دسته بندی مطالب آموزشی

  • آموزش های ویدئویی
  • تنظیمات حساب کاربری
  • صورت حساب ها
  • مدیریت مشترکین
  • ایجاد و ارسال ایمیل
  • گزارش ها
  • آموزش های پیشرفته

پربیننده ترین ها

نحوه ایجاد و استفاده از custom field ها چگونه است؟ آیا میلرلایت سرویس API را ارائه می دهد ؟ چه تفاوتی بین Hardbounce و Softbounce می باشد ؟ ویرایشگر کشیدن و رها خبرنامه (Drag-and-Drop Newsletter Editor) آیا من می توانم ادمین دیگری را به حساب کاربری خود اضافه کنم ؟ اگر آدرس ایمیل تکراری وارد کنم، چه اتفاقی می افتد ؟ چگونه می توانم لیست مشترک های خود را به یک فایل اکسپورت کنم ؟ نسخه آزمایشی شامل چه امکاناتی می باشد ؟ چگونه می توان عنوان ایمیل و یا متن خبرنامه را شخصی سازی کرد ؟ روند کار تصویب یا Approval چگونه است ؟
Drip Campaign HTML Email یا Plain Text Email Bounce Back انصراف از اشتراک (unsubscribe-opt-out) Opt-in یا duble opt-in شخصی سازی قابلیت تحویل (Deliverability)
6 روش موثر در فروش عادت هایی که انجام آن ها، ایمیل مارکتینگ را به شکست می انجامد ایجاد سرنخ و فروش بیشتر با ایمیل مارکتینگ پابلیکا سرویس جدیدی از کارزار 10 راه آسان برای ساخت یک لیست ایمیل 4 اشتباه در ایمیل مارکتینگ که شما را از موفقیت باز می دارد 5 دلیل استفاده از ایمیل مارکتینگ در شرکت های کوچک

مهندس علیخانی، مدیر عامل شرکت آب سکون

تو بازار پرآشوب وب ایران ، واقعا مشاوره های صادقانه آرمیتیس هم خیلی به دل ما نشست و هم در برندسازی به ما کمک کرد. بازم از آرمیتیس و آقای مهندس محمودزاده سپاسگزارم.

دیگر نظرات مشتریان در مورد کارزار
سایت های مرتبط
بازاریابی اینترنتی ارسال ایمیل گروهی دیدار (نرم افزار crm) مدیریت ارتباط با مشتریان تبلیغات اینترنتی پرسش و پاسخ وبلاگ تعاریف تماس با ما تبلیغات اینترنتی خبرنامه الکترونیکی سایت‌های خبری sitemap اخذ نمایندگی
 
 
 
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس می‌باشد.

هفته نامه ایمیل مارکتینگ

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

 
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.