    14. مشتریان خود را به دنبال کردن شرکتتان در فضاهای مجازی دعوت کنید.

    15. آن چه را که برای فروش و معاملات محصولاتتان در شرکت خود مفید می دانید را برای مشتریانتان به اشتراک بگذارید.

    16. لیستی از زمینه های قابل چاپ که در ایمیل می شود استفاده کرد تهیه کنید.

    17. لیستی ار محصولاتی که دوست دارید در آینده تولید شوند تهیه کنید.

    18. به مشتریانتان پیشنهاد دهید که کتاب و یا فایل های پی دی اف در مورد کسب و کار و محصولاتتان را در وب سایتتان دانلود کنند.

    19. همیشه یک فایل راهنما در وب ساییتان قرار دهید.

    20. یک تقویم از کارهایی که باید انجام دهید بر روی دیوار و روی میز خود قرار دهید تا کارهایی که می خواهید انجام دهید همیشه در دیدتان باشند.

    21. یک فایل راهنمای 10 مرحله ایی شامل عکس و ویدئو تهیه کنید.

    22. در رویداد هایی که شرکت می کنید آن چه را که به دست آورده ایید را به اشتراک بگذارید

    23. برای این که بدانید کسب و کارتان چقدر مفید است با استفاده از روش های علمی تست بگیرید و سعی کنید نتایج به دست آمده نزدیک به هم باشند و آن ها را به اشتراک بگذارید .

    24. روش هایی که می توانند برای خوانندگان خبرنامه شما مفید باشند را بررسی کنید.

    25. عواملی که باعث پیشرفت شرکت شما شده است را به اشتراک بگذارید .

    26. با افرادی که در زمینه کاری خود موفق شده اند مصاحبه کنید . مردم علاقه مندند بدانند افراد موفق چگونه به جایگاه کنونی خود رسیده اند.

    27. از افراد متخصص راهنمایی بگیرید و از آن ها بخواهید قسمتی از تجارب خودشان را در اختیار شما قرار دهند .

    28. از وبلاگ نویسان به عنوان مهمان دعوت کنید .

    29.  از کارمندان دیگر دعوت کنید تا مقاله هایشان را در خبرنامه قرار دهند

    30. اعضای تیم را معرفی کنید .مخاطبین شما علاقمند به شناخت اعضای تیم شما هستند.

    31. از مشتریان خود برای خریدشان تشکر کنید اغلب افراد در تجارتشان قدرر دان مشتری خود نیستند

    32. فهرستی از منابع مفیدی که مخاطبین شما می توانند به طور رایگان به عکس ، مشاوره ، ترفندها و... دسترسی پیدا کنند به اشتراک بگذارید.

    33. به سوالات خوانندگان خود پاسخ دهید .

    34. مقاله ای از پیشینه شرکت خود بنویسید

    35. اینفوگرافیک خود را به اشتراک بگذارید

    36. آماری از شرکت و محصولات و صنعت خود منتشر کنید .

    37. مشتریان می توانند محصول را بررسی کنند یا شما می توانید محصول شرکت های دیگر که مکمل محصول شما هستند را بررسی کنید.

    38.  فهرستی از مشاغل جدید را تهیه کنید .شما می توانید مشتریان خود را استخدام کنید چرا که آن ها طرفداران بزرگی برای محصول شما هستند .

    39. پیش نمایشی از محصولات و خدمات جدید خود داشته باشید . مشترکین شما از این که محصول جدید به آن ها ارائه می کنید احساس رضایت خواهند داشت.

    40. به مشترکین خود از رویدادهایی که شرکت در آینده دارد بگویید این گونه مشترکین شما می توانند در امور شما مشارکت کنند و به شما جهت انجام  آن ها  اعتماد کنند .

    41. عکس هایی از پشت صحنه کسب و کار خود ، کارکرد محصول ،رویدادهای اخیر و مشتریان راضی خود نمایش دهید .

    42. اخباری را با این مضمون که چگونه شرکت شما د ساخت یک جامعه بهتر نقش دارد منتشر کنید .

    43. یکی از روش های بسیار موثر برای افزایش فروش  و جذب مشتریان جدید به فروشگاه شما دادن پیشنهادات ویژه و بن های تخفیف برای مشتریان است .

    44. واژه نامه ،عبارات و اصطلاحات مخصوص صنف خود را  تهیه کنید .

    45. درباره این که چگونه کسب و کار شما می تواند مسایل و مشکلات را حل کند مذاکره کنید.

    46. لینک هایی که مشتریان شما می توانند محصولات و خدمات شما را تهیه کنند در خبرنامه خود قرار دهید .

    47. از خوانندگان خود دعوت کنید که از محصولات و خدمات شما در وب سایتتان بازدید کنند .

    48. شما می توانید یک بخش شخصی به خبرنامه خود اضافه کنید و در آن قسمت از علایق شخصی خود شامل موزیک ، تصویر و داستان هایی که برایتان الهام بخش هستن قرار دهید .

    49. به غیر از عوامل اصلی عوامل دیگری که محرک کسب و کار شما می باشد را بنویسید .

    50. از خوانندگان خود دعوت کنید که تصاویری از محصولات شما را که استفاده می کنند  به اشتراک بگذارند .

    51. اطلاعات مشارکت کسب و کار را در خبرنامه قرار دهید.

    52. یک مسابقه در خبرنامه بگذارید.

    53. یک ویدیو خنده دار توسط کارکنان شرکت تولید کنید .

    54. ترفندی برای اینکه خواننده لینک را کلیک کند پیدا کنید

    55. سبک پاسخ گویی به ایمیل خوانندگان بهتر است به صورت __ عزیزم باشد .

    56. داستانهایی الهام بخش از مشریان که در حال انجام کارهای بزرگ هستند را قرار دهید .مانند جمع آوری پول برای امور خیریه یا تمرین رای مسابقات المپیک و ...

    57. گذشته خود را مرور کنید و ببینید که در 5 یا 10 سال گذشته چه تغییراتی کرده اید .نقاط عطف خود را برای نشان دادن انعکاس پیدا کنید .

    58. آینده  صنعت خود را پیش بینی کنید .

    59. مقاله ای در پاسخ به نوشته ی دیگران در مورد صنعت ارسال کنید .

    60. کتاب هایی که در باره صنعت شما صحبت می کنند را مرور کنید .

    61. لیستی از بهترین طنزهای مرتبط با صنعت را جمع آوری کنید .

    62. درباره ی افراد بزرگ بنویسید و رمزهای موفقیت آن ها را برای خوانندگان خود به اشتراک بگذارید .

    63. از خوانندگان خود درباره بازخورد کلی از خبرنامه بپرسید .

    64. لیستی از نقل و قول های مرتبط با صنایع خود تهیه کنید .

    65. لیستی از پربیینده ترین ویدیو ها در یوتوب تهیه کنید .

    66. خوانندگان را از موضوعات رایج مطلع کنید..

    67. اگر پست های قدیمی کم کاربرد در گذشته داشته اید  که هم اکنون اطلاعات شما درباره آن ها بیشتر  شده است فرصت مناسبی است که شما می توانید از پست های به روز شده استفاده کنید .

    68. ارایه هایی که در جاهای دیگر به شما داده اند انتشار کنید .

    69. لیستی از پربازدید ترین پروفایل ها در اینستاگرام / توییتر در صنعت مربوطه تهیه کنید .

    70. با یک رقیب گفتگو داشته باشید و با کسب اجازه در مورد کسب و کارش بنویسید .

    71. فرهنگ سازمانی خود را توصیف کنید .

    72. درباره عنوان های مهم در جامعه محلی بحث کنید.

    73. اشخاص جدید را شناسایی کنید چرا که ممکن است مشتری شما شوند در آینده ( این شخص جدید می تواند یک شخص واقعی باشد ، یک پروژه جدید برای  سال جدید باشد و ... )

    74. یک روز از زندگی یک کارمند را نمایش دهید .

    75. برای هریک از روزهای هفته عنوان مخصوصی بنویسید . به عنوان مثال : لحظات عالی دوشنبه

    76. آن چه در آینده برای شرکت شما پیش خواهد آمد را به اشتراک بگذارید .

    77. نظر خود را درباره موضوعات ویژه و بحث برانگیز به اشتراک بگذارید .

    78. به صورت متنی ، تصویری ، صوتی یا تصویری آموزش دهید .

    79. دستورالعمل ها و راهنمایی های سریع برای دسترسی به مقالات را ذکر کنید .

    80. وقایعی که شما را به کسب و کارتان یا مکان خوانندگانتان مرتبط می کند هایلایت کنید .

    81.  مشتریان می خواهند درباره این که آیا آب و هوا بر روی ساعات عادی کسب کارتان تاثیر می گذارد بدانند

    82. در خبرنامه ی خود تعطیلات و مراسم ملی را عنوان کنید.

    83. اگر شما گروهی از افراد که در لیست ایمیل شما ثبت نام کرده اند دارید اما ایمیل های شمارا باز نمی کنند زمانی را برای بررسی این موضوع قرار دهید تا راهی برای  برطرف کردن این موضوع پیدا کنید .

    84.  پیام ها را پیگیری کنید و از قدرت پیگیری پیام غافل نشوید .

    85. یکی از ساده ترین روش های هدیه دادن به مشتریان و طرفداران وفادار ارایه حمل و نقل رایگان است.

    86. اگر شما درباره محصولاتی که به صورت محدود عرضه می شود برای مخاطبین خو د ایمیل کنید نه تنها تاثیر مثبت آن را در کوتاه مدت مشاهده خواهید کرد بلکه مخاطبین تشویق می شوند که ایمیل هایی که شما در آینده ارسال می کنید  را باز کنند .

    87. محصولات و یا پست وبلاگ هایی که با تم و رنگ یکسان در ارتباط هستند انتخاب کنید

    88. اگر هنرمند مشهوری از محصول شما استفاده می کند آن را ذکر کنید نه تنها این محصولات را بیشتر قابل مشاهده می کند بلکه آن را مطلوب تر هم می کند .

    89. درباره محتوای ایمیل ارسالی به طور گسترده تری صحبت کنید و فقط ایمیل را محدود به محصول مورد نظر نکنید .

    90. درباره ویژگی ها / محصولات / پست های ئبلاگ که مفید هستند اما ممکن است خواننده آن هارا از دست بدهد صحبت کنید

    91. هرگز تشکر از افرادی که به لیست ایمیل شما پیوسته اند را فراموش نکنید .معرفی کوتاهی از خودتان را نیز بنویسید .

    92. شما می توانید یک سری از ایمیل ها را برای معرفی کسب و کار و محصول خود تهیه کنید .این روشی ساده برای ایجاد ارتباط با خوانندگان می باشد .

    93. مخاطبان خود را به سمینارها دعوت کنید .

    94. پیام تبریک تولد ارسال کنید .

    95. سالگرد پیوستن به لیست ایمیلتان را به خوانندگان تبریک بگویید .

    96. شما می توانید یک مسابقه رای گیری قرار دهید .به طور مثال بهترین وبلاگ ها و با نفوذترین افراد را لیست کنید و آن ها را به عنوان کاندید انتخاب کنید و معرفی کنید و به عنوان" 100 تا از بهترین وبلاگها / افراد در صنعت " پست کنید .

    97. مردم علاقه ی زیادی به هدایای رایگان دارند . شما می توانید لیستی طولانی از کتابهای مفید و رایگان در اختیار آنها قرار دهید .

    98. فهرستی از بهترین اپلیکیشن ها تهیه کنید .

    99. یک مسابقه طراحی کنید و لینک آن را در ایمیل خود قرار دهید .این کار منجر به افزایش نرخ کلیک خواهد شد .

    100. تاثیر محصولات و خدمات  را برای مشتریان خود، قبل و بعد از استفاده از این محصول را با یک تصویر نشان دهید .

    101. لیستی از 10 تا هدفی که دوست دارید در آینده شروع کنید تهیه کنید .

    102. خلاقانه ترین چیزی که شما از یکی از محصولات دیده اید چه بوده است ؟

    103. توضیح دهید که چگونه یک کار می توان  را سریعتر انجام داد .

    104. خلاصه ای از وضعیت سالانه خود را قرار دهید .

    105. در مورد بزرگترین اسرار صنعت خود بحث کنید .

    106. مکالمه ای که با تیم خود داشته اید را ضبط کنید .

    107. بهترین راه کار ها و مواردی که باید هنگام خرید در نظر داشته باشند را برای مشتریان خود بازگو کنید .(مثلا هنگام خرید X   این موضوع را به یاد داشته باشید .)

    108. چه چیزی شما را از رقیبان خود متمایز می کند ؟

    109. بزرگترین چالش شرکت شما در سال گذشته چه بود ؟

    110. کدام دو محصول را شما می توانید با یکدیگر مقایسه کنید ؟

    111. 10 تا از دستورات یا 7 تا از خطاهای رایج یا 5 تا از رکن های اساسی در نوشتن خبرنامه را بنویسید .

    112. یک لیست بزرگ مانند لیست این مقاله تهیه کنید .

  • ویژگی های جدید دیگر در میلرلایت

    با آغاز سال نو میلادی میلرلایت با ایجاد ویژگی های جدید دیگر، شما را برای طراحی بهتر خبرنامه یاری خواهد کرد.

    اضافه شدن گزینه ی Code در Drag & Drop editor

    با ایجاد این گزینه در Drag & Drop editor می توان گفت میلرلایت بیش از پیش کاربردی تر شده است اما قابل ذکر است که استفاده از این گزینه تنها برای کسانی که برنامه نویسی با کد های HTML انجام می دهند قابل استفاده است و برای کسانی که از این کد سر رشته ایی ندارند کاربردی نیست.

    برای استفاده از این ویژگی کافی است که مطابق شکل بلوک Code را بکشید و در خبرنامه ی خود کلیک کنید.

    حالا می توانید کد HTML خود را در این قسمت قرار دهید و با این روش خبرنامه های خود را به شکل دلخواهتان طراحی کنید.

    همان طور که در بلوک های دیگر گزینه ایی برای تنظیمات وجود دارد در بلوک Code هم می توانید با کلیک بر تب  “Settings” رنگ پس زمینه را تغییر دهید و هم چنین می توانید با داشتن دانش HTML برای عکس ها چندین زیرنویس یا subtitles قرار دهید و با استفاده از این ویژگی می توانید محتوایی جذاب و فانتزی برای خبرنامه تان  طراحی کنید.

    قابلیت کپی شدن Webforms

    به جای این که وقت با ارزش خود را صرف ساخت وب فرم جدید کنید میلرلایت با ایجاد امکان کپی گرفتن از وب فرم های قدیمی در زمان شما صرفه جویی کرده است.

    کافی است که بر چرخ دنده ی سمت راست وب فرم کلیک کنید و گزینه ی COPY را مطابق شکل زیر انتخاب کنید

     

    خبرنامه هایتان را به صورت یک فایل PDF ذخیره کنید

    با ایجاد این ویژگی می توانید خبرنامه هایتان را به صورت یک فایل PDF ذخیره کنید برای این کار کافی است مطابق شکل با کلیک بر خبرنامه واقع در Draft یا Sent حالت نمایش خبرنامه ی خود را اجرا کنید و در سمت راست بالای خبرنامه گزینه ی  “Save as PDF” را انتخاب کنید.

    به این ترتیب می توانید خبرنامه های خود را برای نمونه تبلیغاتی هم چاپ کنید.

    گزارش ایمیل خود را چاپ کنید و یا آن را دانلود کنید

    با اضافه شدن این ویژگی می توانید گزارش ایمیل خود را چاپ کنید و یا آن را در قالب یک فایل اکسل با فرمت  csv دانلود کنید.

    در فایلی که آن را دانلود کرده اید می توانید تاریخ ارسال خبرنامه، گیرندگان آن، نرخ بازشدن، اسپم، بانس ها و کلیک را مشاهده کنید. برای استفاده از این ویژگی می توانید مطابق شکل زیر در قسمت sent گزینه ی report را انتخاب کرده و از این ویژگی استفاده کنید.

     

  • با ایمیل مارکتینگ به صورت جدی کسب و کار خود را رونق دهید!

    اگر مدیر یک شرکت هستید یا یک کارآفرین هستید، مطمئنا به فکر افزایش فروش خود خواهید بود به طوری که بتوانید فروش خود را چهار تا پنج برابر افزایش دهید.

    با توجه به گسترش استفاده از فضاهای مجازی، ایمیل مارکتینگ بهینه ترین روش برای افزایش درآمد کسب و کار شما خواهد بود

    تحقیقات نشان می دهد اگه هزارتومان در زمینه ایمیل مارکتینگ هزینه کنید چهل هزارتومان برای شما سودآوری ایجاد می شود (برگشت سرمایه ایمیل مارکتینگ 40 می باشد)

    در این مقاله روش هایی برای پول سازی بیشتر با ایمیل مارکتینگ را به شما ارائه خواهیم داد

    1. لیست بزرگی از ایمیل های مشتریان خود تهیه کنید

    هرچه تعداد ایمیل های شما بیشتر باشد فروش شما هم افزایش خواهد یافت این به این معنا نیست که از بانک های ایمیل نا معتبر استفاده کنید، برای این که لیست ایمیل خود را گسترش دهید سعی کنید در ایمیل خود از صفحات فرود استفاده کنید و در وب سایتتان از وب فرم یا همان فرم اشتراک استفاده کنید و ایمیل بازدید کنندگان وب سایتتان را ثبت کنید و لیست ایمیل خود را گسترش دهید.

    بزرگترین راز موفقیت در ایمیل مارکتینگ اندازه لیست ایمیل شما می باشد و هر چه این لیست بزرگتر باشد، فروش شما نیز بیشتر خواهد بود

    1. در تبلیغات خود، کاربران را به صفحات فرود هدایت کنید

    اهمیت صفحه فرود یا همان لندینگ پیج در تبلیغات به حدی زیاد است که می تواند در فروش و جذب مشتریان شما تاثیر بسزایی داشته باشد. در نظر داشته باشید که هیچ عکس و لینک غیر مرتبطی را در صفحات فرود قرار ندهید زیرا باعث می شود که شما از هدف اصلی خود در تبلیغات دور شوید. پیشنهاد ما برای این که بتوانید از طریق ایمیل مارکتینگ در کسب و کارتان موفق باشید این است که در صفحه ی فرود خود یک هدیه و یا دانلود رایگان ازپی دی اف های آموزشی و... قرار دهید و بازدید کنندگان خود را تشویق به ثبت نام در وب سایتتان کنید.

    1. محصولات خود را ایجاد کنید

    زمانی که لیست ایمیل خود را تهیه کرده ایید بهتر است به مشتریان خود محصولات خود را ارائه دهید

    و به آن ها این اطمینان را بدهید که برای محصولات خریداری شده پشتیبانی هم خواهید داشت.

    با این روش به آن ها این اطمینان را می دهید که در ازای خریدشان در صورت وجود مشکلی می توانند با پشتیبانی و خدمات شما آن را حل کنند.

    1. به موضوع ایمیلی که ارسال می کنید اهمیت دهید

    موضوع در ایمیل همان نقشی را بازی می کند که یک تیتر خبری برای یک مقاله روزنامه بازی می کند. تیتر روزنامه در خواننده ایجاد کنجکاوی می کند تا وی را متقاعد به خواندن مقاله کند. همین موضوع برای ایمیل نیز صادق است. شما می توانید این موضوع را در رابطه با ایمیل ها امتحان کنید تا ببینید که کدام یک شانس باز شدن بیشتری را دارند.

    با ارسال ایمیل با موضوع جذاب باعث می شوید که نرخ باز شدن ایمیل های شما افزایش یابد و در نهایت میزان فروش شما افزایش یابد.

    با استفاده از یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، مشتریان بالقوه ی خود را شناسایی کرده و با تیم فروش خود آن ها را پیگیری کنید. این تماس ها به عنوان فرصتی برای شما جهت جمع آوری ایمیل بیشتر می باشد. چگونگی ارتباط برقرار کردن آنها با محتوایی که برای آنها ارسال کرده اید بسیار بهتر از درخواست از آنها برای صرف وقتی جهت آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات شما می باشد.

     

     

     

     

     

  • چگونه می توان ارسال ایمیل تبلیغاتی داشت بدون آنکه نگران اسپم شدن ایمیل ها باشیم

    اسپم شدن ایمیل ها از نگرانی های بزرگ اکثر بازاریابان در ارسال ایمیل تبلیغاتی می باشد. ما می خواهیم نکاتی را برای شما توضیح دهیم که می تواند از اسپم شدن ایمیل ها و یا بلک لیست شدن sender email شما پیشگیری کند.

    ارسال ایمیل تبلیغاتی

    -  تنها آدرس ایمیل هایی را به لیست خود اضافه کنید که اجازه ارسال ایمیل را به شما داده باشند :

    با خرید بانک های ایمیل، خود را به جمع اسپمر ها اضافه نکنید بلکه لیست خود را با همین مشتریان واقعی خودتان افزایش دهید حتی اگر تعدادشان 100 یا کمتر باشد. یک راه ساده قرار دادن فرم ثبت نام و عضو گیری در وب سایتتان است. از این طریق می توانید آدرس ایمیل های اشخاصی که از سایتتان بازدید می کنند را جمع آوری کنید. بهتر است فرم ثبت نام برای ارسال ایمیل تبلیغاتی را کوتاه در نظر بگیرید. اگر کاربران مجبور باشند فیلدهای زیادی از یک فرم را پر کنند و اطلاعات بیشتری از خود وارد کنند، تمایلی به پر کردن آن فرم نشان نخواهند داد.

    -  برای تمام اشخاصی که در فرم عضویت ثبت نام می کنند ایمیل تائیدیه ارسال کنید:

    در این ایمیل از مشتری بپرسید که آیا تمایل دارد شما برای ارسال ایمیل تبلیغاتی ایمیل او را به لیست خود اضافه کنید؟ در صورتی که تائید کند، آدرس ایمیل مشتری به لیست شما اضافه خواهد شد(double opt-in)، این لیست را whitelist می نامند. بنابراین اعضای whitelist شما دقیقا اشخاصی هستند که می خواهند از شما خبرنامه دریافت کنند . بسیاری از کسب کار ها IP آدرس خود را از دست داده اند و بلک لیست شده اند تنها به این دلیل که خبرنامه هایی را به اشخاصی ارسال کرده اند که تمایل به دریافت نداشته اند

    -  از مشتری بخواهید sender email شما را در لیست ایمیل های مطمئن خود قرار دهد

    بسیاری از کاربران بعد از آن که در وب سایتی ثبت نام می کنند و ایمیل تائیدیه را نیز تائید می کنند، باز هم بعد از مدتی آن کسب و کار را فراموش می کنند، بهتر است از آن ها بخواهید شما را به address book خود اضافه کنند، این باعث می شود هم مشتری بداند ایمیلی که دریافت می کند، از جای قابل اطمینانی است و همچنین آدرس ایمیل شما را از یاد نخواهد برد.

    -  بلک لیست ها را چک کنید

    هر چند وقت یکبار بلک لیست ها را چک کنید  ببینید ایمیل های شما بلک لیست نشده باشند. سرویس های آنلاین زیادی هستند که این گزارشات را به کسب و کارها نشان می دهند

    با انجام کارهای زیر در ارسال ایمیل تبلیغاتی، آی پی شما به سرعت بلک لیست خواهد شد:

    • اتچ کردن فایلی به ایمیل ارسالی زیرا زمان ارسال ایمیل تبلیغاتی را کند می کند
    • ارسال ایمیل در زمانبندی های غیر معمول زیرا احتمال اینکه مشتری ایمیلی را که 2 نصفه شب دریافت می کند، اسپم کند زیاد است
    • اضافه کردن تصاویر خیلی بزرگ با حجم زیاد زیرا احتمال دارد برای خیلی ها نمایش داده نشوند
    • قرار ندادن امکان لغو اشتراک در خبرنامه ها زیرا به راحتی مشتری به جای لغو اشتراک ایمیل شما را اسپم می کند

    -  مراقب قوانین اسپم باشید

    این قوانین هر چند وقت یکبار تغییر می کنند، بهتر است آن ها را گاهی اوقات چک کنید و تابع آن ها باشید. قوانین جهانی اسپم به صورت آنلاین در دسترس است.

  • ویژگی جدید دیگردر میلرلایت، بهبود UI، به روز رسانی لیست مشترکین و ویژگی Click Map

    با توجه به پیشنهادات متعدد از سمت کاربران محترم میلرلایت، ما با استفاده از ایده های برتر آنان دو ویژگی جدید دیگر را ارائه می دهیم.

    با استفاده از این دو ویژگی شما می توانید کنترل بهتری بر لیست مشترکین خود داشته باشید و هم چنین می توانید متوجه شوید که مشترکین شما دقیقا بر روی کدام یک از لینک های موجود در خبرنامه تان کلیک کرده اند.

    بهینه سازی UI 

     

     

     

    اولین تغییری که با ورود به حساب کاربری خود متوجه آن می شوید این است که گزینه هایی که همیشه در سمت چپ صفحه نمایش داده می شدند را در بالای صفحه مشاهده می کنید. گزینه هایی نظیر campaign  و  subscriber. وجود این گزینه ها در سمت چپ صفحه، فضای زیادی را اشغال کرده بود که ما تصمیم گرفتیم با انتقال آن ها در بالای صفحه علاوه بر دسترسی آسان تر، فضای کمتری از صفحه را هم به آن ها اختصاص دهیم.

    گزینه ی Integrations هم در بالای صفحه سمت راست در ادامه ی گزینه هایی نظیر users و Account settings قابل دسترسی می باشد.

    UI جدید و بهینه سازی آن باعث می شود که استفاده از میلرلایت از طریق تلفن های همراه آسان تر باشد و شما در هر زمانی که مایل هستید بتوانید به راحتی توسط موبایل به اکانت خود دسترسی داشته باشید.

    به روز رسانی لیست مشترکین

    با توجه به این که درخواست های متعددی از سمت کاربران برای نمایش لیست مشترکین داشتیم تصمیم گرفتیم که کاربردی ترین گزینه ها را برای نمایش لیست مشترکین ارائه دهیم.

     

    به این ترتیب می توانید ستون های بیشتری را علاوه بر ستون های موجود در حالت قبلی برای نمایش لیست مشترکین خود اضافه کنید. علاوه بر این امکان انتخاب دسته ایی مشترکین با ایجاد صفحه بندی لیست آنان به وجود آمده است.

    فقط کافی است که وارد پلن خود شوید و تمام این تغییرات را مشاهده کنید.

     

     Click Map در گزارشات خبرنامه 

    با استفاده از این ویژگی می توانید در قسمت گزارشات خبرنامه های ارسالی مشاهده کنید که مشترکین شما دقیقا بر روی چه لینک هایی از خبرنامه تان کلیک کرده اند. برای این کار می توانید در قسمت مشاهده گزارشات یا view report بروید و بر روی “View Email” کلیک کنید در این صورت می توانید مشاهده کنید که مشترکین شما بر روی چه لینک هایی از خبرنامه تان کلیک کرده اند.

    توجه داشته باشید که این ویژگی برای کمپین هایی قابل استفاده است که بعد از ایجاد این ویژگی یعنی  Click Map طراحی شده اند. برای این که بتوانید از Click Map استفاده کنید بهتر است یک کمپین جدید ایجاد کنید.

  • جذب مشتریان با استفاده از ویژگی Autoresponder

    با توجه به درخواست های متعدد از کاربران میلرلایت، در این مقاله به آموزش استفاده از Auto responder

    می پردازیم.

    به دنبال معرفی فرم ثبت نام ابزاری را معرفی خواهیم کرد که شما را در رسیدن به برنامه های هفتگی و یا ماهانه خود، در ارسال ایمیل یاری خواهد کرد.

    فرض کنید برنامه شما برای همراهی کاربران سایت این گونه است که، بلافاصله بعد از ثبت نام کاربر در سایت یک ایمیل تائیدیه ارسال شود، که آن را در طراحی وب فرم توضیح دادیم، 3 روز بعد از ثبت نام کاربر یک ایمیل جهت معرفی خود و نکاتی آموزشی ارسال شود، 1 هفته بعد از ثبت نام معرفی محصولات و خدمات و هم چنین یک وجه تمایز شما با رقبایتان ارسال شود، 12 روز بعد از ثبت نام پیشنهاد خرید محصولات و یا ارائه لیست قیمت از ساده ترین و ارزان ترین ها ارسال شود و.......

    آیا شما هربار که مشتری در سایت ثبت نام می کند قصد دارید هر کدام از این ایمیل ها را در فواصل تعیین شده برایشان ارسال کنید؟ مسلما چنین کاری شدنی نیست و یا بسیار سخت است، به خصوص زمانی که تعداد ثبت نامی ها زیاد شود، اما با ابزاری که میلرلایت در اختیارتان قرار می دهد به راحتی هر چه تمام تر این کار شدنی است. تنها کافی است در منوی سمت چپ پلن میلرلایت خود گزینه autoresponder را کلیک کنید. کار با آن بسیار ساده است. همه چیز مانند روش ساده drag and drop است تنها با یک فیلد اضافه که از شما سوال می کند در چه زمانی تمایل دارید این ایمیل ارسال شود، همین.

    برای شروع مطابق شکل زیر با کلیک بر گزینه ی Autoresponder اولین ارسال خودکار را آغاز کنید

    بعد از کلیک بر روی لینک سبز رنگ اولین Autoresponder خود را به راحتی می توانید طراحی کنید. مطابق شکل زیر، گزینه ی اول بیان گر این است که زمانی که مشترکی از طریق وب فرم در وب سایت شما عضو شود Autoresponder برایش ارسال شود. بعد از کلیک بر گزینه ی 1 با کلیک بر گزینه ی 2 وارد مرحله ی بعدی می شوید

    با توجه به شکل زیر گزینه ی 1 این امکان را به شما می دهد که تصمیم بگیرید زمان ارسال Autoresponder دقیقا کی باشد ؟ بلافاصله بعد از عضو شدن مشتری در وب سایت شما Autoresponder ارسال شود و یا این که ارسال آن را زمان بندی کنید؟

    در گزینه ی دوم هم با تیک زدن این گزینه Autoresponder که طراحی کرده اید نه تنها برای اعضای جدید بلکه برای کسانی که قبلا هم عضو شده اند ارسال می شود.

    بعد از این مرحله ادامه کار کاملا شبیه طراحی ایمیل می باشد که شما می توانید برای طراحی Autoresponder خود از هر کدام از گزینه های مربوط استفاده کنید.

    و در آخر با Active کردن Autoresponder  میلرلایت آن را در زمانی که شما تعیین کرده ایید به طور خود کار ارسال می کند.

    دیگر نیازی نیست هربار نگران ارسال خبرنامه های تکراری و یا شمارش اشخاصی که هنوز ایمیل به آن ها ارسال نکرده اید باشید. با استفاده از ارسال ایمیل خودکار به هیچ مشتری ایمیل تکراری ارسال نخواهد شد. دقت داشته باشید تا زمانی که کاربر در ایمیل تائیدیه ای که از طریق وب فرم برایش ارسال می شود، بر روی لینک تائید کلیک نکرده باشد، autoresponder برای او عمل نخواهد کرد. 

  • ویژگی جدید در میلرلایت صفحه ی لغو اشتراک را خودتان طراحی کنید

    با توجه به درخواست های متعدد کاربران، میلرلایت با ایجاد ویژگی جدید دیگر، شما را برای طراحی بهتر خبرنامه، یاری خواهد کرد. با استفاده از این ویژگی می توانید صفحه مربوط به لغو اشتراک را طراحی کنید.

    از کجا می توان به این ویژگی در میلرلایت دسترسی پیدا کرد؟

    این گزینه در اکانت میلرلایت، در سمت راست، بالای صفحه در ادامه ی گزینه های دیگر قابل دسترسی است.

    با کلیک بر روی Unsubscribe page و سپس Edit، دو منوی اصلی را می توانید مشاهده کنید و به این ترتیب می توانید صفحه ی لغو اشتراک و سپس صفحه ی تایید آن را طراحی کنید.

    چگونه می توان صفحه لغو اشتراک را طراحی کرد؟

    برای استفاده از این ویژگی ابتدا از تنظیمات صفحه ی لغو اشتراک یعنی قسمت های unsubscribe settings و گزینه ی اول Unsubscribe from all groups شروع می کنیم.

    با انتخاب این گزینه باعث می شوید که مشترک شما اگر در تمام گروه های شما عضو باشد و لغو اشتراک کند به طور کلی جزء مشترکینی شود که لغو اشتراک کرده اند و دیگر خبرنامه ایی برای آن ارسال نمی شود.

    اما استفاده از گزینه دوم یعنی Only remove from selected groups این گونه نیست.

    به عنوان مثال شما در اکانت خود سه گروه دارید که هر سه گروه شامل ایمیل های مشترکی هستند، زمانی که تنها به یک گروه ایمیل ارسال می کنید و برای طراحی صفحه ی لغو اشتراک خود از گزینه ی Only remove from selected groups استفاده می کنید، زمانی که مشترکین این گروه لغو اشتراک را کلیک کنند تنها از همین گروه به عنوان مشترکی که لغو اشتراک کرده است حذف می شوند و در گروه های دیگر به عنوان مشترک اکتیو باقی می مانند.

    صفحه ی لغو اشتراک را طراحی کنید

    با استفاده از تب Design می توانید صفحه لغو اشتراک خود را به هرشکلی که تمایل دارید با استفاده از گزینه های موجود تغییر دهید به عنوان مثال فونت های موجود در متن، رنگ بردر ها و ... را تغییر دهید.

    دکمه ی لینک لغو اشتراک را تغییر دهید
    هم چنین شما می توانید دکمه ی مربوط به لینک لغو اشتراک را تغییر دهید. زمانی که مشترکین شما لغو اشتراک را کلیک می کنند با کلیک بر روی بله یا خیر می توانند اشتراک و یا لغو اشتراک خود را تعیین کنند. حال شما می توانید برای گزینه های بله یا خیر هم لینک مربوط به خبرنامه ی خود را قرار دهید.

Go To
Page Size